باکو پایتخت کشور جمهوری آذربایجان و یکی از مهم‌ترین شهرهای منطقه قفقاز است. این شهر در ساحل غربی دریای خزر واقع شده است. باکو از دیرباز به دلیل وجود منابع سرشار نفت، شهری مهم و تجاری بوده است. در سال‌های اخیر به دلیل وجود سرمایه‌های نفتی و همچنین سرمایه‌گذاری‌های خارجی گسترده، باکو به شهری پویا و پیشرو تبدیل شده است. اما یکی از مهم‌ترین پایه‌های صنعت گردشگری در باکو و دیگر شهرهای توریستی، هتل‌های مناسب هستند. هتل‌های زیادی در این شهر مشغول فعالیت هستند که هتل کرنیچ باکو یکی از آن‌ها است. 

 این شهر زیبا امروزه یکی از شهرهای توریست‌پذیر منطقه ما محسوب می‌شود. آب و هوای خوب، ساحلی بودن، رویدادها و مراکز مهم و پرتعداد فرهنگی و هنری، پیشینه کهن و آثار تاریخی پرشمار و جاذبه‌های تجاری و اقتصادی، باکو را به شهری گردشگر پذیر تبدیل کرده است. هرساله مسافران زیادی از سراسر جهان به این شهر زیبا و تاریخی سفر می‌کنند. در این مقاله قصد داریم تا با این هتل باکو ۴ ستاره آشنا شویم و درباره مکان و امکانات و خدماتی که به گردشگران ارائه می‌کند، اطلاعات بیشتری کسب نماییم.

هتل کرنیچ باکو ، رزرو هتل باکو ، هتل باکو

هتل کرنیچ باکو در کجا واقع شده است؟

هتل کرنیچ باکو (CORNICHE Hotel BAKU) در خیابان Nobel Prospekti و در منطقه «معتبر» باکو واقع شده است. این هتل ۴ ستاره با فاصله بسیار کمی از مرکز شهر و ۱۷ کیلومتری فرودگاه، هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. این هتل زیبای ۴ ستاره با موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسانی به مقاصد ضروری و جاذبه‌های گردشگری شهر دارد. هتل باکو در کمتر از ۲.۸ کیلومتری تفرجگاه پارک ملی واقع شده است و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آن «ایستگاه متروی خطایی» است که ۱۰ دقیقه پیاده روی با این هتل فاصله دارد. هتل کرنیچ باکو  مشرف به دریای خزر و در نزدیکی مرکز تفریحی مگافون واقع شده است. برج سنگی باریک ۲۹ متری Maiden Stone نیز در فاصله ۳.۶ کیلومتری این هتل  قرار گرفته است. هتل کورنیش باکو همچنین در فاصله کمی با شهر قدیمی باکو شده است که بیشتر جاذبه‌های توریستی این شهر در این محل قرار گرفته است.

 این هتل همچنین در فاصله ۱.۴ کیلومتری از موزه هنرباکو واقع شده است و در حدود ۳.۱ کیلومتر نیز با باغ وحش باکو فاصله دارد. هتل با استادیوم Tofik Bakhramov نیز ۳.۲ کیلومتر فاصله دارد. فاصله هتل کرنیچ از فرودگاه بین المللی حیدر علی اف نیز در حدود ۱۷ کیلومتر برآورد می‌شود. هتل همچنین تنها ۵ و نیم کیلومتر با مجتمع حیدر علی اف و ۴ و نیم کیلومتر نیز از برج خیمه فاصله دارد. 

همچنین هتل کرنیچ باکو از میدان پرچم که بزرگ‌ترین پرچم دنیا در آن واقع شده است نیز تنها ۸ کیلومتر فاصله دارد. میدان پرچم از پنجره برخی اتاق‌های هتل نیز قابل مشاهده است. مهم‌تر از همه این که، این هتل مشرف به ساحل دریای خزر واقع شده و اسکان در آن می‌تواند لذت و آرامش استفاده از تفریحات ساحلی را برای مسافران و گردشگران به ارمغان بیاورد.

هتل کرنیچ باکو ، رزرو هتل باکو ، هتل باکو

امکانات و خدمات هتل کرنیچ باکو

این هتل ۴ ستاره خدمات و امکانات زیادی را برای راحتی و نشاط در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد. این هتل که در منطقه «معتبر» باکو در ساحل دریای خزر واقع شده است، فرصتی را برای لذت بردن از چشم انداز استثنایی دریای خزر فراهم می‌کند. موقعیت هتل برای گردشگران و به خصوص تجار که برای قرارهای تجاری که از باکو دیدن می‌کنند بسیار مناسب است. اقامت در هتل کورنیچ باکو باعث می‌شود مهمانان از تعطیلات خود لذت ببرند و بهترین تجربه اقامت در باکو را تجربه نمایند. با هم برخی از این امکانات را بررسی خواهیم کرد:

  • اتاق‌ها و فضاهای اقامتی

CORNICHE HOTEL   دارای ۷۴ اتاق و فضای اقامتی است. اتاق‌ها در دو نوع ۲ تخته و سه تخته ارائه شده و در دو کلاس لوکس و جونیور آماده خدمت رسانی به مهمانان هستند. در همه اتاق‌ها و سوئیت‌ها تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، اینترنت بی سیم رایگان، پخچال، تهویه مطبوع، تختخواب، حمام اختصاصی با وسایل بهداشتی و آرایشی وجود دارد. 

اتاق‌های هتل چشم انداز استثنایی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد که برخی از این چشم اندازها به سدی ساحل و برخی به سوی شهر است. برخی از واحدهای اقامتی نیز دارای دستگاه‌های تهیه قهوه و چای و کتری برقی هستند. همه اتاق‌های هتل با سلیقه مبله شده و بسیاری از آن‌ها کمد، محصولات تمیز کننده، چای رایگان، حوله و فرش در اختیار مسافران قرار می‌دهند. 

  • امکانات کلی هتل کرنیچ باکو

هتل کرنیچ امکانات خوبی را برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته است. شما در ۲۴ ساعت شبانه روز می‌توانید از خدمات خانه‌داری و پذیرش هتل استفاده نمایید. این هتل همچنین دارای صندوق امانات، اینترنت وای فای رایگان، باغ، رستوران، کافه، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی و اجاره دوچرخه و پارکینگ رایگان است.

 شما می‌توانید در صورت نیاز صبحانه بوفه سرد را در محل اقامت خود و در اتاق میل کنید. رستوران هتل برای هر سه وعده غذایی آماده خدمات رسانی به مهمانان است. این رستوران همچنین منوی رژیمی و منوی مخصوص کودکان نیز ارائه می‌کند. مهمانان همچنین می‌توانند از غذاهای ایتالیایی، آسیایی، روسی و گرجی در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از هتل لذت ببرند. در هتل همچنین یک سالن بار و یک کافی شاپ نیز وجود دارد. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به هتل،  Izzat Orucova است که تنها ۵۰۰ متر با آن فاصله دارد. 

هتل کرنیچ باکو ، رزرو هتل باکو ، هتل باکو

سخن آخر

باکو یکی از شهرهای گردشگرپذیر منطقه محسوب می‌شود که به دلایل گوناگون هر ساله با سیل مسافران و توریست‌ها از سراسر جهان روبه‌رو می‌شود. هتل کرنیچ باکو یکی از هتل‌های ۴ ستاره این شهر است که هم با هزینه اقامتی مناسب و هم ارائه بهترین خدمات و امکانات، گردشگران زیادی را جذب می‌کند. تور باکو هتل در یکی از بهترین موقعیت‌ها در باکو واقع شده و مشرف به ساحل دریای خزر است.

 به علاوه هتل دسترسی بسیار خوبی به دیگر جاذبه‌های توریستی شهر دارد. هتل تمام امکانات ضروری مورد نیاز شما به علاوه یک ویو جذاب از ساحل را به مسافران ارائه می‌کند. به علاوه اگر به صورت زمینی و با خودرو شخصی به باکو سفر می‌کنید می‌توانید از پارکینگ رایگان این هتل نیز بهره‌مند شوید.