هتل فیرمونت باکو، هتلی ۵ ستاره و لوکس است که نزدیک سالن فیلارمونیک دولتی آذربایجان و در قلب شهر باکو قرار دارد. این هتل دقیقا در برج‌های مشهور و زیبای فلیم واقع شده و از باامکاناتترین هتلهای باکو است. هتل فیرمونت با کوچه معروفMartyrs  تنها ۳ دقیقه فاصله داشته و تقریبا ۲ کیلومتر از شهر قدیمی و دریای خزر دور است. میهمانان مستقر در هتل با دیدن مناظری خیرهکننده به شهر باکو و یا دریای خزر، غرق در زیبایی و هنر معماری آن میشوند. این هتل یکی از بهترین انتخاب های مشتریان باکوگشت در زمان انتخاب تور باکو بوده است.

درباره هتل فیرمونت باکو

هتل فریمونت دارای ۱ رستوران و ۲ کافیشاپ، ۳ بار یا سالن و ۱ کافه کنار استخر است. این هتل ۲۹۹ اتاق و سوئیت عالی، ۱۹ آپارتمان با سرویس و مجموعهای از گزینههای Fairmont Gold را برای میهمانان خود به ارمغان میآورد. تمام اتاقهای مجلل این هتل دارای منظره شهر یا دریا هستند. کارکنان هتل به زبانهایی مانند آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی صحبت میکنند.

هتل فیرمونت باکو ، رزرو هتل باکو

هتل فریمونت دارای خدماتی است که هر هتل مدرنی میبایست آن را داشته باشد. از جمله این خدمات می‌توان به اسپا با سرویس کامل، مرکز تناسب اندام، استخر سرپوشیده، تهویه مطبوع، وایفای رایگان،  بار و پارکینگ رایگان اشاره کرد. در اینجا رستورانها و کافههایی مانند Le Bistro ، Nur و Balcon وجود دارند که در آن میهمانان میتوانند از غذاهای محلی یا خارجی لذت ببرند. 

همه ۳۱۸ اتاق ضد صدا بوده، دارای WiFi، اینترنت رایگان و سرویس اتاق ۲۴ ساعته هستند. تلویزیونهای صفحه تخت با کانالهای ماهوارهای و فیلمهای جذاب به همراه یخچال و دستگاههای قهوه و چایساز در هر اتاق موجود هستند. حمامها نیز شامل دوش، وان، روپوش، دمپایی و وسایل بهداشتی کامل هستند.

هتل فیرمونت باکو ، رزرو هتل باکو

هتل نامبرده دارای امکانات رفاهی مناسب برای مشاغل تجاری شامل میز تحریر، روزنامههای مجانی و تلفن است. علاوه بر این، اتاقها دارای بطری آب و سشوار رایگان هستند. 

اما چیزی که بیشتر حس خوبی میدهد امکان استفاده از استخر سرپوشیده، استخر روباز فصلی و وان آبگرم است. از دیگر امکانات تفریحی این هتل باکو میتوان به کلوپ سلامتی و سونا اشاره کرد.

امکانات رفاهی محبوب هتل فیرمونت باکو

  • از بهترین امکانات رفاهی برای خانوادهها میتوان اتاقهای ضد صدا و ارائه تختخواب اضافه را نام برد. 
  •  امکانات رفاهی محبوب همگانی به شرح زیر است: استخر، وایفای رایگان، پارکینگ، تهویه مطبوع، آبگرم، رستوران، سالن ورزشی، صبحانه، خدمات شغلی، بار، خشکشویی، سرویس اتاق، تمیزکاری و ضدعفونی کردن، جکوزی.

هتل فیرمونت باکو ، رزرو هتل باکو

خدماتی که باید آنها را تجربه کنید

برای خیلی از افراد استفاده از تمام امکانات هتل به دلایل مختلفی مانند کمبود وقت میسر نیست. اما ما لیستی از خدماتی که باید در هتل فریمونت آنها را تجربه کنید برایتان تهیه نمودیم: کلاسهای ایروبیک، مرکز تناسب اندام، سرویس کامل آبگرم، استخر سرپوشیده، کلاسهای پیلاتس، سونا، استخر روباز فصلی، وان آبگرم و کلاسهای یوگا. بسیار حیف میشود اگر لذت بهره بردن از این موارد را از خودتان دریغ کنید.

امکانات اسپا در هتل فیرمونت باکو

آنقدر امکانات این مجموعه جذاب است که تصمیم گرفتیم بیشتر برایتان شرح دهیم. اسپا در کل به مساحت ۳۵۰۰ متر و در دو طبقه واقع شده است. اسپا با داشتن ۱۶ اتاق درمان، دارای بزرگترین حمام در منطقه و نیز منظرهای چشمنواز رو به دریای خزر است. از ویژگیها و سرویسهایی که در اسپا ارائه میشود میتوان موارد زیر را نام برد: 

رایحه درمانی، اسکراب و لایهبرداری بدن، اتاق درمان خانواده، آب درمانی، مانیکور و پدیکور، ماساژ به همراه سنگ داغ، ماساژ قبل از تولد، سونا، وان آبگرم و اتاق بخار.

هتل فیرمونت باکو ، رزرو هتل باکو

نزدیکی هتل فیرمونت

در همسایگی هتل، مکانهایی هستند که خیلی راحت و بدون ماشین میتوانید از آنها دیدن کنید. اینها همه به دلیل موقعیت خوب هتل فیرمونت باکو است:

  • آپلند پارک: ۴ دقیقه پیادهروی
  • برجهای فلیم: ۴ دقیقه پیادهروی
  • موزه فرش آذربایجان: ۹ دقیقه پیادهروی
  • سالن فیلارمونیک دولتی آذربایجان: ۱۵ دقیقه پیادهروی

فاصله رستورانها

  • Le Bistro : 1 دقیقه پیادهروی
  • Nur Lounge : 1دقیقه پیادهروی
  • Chinar: 11 دقیقه پیادهروی
  • Nakhchivan: 11 دقیقه پیادهروی
  • BeerBasha : 12 دقیقه پیادهروی

هتل فیرمونت باکو ، رزرو هتل باکو

خدمات مهمان در هتل فیرمونت‌باکو

  • نگهداری از کودکان

هتل فریمونت در طول روز یا برای شبهای مهمانی، پشتیبانی و مراقبت از کودکان را فراهم میکند. 

  • بلمنها

بلمنها ۲۴ ساعت هر روز در دسترس شما هستند و خوشحال میشوند که به شما در حمل بار کمک نمایند.

  • دربان

دربان هتل همیشه در لابی اصلی هتل موجود است و میتواند در ارائه اطلاعات در همه موارد، از رزرو شام گرفته تا مسیرهای مختلف، به شما کمک کند.

  • تمیزکاری اتاق

خدمات خانهداری دو بار در طول روز ارائه میشود. علاوه بر این، دپارتمان خدماتی مربوطه در فراهم کردن تعدادی از امکانات سفر نیز شما را یاری میکنند.

  • صندوق امانات

صندوق امانات بدون پرداخت هزینه اضافی موجود است. علاوه بر آن هر اتاقی علاوه بر امنیت بالا، خود دارای یک صندوق امانات خصوصی است.

  • حمل و نقل

هتل فیرمونت باکو در نهایت احترام، خدمات منحصربهفرد اتومبیل را از این هتل باکو به فرودگاه و از فرودگاه بینالمللی حیدر علیاف مستقیما به درهای ورودی هتل ارائه میدهد. البته برای این سرویس میهمانان میبایست حداقل ۲۴ ساعت قبلتر آن را رزرو نمایند.

  • آسانسور

میهمانان به آسانسورهای اصلی در لابی اصلی دسترسی خواهند داشت. لازم به ذکر است که برای امنیت بیشتر میهمانان، کلیدهای اتاق برای دسترسی به آسانسور لازم است.