جمهوری آذربایجان کشوری است که جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد و به خاطر ارزان قیمت بودن به مقصد اصلی گردشگران تبدیل شده است. در این کشور امکانات زیادی برای گردشگران وجود دارد که افراد می‌توانند در طول اقامت خود از این امکانات استفاده کنند و سفر خاطره‌انگیزی را برای خود رقم بزنند. هتل قفقاز سیتی باکو از جمله بهترین هتل‌های این کشور محسوب می‌شود که با امکانات ویژه خود هر ساله میزبان مسافران داخلی و خارجی است. برای آشنایی با این هتل باکو تا انتها همراه ما باشید.

هتل قفقاز سیتی باکو ، هتل باکو

چرا باید این هتل را برای اقامت در باکو انتخاب کنیم؟

این هتل یک هتل لوکس چهار ستاره‌ای است که به گروه هتل‌های زنجیره‌ای قفقاز تعلق دارد. هتل قفقاز در سال ۲۰۰۹ با ۱۹ طبقه افتتاح شده و آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی به مسافران اعلام کرده است. اگر مسافران بخواهند که از ایستگاه قطار به این هتل بیایند فقط ۵/۲ متر فاصله وجود دارد. همچنین دسترسی آسان ده دقیقه‌ای به مرکز شهر، ویژگی کلیدی این هتل محسوب می‌شود.

هتل قفقاز سیتی باکو ، هتل باکو

چه خدمات ویژه‌ای در این هتل به شما ارائه می‌شوند؟

خدماتی که هتل‌ها ارائه می‌دهند برای گردشگران داخلی و خارجی از اهمیت زیادی برخوردار است. هر چقدر کیفیت ارائه خدمات هتل‌ها بیشتر باشد، امتیاز هتل افزایش می‌یابد و تمایل افراد برای اقامت در هتل‌های با کیفیت بیشتر می‌شود. از جمله مهم‌ترین خدماتی که هتل قفقاز سیتی باکو ارائه می‌دهد به شرح زیر است:

  • این هتل دارای ۳۲۵ اتاق و سوئیت بسیار با کیفیت است که می‌توانید از استراحت کردن در اتاق‌های آن لذت ببرید. اتاق‌های این هتل تماما به صورت کلاسیک طراحی شده‌اند و همین موضوع توانسته جذابیت خاصی را به این هتل ببخشد.
  • در همه اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل امکاناتی چون تهویه بسیار خوب، تلویزیون ماهواره‌ای، تختخواب با کیفیت بالا، مبل و صندلی، مینی بار، نور خوب و همچنین حمام خصوصی که لوازم بهداشتی آن تکمیل است، وجود دارد.
  • اینترنت رایگان در این هتل یکی از مزیت‌های اصلی آن است. مهمانان می‌توانند تا هر اندازه‌ای که بخواهند از وای‌فای رایگان استفاده کنند. لازم به ذکر است که اینترنت رایگان فقط در اتاق‌های این هتل نیست، در همه جای هتل می‌توانید از اینترنت رایگان آن استفاده کنید.
  • همه کارکنان این هتل می‌توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند. مسافران از این بایت خیالشان راحت است و می‌توانند راحت‌تر به نیازها و خواسته‌های خود رسیدگی کنند.
  • صبحانه این هتل رایگان است و به صورت بوفه سرو می‌شود و مهمان‌ها باید برای میل کردن صبحانه به سالن صبحانه‌خوری مراجعه کنند. پس برای اینکه از تمام گزینه‌های صبحانه بیشترین استفاده را ببرید، باید صبح زود از خواب بیدار شوید. زمان سرو صبحانه از ساعت ۷ تا ۱۱ است.

هتل قفقاز سیتی باکو ، هتل باکو

نگاهی به خدمات عمومی هتل قفقاز سیتی باکو

در کنار خدماتی که هتل‌ها برای هر مسافری در نظر می‌گیرند، این هتل خدمات ویژه‌ای برای عموم مسافران در نظر گرفته است تا مسافران در مدت اقامت خود هم سرگرم باشند و هم احساس راحتی کنند. در ادامه به خدمات عمومی این هتل می‌پردازیم:

  • کسانی که اهل شنا کردن هستند، همیشه به این مهم توجه می‌کنند که هتل مورد نظرشان استخر خوبی داشته باشد. خوشبختانه این هتل دارای استخر سرپوشیده است. تمیزی و نظمی که در استفاده از این استخر وجود دارد، تجربه شنا کردن را دو چندان می‌کند.
  • بعد از یک روز گشت و گذار در باکو، رفتن به اتاق ماساژ می‌تواند خستگی را از تن به در کند. در این هتل، مرکزی با عنوان مرکز تناسب اندام و ماساژ قرار دارد که هر روزه در ساعت‌های مشخصی به مهمان‌ها خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.
  • غذا خوردن برای بسیاری از مردم یک نوع سرگرمی محسوب می‌شود. در این هتل ۲۰ رستوران بین‌المللی وجود دارد که غذاهای محلی آذربایجان و غذاهای بین‌المللی سرو می‌شوند. کیفیت بالای این غذاها و همچنین قیمت مناسب آن‎ها باعث شده که مهمان‌ها همیشه این رستوران‌ها را برای غذا خوردن انتخاب کنند. همچنین ۱۹ بار و کافی‌شاپ هم در این هتل فعالیت می‌کنند.
  • افرادی که می‌خواهند کنفرانس‌های خود را در هتل‌های برگزار کنند، هتل چهار ستاره‌ای قفقاز انتخاب خوبی برای آن‌ها به شمار می‌رود. در این هتل ۲ سالن کنفرانس و سمینار بسیار بزرگ و مجهز وجود دارد که بهترین گزینه برای برگزاری رویدادهای مختلف است.
  • سرویس اجاره خودرو در این هتل فعال است. اگر اتومبیل شخصی ندارید و از طرفی نمی‌خواهید که با سایر وسایل حمل و نقل عمومی تردد کنید، می‌توانید با اجاره خودروهای این هتل رفت و آمدی آسان را برای خود فراهم سازید.
  • این هتل برای مهمان‌های معلول نیز تدابیر بسیار ویژه‌ای در نظر گرفته است. ورودی‌های بدون مانع، اتاق‌های بزرگ برای جابه‌جایی راحت‌تر مهمان‌های معلول، دوش‌های چرخشی، توالت‌های فرنگی و آسانسور برای مهمان‌های معلول از جمله این تدابیر مهم محسوب می‌شوند.
  • در هتل قفقاز سیتی باکو برای افراد سیگاری، اتاق‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است؛ بنابراین کسانی که سیگار می‌کشند نباید در مورد این موضوع نگرانی داشته باشند.

چه جاذبه‌‌های گردشگری در اطراف هتل قفقاز وجود دارند؟

باکو به عنوان پایتخت جمهوری آذربایجان، جاذبه‌های گردشگری فراوانی را در دل خود جای داده است. کل شهر باکو به خاطر تلفیق سنت و مدرنیته، یک جاذبه گردشگری محسوب می‌شود. مساجد گوناگون، موزه‌ها، رستوران‌ها و مغازه‌های سنتی از جمله مناطق دیدنی باکو به شمار می‌روند. مهم‌ترین جاذبه تاریخی – گردشگری باکو که در نزدیکی هتل قفقاز قرار دارد «شهر قدیم» است.

«شهر قدیم» قدیمی‌ترین قسمت شهر باکو به حساب می‌آید که دور آن را دیوارهای سنگی فرا گرفته است. این شهر قدیمی تنها ۳۰ دقیقه با هتل فاصله دارد. مهمان‌های هتل می‌توانند با یک پیاده‌روی کوتاه به قلب تاریخی جمهوری آذربایجان سفر کنند و از مناظر دیدنی آن لذت ببرند. همچنین هتل قفقاز فقط سه کیلومتر با دریای خزر فاصله دارد و همین موضوع به جذابیت این هتل افزوده است.

سخن پایانی

هتل قفقاز سیتی باکو با امکانات ویژه و بی‌نظیر، رسم مهمان‌نوازی را تمام و کمال به جا آورده است. قیمت مناسب و سرویس‌دهی خوب باعث شده که هتل قفقاز بتواند در بین سایر هتل‌های این کشور امتیاز زیادی کسب کند. اگر شما هم در این هتل اقامت داشته‌اید، خوشحال می‌شویم که نظرها و تجربه‌های خود را با ما در میان بگذارید تا گردشگران بتوانند راحت‌تر هتل مورد نظر خود را پیدا کنند.