باکو پایتخت کشور آذربایجان، شهری ساحلی و زیبا در غرب دریای خزر است. این شهر پرجمعیت‌ترین و مهم‌ترین شهر در منطقه قفقاز محسوب می‌شود. باکو همچنین به دلیل نفتی بودن، تاریخ غنی و آثار تاریخی فراوان و توجه به هنر و فرهنگ، یکی از شهرهای مورد توجه گردشگران از سراسر جهان محسوب می‌شود. ایرانیان زیادی نیز برای تجارت و تفریح هر ساله به باکو سفر می‌کنند. هتل‌ها یکی از مهم‌ترین ملزومات صنعت گردشگری برای هر منطقه و کشوری محسوب می‌شوند. «هتل گنجعلی پلازا باکو» یکی از هتل‌های ۴ ستاره و مهم در بافت تاریخی باکو محسوب می‌شود. این هتل به دلیل دسترسی بسیار خوب به مرکز شهر و بافت تاریخی این شهر، یکی از هتل‌های مورد توجه گردشگران در این شهر محسوب می‌شود. در این نوشته می‌خواهیم تا به معرفی هتل گنجعلی پلازا باکو و امکانات آن بپردازیم.

هتل گنجعلی پلازا باکو - رزرو هتل باکو

هتل گنجعلی پلازا باکو کجا واقع شده است؟

 این هتل زیبای ۴ ستاره در قلب شهر باکو و در «بولوار باکو» واقع شده است. هتل گنجعلی پلازا باکو (Ganjali Plaza Hotel) که در سال ۲۰۰۸ میلادی تاسیس شده است، در نزدیکی محله تاریخی و قدیمی باکو واقع شده و تا جاذبه‌های توریستی و تاریخی این شهر فاصله چندانی ندارد. این هتل تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی تا مرکز فرهنگی هنری حیدر علی اوف و جاذبه‌های تاریخی در محله قدیمی باکو فاصله دارد. با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی باکو، رستوران‌ها، مغازه‌ها، بوتیک‌ها، پاساژها، تئاترها و نمایشگاه‌ها بازدید نمایید.

 همچنین این هتل باکو تنها ۷۰۰ متر با ایستگاه متروی «جعفر جبارلی باکو» فاصله دارد که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی به هر نقطه شهر برسید. همچنین این هتل در فاصله ۲۵ کیلومتری فرودگاه بین الملل باکو واقع شده و از فرودگاه تا هتل را با تاکسی حدود ۳۰ دقیقه‌ای طی خواهید کرد. این هتل دسترسی بسیار خوبی به ساحل باکو نیز دارد که می‌توانید از تفریحات ساحلی نیز به خوبی استفاده کنید.

هتل گنجعلی پلازا باکو - رزرو هتل باکو

امکانات هتل گنجعلی پلازا باکو

این هتل زیبا و ۴ ستاره یکی از هتل‌های مقرون به صرفه و در عین حال با امکانات خوب باکو به شمار می‌رود. خوب است در ادامه معرفی هتل گنجعلی پلازا باکو، نگاهی به امکانات این هتل بیاندازیم: 

  • اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل

این هتل باکو ۵ طبقه دارای ۳۰ اتاق و فضای اقامتی است. فضاهای اقامتی به صورت اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، سوئیت جونیور و سوئیت کینگ طبقه بندی می‌شوند. همه اتاق‌ها و سوئیت‌ها با دکوراسیون کلاسیک و بسیار زیبایی از جنس چوب، دکور شده‌اند. همه اتاق‌ها دارای وای‌فای رایگان، مینی بار، تلوزیون صفحه تخت، یخچال، سشوار، چای‌ساز و سرویس کامل و مجزا است. سرویس نظافت و تعویض ملحفه‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود. 

  • امکانات کلی هتل

شما با اقامت در این هتل، همچنین می‌توانید از سرویس صبحانه، حمل و نقل، خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی، رستوران، صندوق امانات و دیگر امکانات بهر‌مند شوید. در این هتل همچنین می‌توانید از خدمات سالن بدنسازی جمع‌ و جور هتل، سالن تنیس روی میز و ماساژ به صورت رایگان استفاده کنید. این هتل یک سالن برای برقراری جلسات کاری در اختیار افرادی که نیاز داشته باشند، قرار می دهد. در ضمن این هتل با همراه داشتن حیوان خانگی مشکل نداشته و می‌توانید حیوان خانگی خود را بدون مانع به هتل بیاورید. تور باکو اما اگر به صورت زمینی به باکو سفر می‌کنید باید بدانید که این هتل پارکینگ مخصوص مسافران ندارد.

  • رستوران

 در رستوران این هتل می‌توانید از انواع غذاهای محلی آذربایجان و انواع غذاهای بین المللی لذت ببرید. صبحانه مجزا نیز هر زور از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح سرو می‌شود. به علاوه در اطراف هتل نیز کافه‌ها و رستوران‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از خدمات آنها نیز بهره ببرید.

هتل گنجعلی پلازا باکو - رزرو هتل باکو

سخن آخر معرفی هتل گنجعلی پلازا باکو

باکو شهری نفتی و ثروتمند با ساحل زیبا، جاذبه‌های فرهنگی فراوان و پر از آثار تاریخی چشم نواز است. هرساله ایرانیان زیادی برای تجارت و کار و یا برای تفریح و گردش به باکو سفر می‌کنند. در معرفی هتل گنجعلی پلازا باکو اولین نکته‌ای که جلب توجه می‌کند، موقعیت مناسب این هتل در مرکز باکو و دسترسی عالی آن به بخش تاریخی این شهر است. نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری می تواند هزینه‌های شما را برای رفت و آمد در شهر به طرز چشمگیری کاهش دهد. اگر به دنبال یک هتل با هزینه اقتصادی و در عین حال دارای استانداردهای بالای اقامتی و همچنین نزدیک بودن به ساحل هستید، اقامت در این هتل گزینه بسیار خوبی است.