هتل هارمونی باکو یکی از هتل‌های چهار ستاره واقع در شهر باکو است. این هتل یکی از هتل‌های مقرون به صرفه و اقتصادی در جمهوری آذربایجان به شمار می‌رود که از سال دو هزار و هجده میلادی، پذیرای گردشگران از سرتا‌سر ایران بوده است. سالن‌های معروف اپرا و باله شهر باکو، در فاصله سه کلیومتر و پانصد متری این هتل قرار دارد که به راحتی و در کمترین می‌توانید برای دیدن این اجراهای شگفت انگیز به سالن‌های نامبرده بروید. این‌ هتل باکو دارای اتاق‌های خانوادگی و رستورانی محلی است که می‌توانید لحظات خوبی را در آن سپری کنید. در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم تا به معرفی هتل هارمونی باکو بپردازیم تا از امکانات ویژه‌ آن آگاه شوید.

هتل هارمونی باکو ، رزرو هتل باکو

معرفی هتل هارمونی باکو

هتل هارمونی یکی از هتل‌های واقع در شهر باکو است که در گروه هتل‌های اقتصادی جهت سفر به کشور جمهوری آذربایجان به حساب می‌آید. این هتل به علت حساسیت بر نظافت بسیار مورد پسند هم‌وطنان عزیزمان است. این هتل به علت قرار گیری در مرکز شهر، امکان دسترسی آسان به تمام مراکز توریستی از جمله مرکز‌ خرید و مراکز تفریحی را برایتان فراهم می کند. ( همان طور که در مقدمه اشاره کردیم می‌توانید در عرض کمتر از نیم ساعت و پیاده به مراکز مخصوص باله و اپرای شهر باکو بروید و از دیدن نمایش‌های هیجان انگیز هنرمندان سراسر دنیا لذت ببرید.) با رزرو اتاق در این هتل باکو می‌توانید از خدمات پارکینگ رایگان و ایمن هتل هارمونی باکو استفاده کنید. در ادامه‌ی این مطلب به شرح امکانات و آپشن‌های ویژه‌ی این هتل خواهیم پرداخت. 

امکانات عمومی هتل هارمونی

در بند قبل به معرفی هتل هارمونی باکو پرداختیم. حال که با این هتل آشنا شدید بهتر است اطلاعاتی راجع به امکانات عمومی و ویژه آن دریافت کنید تا بتوانید بهتر درباره هتل اقامت خود در شهر باکو تصمیم بگیرید. 

این هتل دارای امکانات ویژه جهت رفت و آمد به مکان‌های توریستی، مراکز تفریحی و مراکز خرید است. همچنین می‌توانید هنگام گشت و گذار وسایل مهم و گران‌قیمت خود را به صندوق امانات هتل بسپارید تا خیالتان از بابت امنیت آن‌ها در هتل راحت شود. هنگام رفت و آمد به فرودگاه نیز می‌توانید از سرویس‌های ویژه و رایگان این هتل استفاده نمایید.  

هتل هارمونی باکو ، رزرو هتل باکو

این هتل دارای کافی شاپ و رستوران محلی است. در طول مدت اقامت خود می‌توانید انواع خوراکی‌ها و غذاهای ترکی و آذری محلی مخصوص مردم کشور آذربایجان را با نازل‌ترین قیمت‌ها میل کنید. علاوه بر آن در صورتی که قصد دارید خودروی شخصی کرایه کنید می‌توانید ابتدا با دریافت اطلاعات از بخش اطلاعات هتل خودروی مورد نظر خود را کرایه کنید و سپس از خدمات رایگان پارکینگ هتل حین اقامت استفاده نمایید. 

آپشن‌های ویژه هتل

در تمام اتاق‌های این هتل تلویزین کابلی و ماهواره‌ای قرار داده شده است. یک تلفن همراه با شماره‌های داخلی هتل و ضروری شهر نیز در اتاق قرار دارد تا در صورت لزوم از آن استفاده کنید. در تمامی اتاق‌های این هتل یخچال به همراه تمام خوراکی‌های لازم، دستمال توالت و حوله حمام به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. علاوه بر تمام موارد گفته شده می‌توانید در ساعات خاصی که از قبل تعیین می‌کنید از سرویس و خدمات ویژه هتل در اتاق خود بهره‌مند شوید. تمامی خدمات اینترنتی در این هتل باکو رایگان بوده و چه در اتاق خود چه در لابی می‌توانید از اینترنت رایگان وای فای استفاده نمایید. تور باکو

هتل هارمونی باکو ، رزرو هتل باکو

 نتیجه گیری درباره معرفی هتل هارمونی باکو

در این مطلب به معرفی هتل هارمونی باکو پرداختیم و به امکانات عمومی و آپشن‌های ویژه این هتل زیبا در کشور آذربایجان اشاره کردیم. اگر قصد سفر اقتصادی به خارج از کشور را دارید هتل هارمونی شهر باکو یکی از بهترین گزینه در دسترس شماست. امیدواریم مطلب ارائه شده برای شما عزیزان مفید بوده باشد.