هتل شرایتون این توریست باکو از محبوب‎ترین، شناخته شده ‎ترین و معروف‎ترین هتل‎های پنج ستاره باکو است. امکانات موجود در این هتل بسیار مناسب و کافی هستند. به همین خاطر، مسافران می‎توانند به اماکن مورد نیاز خود همچون رستوران و یا خدمات ضروری‎ای نظیر لاندری روم در این هتل دست پیدا کنند. ما تصمیم گرفتیم در ادامه شما را بیشتر با این هتل، امکانات آن، آدرس آن و نزدیکی و دوری این هتل به اماکن مختلف سیاحتی و تفریحی آشنا کنیم. این هتل باکو یکی از بهترین لوکیشن ها را برای لذت بردن از تور باکو در اختیار شما قرار میدهد.

هتل شرایتون اینتوریست باکو ، رزرو هتل باکو

آیا هتل شرایتون این توریست باکو هتلی پنج ستاره است؟

بله، شرایتون این توریست هتلی پنج ستاره در شهر باکو و جمهوری آذربایجان است. شما با اقامت در این هتل از بهترین امکانات همچون لابی شیک، رستورانی با غذاهای خوشمزه و باکیفیت، اتاق‎های بزرگ و شکیل، اتاق مخصوص جلسات، سونا، اسپا، تراس‎هایی بزرگ و دلباز، وای فای و پارکینگ رایگان و مرکزی برای دریافت ماساژ و انجام حرکات ورزشی برخوردار می‎شوید. علاوه بر این، هتل مدنظرمان از امکاناتی نظیر صرافی، دستگاه ATM، لاندری روم، پذیرش اختصاصی مسافران و خشکشویی برخوردار است. شما پس از رزرو اتاق خود در این هتل می‎توانید از بهترین و مناسب‎ترین امکانات مورد نیاز خود بهره ببرید.

هتل شرایتون اینتوریست باکو ، رزرو هتل باکو

چه خدمات عمومی در هتل این توریست باکو ارائه می‎شود؟

در پاراگراف فوق به برخی از خدمات و امکانات موجود در این هتل اشاره کردیم. در این بخش به خدمات عمومی ارائه شده در هتل شرایتون این توریست باکو می‎پردازیم. از جمله این خدمات می‎توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  • اتاق تلویزیون: شما می‎توانید به همراه دوستان یا اعضای خانواده خود زمانی را برای استراحت و افزایش آرامش خود در این اتاق سپری کنید.
  • تهویه مطبوع: به دلیل وجود تهویه مطبوع در این هتل پنج ستاره مسافران با خیال راحت می‎توانند روز و شب خود را در این هتل بگذرانند.
  • فروشگاه خرید وسایل هدیه: اگر بنا به دلایلی نیاز به خرید هدیه و کادو دارید، اما نمی‎دانید هدایای مدنظر خود را از کجا خریداری کنید. باید گفت وجود فروشگاهی برای خرید کادو و هدایای در هتل این نیازتان را برطرف می‎کند.

هتل شرایتون اینتوریست باکو ، رزرو هتل باکو

آدرس هتل این توریست باکو

این هتل در محله باییل باکو واقع شده است. این هتل به موزه فرش باکو، کاخ شیروان شاه باکو، پارک آپ لند باکو، ایچری شهر، کریستال هال باکو، مرکز خرید نرگس در شهر باکو و آتشگاه باکو نزدیک است. مسافران می‎توانند پیاده و یا با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به این مسیرها دسترسی پیدا کنند.

هتل شرایتون اینتوریست باکو ، رزرو هتل باکو

آیا خدماتی برای مسافران بین ‎المللی در هتل شرایتون این توریست باکو ارائه می‎شود؟

باید گفت خوشبختانه این هتل تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای مسافران خود کرده است. شاید به همین علت است که می‎توان به خدمات متنوعی همچون وجود فضایی برای رفت و آمد ویلچر را در این هتل باکو یافت. هتل شرایتون این توریست باکو، تلاش فراوانی به منظور افزایش رضایت مسافران خود در گروه‎های مختلف داشته است. به همین علت، ارائه خدمات مورد نیاز و ضروری به مسافران در گروه بین‎الملل را فراموش نکرده است. از خدمات ارائه شده مخصوص مسافران می‎توان به وجود مترجم‎های روس، انگلیسی زبان و ترک (ترکیه) در هتل اشاره کرد. شما می‎توانید با کمک این مترجمان نیازهای خود را برطرف کرده و در سطح شهر با خیالی راحت به گشت و گذار بپردازید.

هتل شرایتون اینتوریست باکو ، رزرو هتل باکو

جمع‎بندی اطلاعات کاربردی هتل شرایتون این توریست باکو

به عنوان جمع‎بندی باید گفت این مطلب اطلاعات کاربردی نظیر امکانات موجود در این هتل، آدرس این هتل و یا تعداد ستاره‎های این هتل را با شما در میان گذاشته است. شما با توجه به این اطلاعات می‎توانید نسبت به رزرو اتاق برای خود، اعضای خانواده، همکاران و یا دوستانتان تصمیم‎گیری نموده و اقدام کنید.