اگر خواهان سفر به باکو و آذربایجان هستید و می‎خواهید مدتی را در این شهر زیبا و جذاب سپری کنید، احتمالا به دنبال هتلی قشنگ، با امکانات زیاد، قیمتی معقول و مناسب هستید. به همین علت، ما در این مطلب تصمیم گرفتیم شما را با هتل ایبیس باکو ibis بیشتر آشنا کنیم. 

آشنایی با هتل ایبیس باکو 

هتل ایبیس در باکو واقع شده و با میدان آزادی باکو فاصله ۵.۲ کیلومتری دارد. این هتل از امکانات فراوانی همچون اتاق‎های بدون حساسیت، رستوران و کافی شاپ، وای فای رایگان و بار برخوردار است. این هتل ۳ ستاره داخل خود دستگاه خودپرداز دارد تا مسافران بتوانند به راحتی پول نقد دریافت کنند. میز پذیرش این هتل ۲۴ ساعته است. 

در نزدیکی این هتل مراکز دیدنی همچون برج دوشیزه( ۲.۴ کیلومتری شهر ایبیس باکو) قرار گرفته است. میدان چشمه‎ها در فاصله ۴.۴ کیلومتری از این هتل باکو قرار دارد. نزدیکترین فرودگاه به این هتل فرودگاه بین المللی حیدر علی اف است که در فاصله ۱۸ کیلومتری واقع شده است. ورزشگاه توفیک باخرموف در فاصله ۵.۲ کیلومتری و تئاتر اپرا و باله آذربایجان در فاصله ۶.۲ کیلومتری قرار دارند. شما درصورت تمایل به استفاده از مراکز سرگرمی می‎توانید به این دو مرکز مراجعه کنید.

هتل ایبیس باکو ، هتل باکو ، رزرو هتل باکو

مراکز دیدنی

رستوران‎ها و کافه‎هایی نظیر رستوران سوماخ در فاصله ۵.۰ کیلومتری هتل ایبیس واقع شده است. از جاذبه‎های برتر این هتل می‎توان به وجود مرکز خرید گنجلیک در فاصله ۷.۲ کیلومتری، کاخ شیروانشاه در فاصله ۹.۳ کیلومتری، موزه فرش آذربایجان در فاصله ۲.۴ کیلومتری و پارک مرتفع در فاصله ۸.۴ کیلومتری این هتل اشاره کرد. همچنین، این هتل به حمل و نقل عمومی دسترسی آسان دارد. به عنوان مثال، ایستگاه مترو خطی در فاصله ۲.۰ کیلومتری این هتل،  ایستگاه راه آهن باکو در فاصله ۱.۲ کیلومتری، ایستگاه مترو جعفر جبارلی در فاصله ۲.۲ کیلومتری واقع شده‎اند. به همین علت، مسافران می‎توانند به راحتی بین قسمت‎های مختلف شهر رفت و آمد داشته باشند.

امکانات هتل ایبیس باکو 

حالا که با منطقه جغرافیایی هتل ایبیس باکو آشنا شده‎اید، احتمالا خواهان به دست آوردن اطلاعاتی درباره امکانات این هتل به صورت ویژه هستید. این هتل خدمات وای فای رایگان در لابی و اتاق‎ها ارائه می‎دهد. همچنین، از امکاناتی نظیر پارکینگ، اتاق‎های خانوادگی، مرکز تناسب اندام و باشگاه، اتاق‎های مخصوص افراد غیرسیگاری و بار هم برخوردار است. همچنین، ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل مجاز است.

در ضمن، بد نیست بدانید قیمت رزرو این هتل بسیار مناسب است. شما با پرداخت مبلغی معقول و منطقی می‎توانید در این هتل اتاق رزرو کنید. این هتل یک رستوران دارد که تلفیقی از غذاهای محلی و بین الملل را به مسافران ارائه می‎دهد. در ضمن، در این هتل باکو قهوه خانه‎ای وجود دارد که انواع مختلف نوشیدنی‎ها، شکلات‎ها، کلوچه‎ها و کیک‎ها را سرو می‎کند.

هتل ایبیس باکو ، هتل باکو ، رزرو هتل باکو

این هتل بوفه‎ای مخصوص کودکان آماده کرده است تا مسافران بتوانند از غذاهای مخصوص کودک استفاده کنند. همچنین، صبحانه آن به صورت بوفه ارائه می‎شود. به هر اتاق خدماتی همچون وان، دوش، سرویس بهداشتی، تلویزیون و تخت خواب ارائه می‎گردد. در ضمن، کلیه خدمات این هتل به چهار زبان آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی ارائه می‎شوند.

هتل ایبیس باکو ، هتل باکو ، رزرو هتل باکو

خدمات دیگر هتل

همچنین، امکان رزرو پارکینگ عمومی در محل امکان پذیر است. هزینه رزرو پارکینگ حدود ۱ دلار استرالیا است. این پارکینگ ایمن و ارزان است. وجود دستگاه‎های خودپرداز و تحویل نقدی پول در محل باعث دسترسی راحت‌تر مهمانان به پول نقد شده است. خدمات سرگرمی مخصوص اعضای مختلف خانواده در این هتل ارائه می‎شود. 

از جمله این خدمات می‎توان به محوطه بازی سرپوشیده، باشگاه، بازی‎های رومیزی و پازل اشاره کرد. علاوه بر این، خدمات نظافتی مخصوص هر اتاق به صورت روزانه ارائه می‎شود. این خدمات شامل اتوکشی لباس، واکس کفش، خشکشویی، شست و شوی لباس و تمیز کردن اتاق می‎شود. البته، برخی از این خدمات رایگان و برخی دیگر نیازمند پرداخت مبلغی اضافی هستند. تور باکو

امکانات امنیتی

از امکانات امنیتی هتل ایبیسن باکو می‎توان به وجود دوربین‎های مدار بسته بیرون و داخل هتل، کپسول آتش نشانی، دزدگیر، هشدار امنیتی و نگهبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد. 

جمع بندی هتل ایبیس باکو   ibis

امیدواریم، در این مقاله با هتل جذاب ایبیس و خدماتی که در آن ارائه می‎شوند، آشنا شده باشید. حتما اگر در پی رزرو هتل سه ستاره زیبا، به همراه امکانات فراوان و قیمتی ارزان هستید، به این هتل فکر کنید.