باکو یکی از شهرهای دوست‎داشتنی آذربایجان و هتل سنترال پارک باکو ، یکی از محبوب‎ترین هتل‎های فعال چهار ستاره در این شهر است. به همین دلیل، ما تصمیم گرفتیم در ادامه شما را بیشتر با این هتل، ویژگی‎ها و مشخصات آن و یا آدرس این هتل آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا به اطلاعات کاربردی بسیاری در رابطه با این هتل زیبا دست یابید. این هتل باکو یکی از ارزان ترین انتخاب های مشتریان باکوگشت در رزرو تور باکو میباشد.

هتل سنترال پارک باکو ، رزرو هتل باکو

آشنایی با هتل سنترال پارک باکو

هتل‎های بسیاری در شهر باکو و کشور جمهوری آذربایجان موجود هستند. هر کدام از این هتل‎ها ویژگی‎ها و مشخصات مخصوص خود نظیر نزدیکی به محله‎ها، مراکز بازی، پاساژها و اماکن دیدنی را دارند. هتل مدنظرمان یعنی سنترال پارک نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین خاطر، ما تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را بیشتر با این هتل آشنا کنیم. هتل چهار ستاره سنترال پارک باکو به اماکنی همچون شهر قدیمی باکو، پارک بلوار باکو، خیابان نظامی باکو، مرکز خرید پورت باکو، پارک بلوار باکو و برج قلعه دختر باکو نزدیک است. در واقع، شما با یک پیاده روی ساده و کمتر از ۳۰ دقیقه می‎توانید به این اماکن دسترسی پیدا کرده و به گشت و گذار در آنها بپردازید. 

هتل سنترال پارک در کجا واقع شده است؟

هتل سنترال پارک باکو ، رزرو هتل باکو

Central Park Hotel در محله ۲۸ می باکو واقع شده است و به دلیل نزدیکی‎اش به مناطق دیدنی و جذاب سطح شهر هر ساله مسافران زیادی خواهان استفاده از این هتل حین سفرهایشان هستند. هتل سنترال پارک باکو از شیک‎ترین و لوکس‎ترین هتل‎های باکو است. این هتل از امکاناتی نظیر لابی، رستوران، باشگاه، اسپا و سونا برخوردار است. به همین علت، مسافران آن می‎توانند علاوه بر لذت بردن  از اقامت خود در این هتل به برنامه‎های دیگری نظیر استفاده از سونا یا باشگاه هم بپردازند. در ضمن، شما می‎توانید در هر ساعتی از شبانه روز نسبت به رزرو اتاق‎های جدید برای خود یا عزیزانتان در این هتل اقدام نمایید.

هتل سنترال پارک باکو ، رزرو هتل باکو

ویژگی‎ها و مشخصات هتل سنترال پارک

اگر بخواهیم به مشخصه‎ها و ویژگی‎های هتل سنترال پارک اشاره کنیم، می‎توانیم به عواملی همچون دسترسی به وای‎فای پرسرعت و رایگان، آسانسور، گاو صندوق، سالن کنفرانس بزرگ، مرکز ماساژ، دسترسی به حمام فنلاندی، کلینیک بهداشت و سلامت، دسترسی به بار، کافه و رستوران اشاره کنیم. بد نیست بدانید شما اجازه ورود حیوانات خانگی همچون سگ و گربه را به داخل این هتل ندارید. پس اگر خواهان مسافرت و دید و بازدید از کشور جمهوری آذربایجان هستید، ترجیحا حیوانات خانگی‎تان را به همراه نداشته باشید.

هتل سنترال پارک باکو ، رزرو هتل باکو

آیا هتل سنترال پارک به حمل و نقل درون شهری دسترسی دارد؟

باید گفت بله، شما به آسانی می‎توانید به انواع مختلف وسایل نقلیه عمومی همچون مترو، اتوبوس و تاکسی در نزدیکی این هتل دست یابید. علاوه بر این، می‎توانید به واسطه انجام مقداری پیاده‎روی در سطح شهر به پارک‎ها، پاساژها، موزه‎ها، برج‎ها و مراکز دیدنی موجود در سطح شهر هم دسترسی پیدا کنید. هزینه استفاده از وسایل نقلیه عمومی در باکو گران نیست اما ممکن است به دلیل تورم موجود در کشور و افزایش نرخ دلار هزینه استفاده از این وسایل افزایش یابد. پس قبل از اینکه راهی سفر به باکو شده و اقدام به رزرو اتاقتان در هتل سنترال پارک باکو نمایید به دقت قیمت‎ها را آنالیز و بررسی نمایید. 

هتل سنترال پارک باکو ، رزرو هتل باکو

جمع‎بندی آشنایی با هتل سنترال پارک باکو

در انتها امیدواریم این مطلب شما را بیشتر با هتل Central Park Hotel سنترال پارک باکو مشخصات، امکانات و ویژگی‎هایش آشنا کرده باشد. حالا شما می‎توانید به دور از هرگونه نگرانی نسبت به رزرو اتاق‎های هتل چهار ستاره در باکو تصمیم‎گیری کنید. کافیست قبل از هر اقدامی اطلاعات خود را درباره هتل‎های مدنظرتان و قابلیت‌ها و مشخصه‎هایش همچون سنترال پارک افزایش دهید تا بتوانید با دقت نسبت به اقامت در باکو اقدام نمایید.