شهر باکو به عنوان توریستی‌ترین شهر کشور آذربایجان به شمار می‌رود و بسیاری از گردشگران که به آذربایجان سفر می‌کنند، باکو را به عنوان محل اقامت خود در نظر می‌گیرند. شمار زیادی از امکانات گردشگری آذربایجان در باکو مستقر است و همچنین جذابیت طبیعی شهر باکو از این جهت که در ساحل دریا واقع شده است، این احتمال را بیشتر خواهد کرد. در باکو با گزینه‌های متعددی برای اقامت مواجه هستید. هتل‌های ۵ ستاره‌ای که سال‌ها است پذیرای مسافران در این شهر هستند، از بالاترین کیفیت ارائه خدمات برخوردار هستند. یکی از این هتل‌های ۵ ستاره، هتل حیات ریجنسی باکو است. در ادامه به معرفی هتل حیات ریجنسی باکو می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

هتل حیات ریجنسی باکو

امکانات رفاهی هتل حیات ریجنسی

صحبت در خصوص امکانات رفاهی یک هتل به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین فاکتور برای انتخاب آن برای اقامت اهمیت بالایی دارد. هتل حیات ریجنسی باکو به عنوان یک هتل ۵ ستاره با مجموعه‌ای متنوع و کامل از خدمات رفاهی از مسافران پذیرایی می‌کند. این هتل دارای ۱۵۹ اتاق است که همگی از بهترین امکانات برخوردار هستند. تلاش شده است که اتاق‌ها هتل همگی از امکانات با کیفیت و یک دستی برخوردار باشند. همچنین مسائل بهداشتی به عنوان یک اصل اساسی در تمام فعالیتهای هتل به شمار می‌رود. برخی از مهم‌ترین خدمات رفاهی این هتل عبارتند از: 

– کارمندان هتل همگی از افراد آموزش دیده هستند و به بسیاری از زبان‌های روز دنیا مسلط هستند. همچنین خدمات کارکنان هتل به طور ۲۴ ساعته در اختیار مسافران قرار دارد. 

– سرویس ترانسفر از هتل به فرودگاه و سایر مناطق شهر اعم از مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری، همواره مهیا است. 

– در تمام طول مدت اقامت در هتل حیات ریجنسی باکو، می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت بهره‌مند شوید. 

– در محوطه هتل یک رستوران بسیار بزرگ و همچنین یک کافی‌شاپ قرار دارد. رستوران هتل حیات ریجنسی آماده پذیرایی از عموم مسافران با غذاهای محبوب آذربایجانی و بین‌المللی است. همچنین تراس نسبتا بزرگ با منظره‌ای بسیار زیبا و شگفت‌انگیز در رستوران این هتل باکو وجود دارد که می‌توانید با صرف غذای خود در آن‌ها از منظره پیش رو نهایت لذت را ببرید. 

هتل حیات ریجنسی باکو

امکانات تفریحی هتل حیات ریجنسی

امکانات تفریحی به عنوان یکی دیگر از معیارهای ارزیابی برای انتخاب هتل خوب به شمار می‌رود. برای معرفی هتل حیات ریجنسی حتما باید به امکانات تفریحی آن نیز اشاره شود. برخی از این امکانات را می‌توان به صورت زیر خلاصه نمود‌:‌

– مجموعه هتل دارای دو استخر است که یکی سرپوشیده و دیگری سرباز است. استخر سرباز در فصول گرم سال مهیای استفاده است. همچنین استخر‌های هتل کاملا مجهز بوده و از بهترین امکانات برخوردار هستند. 

– یک سالن ماساژ در هتل وجود دارد که افراد باتجربه و متخصص در آن فعالیت می‌کنند. اگر این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنید، حتما یک بار به سالن ماساژ مراجعه کنید. 

– هتل حیات ریجنسی دارای یک سالن بازی کودکان است که مربیان متخصص و آموزش دیده در آن فعالیت می‌کنند و می‌توانید کودکان خود را با خیال آسوده به آن‌جا بسپارید. 

– یک سالن بدنسازی مجهز در هتل وجود دارد که برای ورزش کردن می‌توانید از آن استفاده کنید. 

هتل حیات ریجنسی باکو

موقعیت مکانی هتل حیات ریجنسی باکو 

اگر یک هتل در نزدیکی امکان گردشگری و مراکز خرید یک شهر باشد، یک انتخاب مناسب برای اقامت به شمار می‌رود. هتل حیات ریجنسی تقریبا این ویژگی را دارا است. برخی از مهم‌ترین مراکزی که در نزدیکی این هتل واقع هستند، عبارتند از: 

– فرودگاه شهر باکو: ۲۰ کیلومتر فاصله (حدود ۱۰ دقیقه فاصله با ماشین)

– شهر قدیمی باکو: کمتر از پنج کیلومتر فاصله 

– مسجد تارا: حدود ۱.۷ کیلومتر فاصله 

– بنای یادبود ریچار سورژ: ۱.۱ کیلومتر فاصله 

– فاصله با مراکز خرید شهر: حدود ۲۰ دقیقه پیاده‌روی 

همان طور که مشاهده می‌کنید از نظر نزدیکی به امکانات مهم در شهر باکو، هتل حیات ریجنسی در وضعیت مناسبی قرار دارد و به همین جهت مسافران زیاد این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند. 

هتل حیات ریجنسی باکو

کلام پایانی 

در این مقاله به معرفی هتل حیات ریجنسی در تور باکو پرداخیتم. این هتل پنج ستاره در تمام ایام سال آماده پذیرایی از مسافران عموم کشورهای جهان است. امکانات رفاهی خوب و همچنین موقعیت مکانی مناسب این هتل موجب شده است که انتخاب بسیاری از مسافران شهر باکو، هتل پنج ستاره حیات ریجنسی باشد.