هتل نوبل باکو، یکی از هتل‌های تازه تاسیس در خیابان مشهور نوبل واقع در شهر باکو است. این هتل در نزدیکی سواحل دریای خزر واقع شده و جز معدود هتل‌های مجاور ساحل در شهر باکو است. این هتل دارای تمامی خدمات استاندارد هتل‌های چهار ستاره بوده و اکثر اتاق‌هایش روبروی دریا است. از آن‌جا که این هتل یکی از نوساز‌ترین هتل‌های شهر باکو به شمار می‌رود؛ با اقامت در این هتل باکو احتمال مواجه با مشکلات فنی بسیار کم خواهد بود. اگر قصد یک اقامت عالی در طول سفر خود به شهر باکو را دارید، خواندن ادامه‌ی این مطلب درباره معرفی هتل نوبل باکو خالی از لطف نخواهد بود.

هتل نوبل باکو ، رزرو هتل باکو

معرفی هتل نوبل باکو 

همان طور که در مقدمه اشاره شد، هتل نوبل یکی از معدود هتل‌های چهار ستاره‌ی شهر باکو است که در مجاورت دریای خزر و سواحل دیدنی آن قرار دارد. موقعیت مکانی این هتل طوری است که شما امکان دسترسی به بسیاری از مراکز توریستی، مراکز خرید و مراکز تفریحی را داشته باشید. (برای مثال با استفاده از تاکسی می‌توانید ظرف پنج دقیقه به شهر قدیم و خیابان نظامی عزیمت کنید.) علاوه بر تمام این موارد در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید به بلوار ساحلی بروید و از تفریحات دریایی باکو مانند خرید لوازم ساحلی بلوار، استفاده از امکانات تفریحی اسکله باکو، کلاب پاسیفیکو، مقام سنتر، رستوران ونیز و موزه شهر لذت ببرید. در همان حوالی می‌توانید با عبور از پارک ساحلی وارد شهر قدیم شوید و از جاذبه‌های تاریخی این منظقه از جمله کاخ شروانشاهان و قلعه دختر دیدن نمایید. از طرفی به راحتی می‌توانید به موزه برادران نوبل و مرکز تفریحی مگافان باکو بروید و از دیدن این مناطق لذت ببرید. 

هتل نوبل باکو ، رزرو هتل باکو

امکانات عمومی هتل نوبل

در بند بالا به معرفی هتل نوبل باکو پرداختیم. حال که با این هتل آشنا شدید بهتر است درباره امکانات رفاهی عمومی این هتل باکو بیشتر بدانید تا در نهایت بتوانید بهترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. 

این هتل از مرکز خرید پورت باکو حدود یک کیلومتر فاصله دارد که ظرف کمتر از نیم‌ساعت می توانید پیاده خودتان را به این مرکز خرید برسانید. از طرفی با پارک بلوار باکو که دارای امکانات تفریحی ساحلی بی‌نظیری است هم دو کیلومتر فاصله دارد. با طی کردن مسافت سه کلیومتر و چهارصد متر می‌توانید به مرکز نمایگاه مایدن تاور بروید و با طی کردن سه کیلومتر و پانصد متر نیز می‌توانید از جاذبه‌های میدان چشمه دیدن فرمایید.

در طی اقامت خود می‌توانید از اتاق‌های سیگار ممنوع لوکس و خانوادگی این هتل استفاده نمایید. این هتل در خدمات‌رسانی اتاق از برترین هتل‌های شهر باکو به شمار می‌رود. بخش اطلاعات بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان است. علاوه بر امکانات گفته شده می‌توانید از خدمات مبادله ارز این هتل استفاده کنید و به راحتی پول خود را به دلار و پول رسمی جمهوری آذربایجان تبدیل کنید تا  خرید کردن برایتان راحت‌تر گردد. این هتل شامل رستورانی است که در آن می‌توانید انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را میل کنید. از طرفی رفت و آمد به فرودگاه توسط سرویس‌های هتل رایگان است. شما می‌توانید از تور‌های داخلی خود هتل جهت گشت و گذار استفاده کنید. صبحانه در این هتل رایگان سرو می‌شود و امکان دسترسی رایگان به وایفای در اتاق و لابی هتل نیز وجود دارد.

هتل نوبل باکو ، رزرو هتل باکو

آپشن‌های ویژه هتل نوبل باکو

در تمام اتاق‌ها و واحد‌های هتل نوبل باکو، سیستم تهویه مطبوع، حمام‌های خصوصی، لوازم بهداشتی لازم مانند سشوار همچنین سایر لوازم بهداشتی و آرایشی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. علاوه بر این موارد می‌توانید از امکانات دیگری نظیر مینی بار، میز مطالعه یا میز کار، تلویزیون ماهواره‌ای و بالکن بهره‌مند شوید. تمامی موارد گفته شده به صورت کاملا رایگان و جهت رفاه حال شما عزیزان در اتاق قرار داده شده‌اند.

موقعیت هتل نوبل باکو

همان طور که در بند معرفی هتل نوبل باکو نیز اشاره کردیم؛ این هتل از معدود هتل‌هایی است که به علت قرار گیری در یک مختصات جغرافیایی منحصر به فرد، امکان دسترسی آسان به تمام نقاط شهر را در اختیارتان قرار می‌دهد. در ادامه‌ی این بند به بررسی فاصله این هتل تا مراکز مهم گردشگری و همچنین قیمت کرایه تاکسی در این فواصل خواهیم پرداخت. 

  1. فاصله هتل نوبل تا مرکز خرید پورت باکو یک کیلومتر است و به راحتی می‌توانید از مسیر پیاده روی جهت رسیدن به این مرکز خرید استفاده نمایید. 
  2. فاصله هتل نوبل تا پارک بلوار باکو دو کیلومتر است. جهت رفتن به این مقصد می‌توانید از مسیر پیاده روی استفاده کنید و یا با پرداخت چهار مانات با تاکسی به این پارک ساحلی بروید.
  3. فاصله هتل نوبل تا مسجد تازه پیر حدود دو کیلومتر و چهارصد متر است که با پرداخت سه مانات می‌توانید به این مسجد تاریخی شهر باکو بروید. 
  4. فاصله هتل نوبل تا خیابان نظامی شهر باکو دو کیلومتر و نهصد متر است که با اجاره تاکسی و پرداخت سه مانات می‌توانید از این خیابان زیبا دیدن نمایید. 
  5. فاصله هتل نوبل تا مرکز خرید مال بیست و هشت، سه کیلومتر و پانصد متر است و کرایه تاکسی این مسیر چهار مانات است.
  6. فاصله هتل نوبل تا مرکز خرید اف باکو سه کیلومتر و ششصد متر است و کرایه تاکسی این فاصله چهار مانات است. 
  7. فاصله هتل نوبل  تا مرکز خرید نرگس سه کیلومتر و ششصد متر است که با پرداخت چهار مانات می‌توانید از تاکسی‌های مسیری این قسمت استفاده کنید.
  8. فاصله هتل نوبل تا مرکز خرید حیدر علی اف حدودا چهار کیلومتر است و هزینه کرایه این مسیر چهار مانات است. 
  9. فاصله هتل نوبل باکو تا ایچری شهر یا همان شهر قدیم حدود چهار کلیومتر و دویست متر است و کرایه تاکسی این مسیر نیز چهار مانات است. 
  10. فاصله هتل نوبل تا برج مایدن و قلعه دختر چهار کیلومتر و چهارصد متر است و کرایه تاکسی این مسیر چهار مانات است.
  11.  فاصله هتل نوبل تا مرکز خرید گنجلیک چهار کیلومتر و نهصد متر است و کرایه تاکسی این مسیر حدودا پنج مانات است.
  12. فاصله هتل باکو تا پارک فیلار مونیک پنج کیلومتر است و کرایه تاکسی این مسافت پنج مانات است.

هتل نوبل باکو ، رزرو هتل باکو

نتیجه‌گیری درباره معرفی هتل نوبل باکو

در متن فوق به معرفی هتل نوبل باکو پرداختیم و طی آن به نکاتی از جمله امکانات عمومی و آپشن‌های ویژه هتل پرداختیم. در نهایت موقعیت هتل نوبل را نسبت به سایر جاذبه‌های گردشگری شهر تور باکو و هزینه کرایه تاکسی این مسیر‌ها مورد بررسی قرار دادیم امیدواریم مطلب ارائه شده برای شما عزیزان مفید بوده باشد.