باکو یکی از زیباترین و بزرگ‌ترین شهرهای قفقاز و پایتخت جمهوری آذربایجان است. این شهر در ساحل غربی دریای خزر و در شبه جزیره‌ای به نام «آب شوران» قرار گرفته است. این شهر غنی و نفتی در عین حال دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بی‌شماری است. ساحل زیبا، بناهای زیبای تاریخی، مراکز فرهنگی و هنری و جاذبه‌های مدرن شهرسازی، باکو را به یک مرکز توریستی پرطرفدار در میان کشورهای اطراف و در سطح جهانی تبدیل کرده است. هتل‌ها و مراکز اقامتی یک کشور، یکی از ارکان مهم صنعت توریسم محسوب می‌شوند. هتل باکو آتروپات یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر باکو است که در مرکز این شهر و در منطقه تاریخی و توریستی واقع شده است. در این نوشته می‌خواهیم به معرفی هتل آتروپات باکو  بپردازیم و با امکاناتی که برای اقامت در آن فراهم شده است بیشتر آشنا شویم.

هتل آتروپات باکو در کجا واقع شده است؟

این هتل ۴ ستاره در مرکز باکو  و در بخش قدیمی و تاریخی این شهر که ایچری شهر (اولد سیتی) نامیده می‌شود، واقع شده است و دسترسی خوبی به نقاط تاریخی و مکان‌های توریستی این شهر دارد. این هتل با «برج مایدن» و «قلعه دختر» که از جاذبه‌های توریستی زیبای باکو محسوب می‌شوند، فقط ۳۰۰ متر و با کاخ اسماعیلیه نیز فقط ۱۵۰ متر فاصله دارد. شما با اقامت در این هتل به راحتی و بدون گرفتن تاکسی، می‌توانید پیاده به دیدن جاذبه‌های توریستی و تاریخی باکو بروید. به علاوه این هتل فقط ۵ دقیقه با ساحل دریای خزر فاصله دارد و می‌توانید به راحتی از تفریحات ساحلی استفاده نمایید. هتل آتروپات در حدود ۱۵ کیلومتر با فرودگاه بین المللی باکو فاصله دارد و با تاکسی فقط ۲۰ دقیقه در راه خواهید بود. تور باکو

هتل آتروپات باکو ، رزرو هتل باکو

امکانات هتل آتروپات

این هتل۴ ستاره بسیار لوکس و زیبا است و امکانات مناسبی در اختیار اقامت کننده‌گان قرار می‌دهد. برای معرفی هتل آتروپات باکو بهتر است با امکانات آن بیشتر آشنا شویم.

  • اتاق‌ها و سوئیت‌ها

این هتل زیبا با این که در سال ۲۰۱۱ افتتاح شده بود اما در سال ۲۰۱۸ مورد بازسازی اساسی قرار گرفته است. هتل آتروپات دارای ۳۰ اتاق و فضای اقامتی است. اتاق‌ها علاوه بر اینکه از دکوراسیون به سبک کلاسیک بهره می‌برند، دارای امکانات کاملی مانند تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان و محل استراحت، مینی بار، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی مجزا و اختصاصی همراه با حوله و سشوار هستند. 

  • امکانات تفریحی و اقامتی

در هتل علاوه بر امکانات گفته شده اینترنت پرسرعت رایگان، صندوق امانات، رستوران، بار، باشگاه بدنسازی، پارکینگ اختصاصی رایگان، ترانسپورت فرودگاهی، سالن اجتماعات، خشکشویی و لباسشویی نیز برای استفاده شما وجود دارد. در بیرون از ساختمان و در فضای باز هتل همچنین می‌توانید از مبلمان فضای باز، موزیک زنده، باربکیو، اتاق‌های خانوادگی، امکان اجاره دوچرخه و زمین بازی کودک استفاده کنید. رستوران این هتل نیز انواع غذاهای سنتی آذربایجان و غذاهای بین المللی را سرو می نماید. به علاوه بوفه صبحانه این هتل نیز به سبک صبحانه‌های اروپایی آماده پذیرایی از میهمانان است. به علاوه کافه‌ها و رستوران‌های باکیفیت زیادی در نزدیکی این هتل باکو واقع شده است که می‌توانید از خدمات و غذاهای آن‌ها استفاده کنید. کافه رستوران کزمک، رستوران سحیرلی تندیر، رستوران هتل شاه پالاس و رستوران کای نانا همگی کمتر از ۱۰۰ متر با این هتل زیبا فاصله دارند.

هتل آتروپات باکو ، رزرو هتل باکو

سخن آخر معرفی هتل آتروپات باکو

باکو شهری زیبا و تاریخی است و از نظر اقتصادی نیز شهر مهمی در منطقه به حساب می‌آید. هرساله هموطنان زیادی برای تجارت و تفریح به این شهر سفر می‌کنند. در معرفی هتل آتروپات باکو اولین چیزی که توجه‌ها را به خود جذب می‌کند نزدیکی و دسترسی بسیار مناسب آن به مناطق تاریخی و توریستی باکو است. اگر به دنبال یک هتل زیبا و با استانداردهای بالا در مرکز باکو که دسترسی خوبی به مناطق توریستی دارد، هستید این هتل برای شما گزینه بسیار مناسبی است.