هتل دیاموند یکی از هتل‌های مشهور کشور آذربایجان است. این هتل چهار ستاره در شهر باکو و در منطقه نریمانوف واقع شده است. نزدیک‌ترین مرکز خرید به این هتل مرکز خرید مترو پارک شهر باکو است که حدود یک کیلومتر و پانصد متر از هتل فاصله دارد و نزدیک‌ترین مرکز فرهنگی به این هتل، مرکز فرهنگی حیدر علی اف است که در فاصله دو کیلومتر و پانصد متر از این هتل قرار گرفته است. در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم تا به معرفی هتل دیاموند باکو بپردازیم.

هتل دیاموند باکو ، رزرو هتل باکو

معرفی هتل دیاموند باکو

همان‌طور که در مقدمه گفتیم، دیاموند یکی از هتل‌های چهار ستاره در شهر باکو واقع در کشور جمهوری آذربایجان است. به علت فاصله کم این هتل تا مرکز تفریحی حیدر علی اف و مرکز خرید مترو پارک، امکان هر گونه دسترسی لازم برایتان فراهم است. این مراکز به قدری به هتل دیاموند نزدیک هستند که به راحتی می‌توانید ظرف نیم‌ساعت به صورت پیاده به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

هتل دیاموند باکو ، رزرو هتل باکو

امکانات عمومی هتل دیاموند باکو

در بند قبل به معرفی هتل دیاموند باکو پرداختیم. حال که با این هتل آشنا شده‌اید بهتر است آپشن‌های آن را نیز بدانید تا بتوانید بهترین هتل را برای اقامت حین سفر انتخاب کنید. در این بند قصد داریم تا مزایا و آپشن‌های اقامت در این هتل را مورد بررسی قرار دهیم.

اگر از آن دسته افرادی هستید که بوی سیگار اذیتتان می‌کند، می‌توانید از اتاق های سیگار ممنوع این هتل استفاده کنید. در زمان اقامت در این هتل، امنیت صد در صد برای شما و اموالتان وجود دارد چرا که نگهبانان و حراست ویژه جهت برقراری امنیت در این هتل مشغول به خدمت هستند. در طول مدت اقامت خود می‌توانید از مراکز تناسب اندام و باشگاه‌های ورزشی این هتل و همچنین بار مخصوص آن استفاده کنید.

تمام این موارد امکانات و آپشن‌های عمومی هتل دیاموند شهر باکو است. در تمام مدت اقامت خود می‌توانید به اینترنت دائمی و پر سرعت رایگان هتل دسترسی داشته باشید. بخش اطلاعات هتل دیاموند نیز به صورت تمام وقت و بیست و چهار ساعته در اختیار شما هستند تا سوالات احتمالی خود را از کارشناسان این بخش بپرسید. علاوه بر تمام موارد ذکر شده، هتل دیاموند دارای رستوران بین المللی است که در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد بود.

هتل دیاموند باکو ، رزرو هتل باکو

سایر آپشن‌های هتل دیاموند

 در بند قبل امکانات عمومی این هتل را مورد بررسی قرار دادیم. علاوه بر امکانات گفته شده، یک سری آپشن‌های مخصوص نیز وجود دارد که هتل دیاموند در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. برای مثال هزینه سرویس رفت و برگشت به فرودگاه برعهده هتل بوده و شما را بدون دردسر به هتل یا فرودگاه می‌رسانند. در صورت تمایل به استفاده از خودرو شخصی می‌توانید از بخش اطلاعات این هتل اطلاعات لازم را دریافت کنید و خودرو مورد نظر خود را در طول مدت اقامت اجاره کنید.

 داخل هر اتاق حمام جداگانه تعبیه شده تا مسافران محترم آسوده باشند. از طرفی با رزرو اتاق در این هتل دیگر نیازی به بردن وسایل اظافه از جمله خشک کن مو‌ (سشوار) ندارید چرا که هتل تمام این وسایل را در اختیارتان قرار خواهد داد. در هر اتاق هتل دیاموند یک تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع قرار داده شده است. در اتاق‌های ویژه‌ی این هتل، یک اتاق نشیمن همراه با مبلمان و همچنین میز مطالعه برای راحتی حال شما عزیزان در نظر گرفته شده است. هر اتاق دارای یک چای ساز است که هر زمان که بخواهید می‌توانید از آن استفاده کنید. در مرکز ورزشی این هتل یک چشمه معدنی، سونا، جکوزی و… قرار دارد که می‌توانید ساعاتی که به علت گرما یا سرما نمی‌توانید به بیرون از هتل بروید را در این مرکز بگذرانید. 

هتل دیاموند باکو ، رزرو هتل باکو

حمع بندی درباره معرفی هتل دیاموند باکو

در این مطلب به معرفی هتل دیاموند باکو و اماکانات عمومی و ویژه آن اشاره کردیم. امیدواریم مطلب ارائه شده برای عزیزانی که قصد سفر به این شهر زیبا را دارند مفید بوده باشد.