هتل رنسانس باکو، یکی از هتل‌های چهارستاره شهر باکو در کشور آذربایجان است. دسترسی این هتل به تمامی جاذبه‌های گردشگری و دیدنی شهر به آسانی امکان‌پذیر است. این هتل در رده هتل‌های لاکچری و خاص قرار می‌گیرد. جالب توجه است با اینکه رنسانس به بزرگی هتل‌های پنج‌ستاره و به غول‌آسایی آن‌ها نیست، اما در زیبایی و عظمت بسیار باشکوه و فوق‌العاده ظاهر شده است. گردشگرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، آن را با خدمات باکیفیت و زیبایی هیجان‌انگیز آن می‌شناسند. جای‌گیری مراکز متعدد مانند سالن رستوران، کافی‌شاپ، باشگاه بدنسازی و بسیاری موارد دیگر در یک مکان به ظاهر کوچک، این هتل باکو را به محبوبیت ویژه‌ای رسانده است. در ادامه به طور کامل به معرفی هتل رنسانس باکو می‌پردازیم.

ظاهر هتل رنسانس باکو

زیبایی ظاهری هتل رنسانس به همراه امکاناتی که آسایش مهمانان را تأمین می‌کند، ترکیب بسیار محبوبی را ایجاد کرده است؛ به طوری که بازی نور و رنگ در کنار گچ‌کاری‌های زیبا و متعدد، احساس باشکوهی به شما منتقل می‌کند. طراحی اتاق‌های این هتل باکو به شکل کلاسیک انجام شده و همگی مانند خانه مبله شده هستند.

هتل رنسانس باکو - رزرو هتل باکو

دسترسی هتل رنسانس باکو

فاصله هتل رنسانس پالاس باکو تا اماکن دیدنی و اصلی شهر به این صورت است:

  • ۴/۱ کیلومتر تا کاخ اسماعیلیه
  • ۶/۰ کیلومتر تا بازار آراس
  • ۲ کیلومتر تا دریای خزر
  • ۲۲ کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی حیدر علیف
  • ۸/۲ کیلومتر تا محل برگزاری مسابقات فرمول یک
  • ۷/۴ کیلومتر تا مرکز فرهنگی حیدر علیف
  • ۵/۷ کیلومتر تا مسجد بی‌بی حیات

امکانات هتل رنسانس باکو

هتل رنسانس پالاس باکو از امکانات بسیاری برخوردار است که در ادامه به معرفی هتل رنسانس باکو از نظر امکانات می‌پردازیم

هتل رنسانس باکو - رزرو هتل باکو

امکانات اتاق هتل

از امکانات ویژه این هتل، می‌توان به داشتن دیوارهای عایق صدا، سیستم گرمایشی و سرمایشی قوی به علاوه تهویه مناسب، تلویزیون‌های پیشرفته ماهواره‌ای، فضای نشیمن، تجهیزات کتری برقی و چای و قهوه، مینی‌بار و یخچال و همچنین حمام به همراه امکانات سشوار و لوازم بهداشتی کامل اشاره کرد.

نکته دیگر، کف موکت‌فرش گرم و نرم اتاق‌ها است که هنگام استراحت، احساس دلنشین آرامش را به شما هدیه می‌دهند. صندوق امانات شخصی داخل هر اتاق و نشانگر کارتی وضعیت پشت در هم از دیگر امکانات اتاق‌های هتل هستند. گفتنی است اتاق‌های هتل به انواع استاندارد، خانوادگی، بدون سیگار، بدون آلرژی، بدون صدا و سوئیت‌های ماه عسل تقسیم می‌شوند که همه آن‌ها دارای ویژگی‌های گفته‌شده هستند.

امکانات وعده‌های غذایی هتل

برای وعده صبحانه، شما امکان سرو در اتاق خود و سرو در رستوران را دارید. رستوران هتل رنسانس، غذاهای متنوع را در قالب سلف‌سرویس ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید از بوفه، مواد غذایی مورد نیاز خود را تهیه کنید. در قسمت بار هتل، انواع نوشیدنی‌ها قابل سرو هستند. همچنین انواع غذاهای بین‌المللی ترکیه‌ای، ژاپنی، اروپایی، فرانسوی و بسیاری کشورهای دیگر در رستوران این هتل قابل سفارش هستند.

هتل رنسانس باکو - رزرو هتل باکو

امکانات ورزشی

هتل چهارستاره رنسانس باکو با داشتن باشگاه بدنسازی و مرکز اسپا به همراه سونا و ماساژ، به شما امکان یک سفر عالی با حفظ شیوه روتین زندگی‌تان را می‌دهد.

دیگر امکانات هتل رنسانس

از دیگر امکانات متعدد هتل رنسانس، می‌توان موارد زیر را نام برد:

اینترنت وای‌فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی، تسهیلات ویژه افراد کم‌توان، امکان رنت یا کرایه اتوموبیل یا دوچرخه، انبار چمدان، نگهداری از کودکان، محوطه مخصوص استعمال سیگار، سالن کنفرانس و جلسات کاری، میز راهنمای تور، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خدمات تبدیل ارزها، پاسخگویی ۲۴ ساعته، سیستم برقی یکپارچه، آسانسور، پله خروج اضطراری، سیستم اطفاء حریق، برق اضطراری و تاکسی سرویس.

گفتنی است امکان دارد برای هریک از موارد گفته‌شده، هزینه جداگانه پرداخت شود.

معرفی هتل رنسانس باکو: اقامت در هتل رنسانس

برای داشتن یک اقامت دلنشین و پرخاطره با دسترسی آسان و سریع به تمامی جاذبه‌های توریستی، هتل رنسانس باکو را انتخاب کنید و یک خاطره شیرین را رقم بزنید. کارکنان حرفه‌ای و مسلط به چندین زبان مختلف هتل رنسانس، آماده پذیرایی گرم از شما هستند. تور باکو