باکو پایتخت جمهوری آذربایجان و بزرگترین شهر آن است. وجود تعداد بسیاری از پارک‌های ساحلی و برگزاری برنامه‌های متعدد هنری از جمله موسیقی،  تئاتر و اپرا  جذابیت خاصی به این شهر بخشیده ‌است. بخش قدیمی شهر باکو به عنوان میراث فرهنگی در یونسکو ثبت شده است. تمام اینها باعث میشود تا افراد بسیاری از سراسر دنیا به این شهر سفر کرده و از جاذبههای آن لذت ببرند. در این میان هتل فور سیزن باکو به عنوان گزینهای عالی برای میهمانان به چشم میخورد.

ویژگیهای هتل فور سیزن باکو

هتل باشکوه و ۵ ستاره فور سیزن، جزء بزرگترین و باامکاناتترین هتلهای باکو بوده که تقریبا از هر طرف مملو از مناظر زیبای دریای خزر و مشرف به جاذبههای دیدنی و تاریخی است. در حقیقت موقعیت این هتل به گونهای است که با مراکز خرید، فرودگاه و دیگر مکانهای تفریحی شهر فاصله چندانی ندارد.

هتل فور سیزن باکو ، رزور هتل باکو

این هتل دارای ۱۷۱ اتاق و ۲۹ سوییت لاکچری است. از امکانات ویژه این اتاقها علاوه بر داشتن امکانات رفاهی معمول، ضد صدا بودن و استفاده از رختخوابهای ضد حساسیت است. بیشتر اتاقها دارای تراس بوده تا میهمانان بتوانند از مناظر زیبای پیرامون هتل لذت ببرند. قدم زدن در راهرو و محوطه آن به سبب داشتن معماری هنرمندانه، مانند قدم زدن در تاریخ است.

آدرس هتل

هتل فور سیزن در خیابان Neftchiler، یکی از شریانهای مرکزی شهر باکو و به موازات دریای خزر واقع شده است. Icheri Sheher یکی از میراثهای جهانی یونسکو است که فقط به مسافت ۵ دقیقه پیادهروی از هتل فاصله دارد، همانطور که بسیاری از بهترین مغازههای شهر و کافههای جذاب نیز نزدیک هتل هستند. 

همسایگی هتل فور سیزن باکو

در نزدیکی هتل، موزه فرش آذربایجان با فاصله ۵ دقیقه پیادهروی، باغ فیلارمونیا با ۶ دقیقه پیادهروی، سالن فیلارمونیک دولتی آذربایجان با ۷ دقیقه پیادهروی، برج میدن با ۸ دقیقه پیادهروی و کاخ شیروان شاهان با ۱۰ دقیقه پیادهروی قرار دارند.

هتل فور سیزن باکو ، رزور هتل باکو

رستورانها

  • Zafferano جایی است که شما صبحانه را در زیر سقفهای طاقدار و پر از نور تجربه خواهید کرد. در شامگاه نیز لذت غذاهای مخصوص ایتالیایی را در یک شب فوقالعاده در تراس خواهید چشید.
  • در BENTLEY میتوانید شبی را با گپی صمیمانه در استراحتگاهی به سبک یک باشگاه با دوستان خود بگذرانید.
  • PIAZZA یک سالن مطبوع و دلباز، درست خارج از لابی است که برای نوشیدن چای بعد از ظهر یا ملاقات با همکاران عالی بنظر میرسد.

خدمات و امکانات هتل فور سیزن باکو

آب گرم

در استخر سرپوشیده این هتل میتوانید لذت یک شنای گرم و آرامشبخش را داشته باشید. استخر هتل به نوعی شبیه به یک مخفیگاه خلوت به سبک رومانس است که گویی در یک دهلیز سنگی پوشیده شده است و در زیر سقف شیشهای طاقدار قرار دارد. همچنین مجموعه آبگرم ویژه خانوادهها و حمامهای سبک ترکی از دیگر امکانات هتل هستند.

شما میتوانید از طریق چهار گزینه عضویت مختلف، دسترسی نامحدود به اسپا، استخر سرپوشیده و مرکز تناسب اندام را دریافت نمایید. همچنین جکوزی، اتاق سونا یا بخار نیز موجود هستند. 

هتل فور سیزن باکو ، رزور هتل باکو

رستوران

از دیگر ویژگیهای برجسته هتل فور سیزن باکو میتوان به رستورانهای مجلل با دکوراسیونی پر زرق و برق، که حس بودن در کاخ را به شما القا میکنند، اشاره نمود. این هتل یکی از بهترین هتل های پیشنهاد شده توسط باکوگشت به مشتریان جهت برگزاری تور باکو میباشد.

کودکان

از سرویسهای مربوط به کودکان میتوان داشتن پرستار بچه، خدمات سرگرمکننده و منوی غذای مخصوص کودکان را نام برد.

اتاق ضیافت

 شما چه به یک مکان آرام برای برگزاری یک جلسه مهم احتیاج داشته باشید و چه بخواهید با ۱۰۰۰ نفر از نزدیکترین دوستان خود مهمانی بهیادماندنی بگیرید،این هتل باکو یک مکان پرآوازه و آفتابگیر در کنار دریا برایتان تدارک دیده است. در حقیقت سالنهای مختلفی برای برگزاری عروسی تا جلسات هیئت مدیره، برای میزبانی آماده هستند. کسی نیست که با دیدن اتاقهای بزرگ و چشمانداز دریای خزر در اینجا به وجد نیاید.

هتل فور سیزن باکو ، رزور هتل باکو

برگزاری جشن عروسی

شهر باکو، غنی از بناهای باستانی و مناظر دیدنی ساحل دریا است که انگار تماما برای ثبت زمانهای عاشقانه ساخته شده است. عروسیها در اینجا مملو از زرق و برق دنیای قدیم بوده و با طراحی مدرن و جذاب هتل فور سیزن به اوج زیبایی و شکوه خود میرسند. 

متخصصان خبرهای که در برگزاری مراسم عروسی مشغول به کار هستند، از همه جزئیات مراسم مراقبت میکنند و کمتر کسی از عکسهای جذابی که در خط افق میتوان گرفت، صرفنظر میکند. عروسی شما در این هتل واقعا در نوع خودش کمنظیر میشود. متخصصان عروسی در اینجا هستند تا به شما کمک کننداز طریق تزئینات، منوها، گلها و سایر جزئیات دیگری که تصور میکنید به باشکوه تر شدن مراسم شما بیفزایند.

ماساژ

در فور سیزن شما میتوانید با طیف گستردهای از ماساژهای درمانی آرامش یابید. همچنین با استفاده از اسکرابها و ماسکهای بدن و روغنهای طبیعی برای تسکین و تعادل پوست خود گامی بردارید.

هتل فور سیزن باکو ، رزور هتل باکو

آرایشگاه

میهمانان میتوانند از تمام امکانات آرایشگاه استفاده کرده و سر تا پا بدرخشند.

دیگر سرویسها

در اختیار قرار دادن WI-FI، روزنامه، اتاق کار چندزبانه، ضدعفونی کردن پیوسته اتاقها و تحویل یخ و نوشیدنی در شب، از خدمات معمول این هتل است. 

سوالات متداول درباره هتل فور سیزن باکو

  • کدام یک از جاذبههای محبوب به این هتل نزدیک هستند؟

از جاذبههای نزدیک میتوان به شهر قدیمی باکو، پارک فواره فیلارمونیک و کارگاه آموزشی علی شمسی اشاره کرد.

  • برخی از محبوبترین امکانات رفاهی هتل چیست؟

محبوبترین امکانات ارائه شده، شامل استخر سرپوشیده، وایفای رایگان و رستوران است.

  • آیا پارکینگ در هتل موجود است؟

پارکینگ رایگان و ایمن در دسترس میهمانان است.

  • برخی از رستورانهای نزدیک به هتل کدامند؟

رستورانهایی مانند Art Club Restaurant  و Flavors Fusion Cuisine نزدیک هستند.

  • آیا فرصتهایی برای ورزش کردن در هتل وجود دارد؟

میهمانان در طول اقامت خود به استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و سونا دسترسی دارند.

  • آیا هتل فور سیزن باکو شاتل فرودگاهی دارد؟

هتل یک شاتل فرودگاهی را برای میهمانان ارائه میدهد. 

  • آیا هتل خدمات تجاری ارائه میدهد؟

بله، یک مرکز تجاری، اتاق جلسات و یک اتاق مهمانی ارائه میدهد.

  • پرسنل هتل فور سیزن به کدام زبانها صحبت میکنند؟

کارمندان به چندین زبان از جمله انگلیسی، ایتالیایی، روسی، عربی، ترکی و آذربایجانی صحبت میکنند.

COVID-19 و هتل فور سیزن

هتل فور سیزن باکو در حال حاضر به سبب بیماری کرونا، یک برنامه جهانی ایمنی و بهداشتی را با عنوان Lead With Care راهاندازی کرده است. در اینجا پس از ورود میهمانان، غربالگری علائم COVID-19 برای آنها انجام میشود. کارمندان هتل از ماسک استفاده میکنند و ماسک زدن به کودکان ۲ تا ۹ ساله اکیدا توصیه میشود. مطابق با توصیههای محلی بهداشت، خدمات و ساعات رستوران ممکن است دچار تغییر باشند. بنابراین هنگام سفر به این هتل حتما از آخرین مقررات دولت مطلع شوید.

چه به عنوان یک شرط و چه صرفا برای آرامش خاطر، دسترسی به آزمایش COVID-19 در محل و در خارج از محل اقامت برای میهمانان امکانپذیر است.