باکو پایتخت جمهوری آذربایجان و شهری ساحلی در غرب دریای خزر است. این شهر یکی از اولین مناطقی است که چاه‌ها و تجهیزات استخراج نفت در آن مسقر شد. این شهر زیبا به دلیل سرمایه‌های حاصل از فروش نفت و همچنین سرمایه‌گذاری‌های خارجی به شهری رو به رشد و پویا تبدیل شده است. رشد گردشگری در باکو نیز به خصوص در سال‌های اخیر، چشمگیر بوده است. سالیانه شمار زیادی گردشگر از سراسر جهان به این شهر سفر می‌کنند. آب و هوای خوب و مناسب در بیشتر فصول، ساحلی بودن، تاریخ کهن و آثار تاریخی قدیمی، رویدادها و مراکز فرهنگی و هنری و جاذبه‌های تجاری و اقتصادی این شهر باعث شده تا باکو به شهری گردشگر پذیر تبدیل شود. در این شهر هتل‌های زیادی برای پذیرایی از گردشگران وجود دارد که هتل اسپرینگ باکو یکی از آن‌ها است. این هتل زیبای ۵ ستاره، به دلیل امکانات و خدمات گسترده و درخشان، یکی از هتل‌های ممتاز و پرطرفدار این شهر محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا با این هتل باکو و خدمات و امکاناتی که به مهمانان ارائه می‌کند، بیشتر آشنا شویم.

هتل اسپرینگ باکو ، رزرو هتل باکو ، هتل باکو

هتل اسپرینگ باکو در چه قسمتی از شهر باکو واقع شده است؟

هتل Spring یا هتل بهار باکو در منطقه ساحلی نوخانی یا Novxanı  واقع شده است. این هتل در حدود، ۲۰۰ متر از ساحل فاصله دارد. هتل اسپرینگ باکو در شمال شهر باکو قرار گرفته و در حدود ۳۵ کیلومتر از مرکز این شهر فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه به این هتل نیز فرودگاه بین المللی حیدر علی اف است که در ۲۶ کیلومتری هتل اسپرینگ قرار دارد. در هتل تمام امکانات برای تفریحات ساحلی برای شما مهیا است اما اگر بخواهید می‌توانید برای بازدید از باکو با تاکسی و یا شاتل رایگان هتل استفاده نمایید. به علاوه شما برای بازدید از مرکز شهر و آثار تاریخی شهر همچنین می‌توانید از تاکسی‌های اینترنتی اوبر نیز استفاده کنید که قیمت مناسب‌تری دارند.

هتل اسپرینگ باکو ، رزرو هتل باکو ، هتل باکو

امکانات و خدمات هتل اسپرینگ باکو

این هتل یک هتل زیبا و لوکس ۵ ستاره به شمار می‌رود و در آن شما از نظر تفریحات و امکانات و خدمات، احساس کمبود نخواهید کرد. با هم برخی از این امکانات و خدمات را بررسی خواهیم کرد:

  • اتاق‌ها و فضاهای اقامتی

این هتل زیبا دارای ۷۷ اتاق و سوئیت است که در کلاس‌های سینگل، دبل، توئین و سوئیت برای گردشگران، ارائه می شود. شما می‌توانید با توجه به بودجه و تعداد نفرات، بین انواع مختلف اتاق‌ها یکی را انتخاب کنید. هر اتاق دارای امکانات رفاهی مانند صندوق امانات، مینی بار، امکانات اتو، کتری برقی، تلفن ، یخچال، میز ناهار خوری، وای فای رایگان و وسایل بهداشتی حمام است.

علاوه بر این امکانات، همه فضاهای اقامتی این هتل باکو، عایق صدا است. شما همچنین می‌توانید اتاق‌های ضد حساسیت را در هتل اسپرینگ باکو رزرو کنید. اقامتگاه‌های این هتل باکو همگی دارای چشم اندازهای زیبایی نیز هستند. تور باکو اتاق‌های هتل اسپرینگ دارای نمای دریا، نمای باغ و چشم انداز استخر است.

  • امکانات کلی هتل اسپرینگ باکو

هتل دارای امکانات تفریحی و رفاهی ویژه‌ای است. مهمانان می‌توانند از این امکانات رفاهی استفاده کنند: زمین بازی برای کودکان، سونا خشک، رستوران، کلوپ شبانه به همراه دی جی، خدمات اینترنت پرسرعت رایگان، ترانسفر فرودگاهی مناسب، زمین تنیس و پارکینگ رایگان. هتل همچنین دارای استخر فصلی روباز و بار است. هتل همراه با خدمات اتاق، پارک آبی برای مهمانان نیز فراهم می‌کند. این تفرجگاه دارای استخر سرپوشیده، سرگرمی عصرانه و میز پذیرش ۲۴ ساعته است.

برای صرف غذا، نوشیدنی و قهوه نیز می‌توانید از خدمات رستوران‌های هتل یعنی رستوران لایت هاوس Light House،کافی شاپ Manhattan و یا رستوران اروپایی Movida Plaza که در محل هتل قرار دارند استفاده کنید. در هتل به دلخواه میهمانان غذا و نوشیدنی در اتاق‌های نیز سرو می‌شود.

پرسنل هتل اسپرینگ باکو به زبان‌های ترکی، روسی و انگلیسی مسلط هستند و پارکینگ هتل نیز برای مهمانان کاملا رایگان است. این مورد برای گردشگران ایرانی که از ایران با خودرو شخصی و به صورت زمینی به باکو سفر می‌کنند، بسیار ایده‌آل است.