هتل دیز این باکو با اتاق‌هایی مدرن، امکانات کاربری عالی و موقعیت دسترسی فوق‌العاده، به عنوان یک هتل باکو چهارستاره لوکس در پایتخت آذربایجان شناخته می‌شود. این هتل تنها ۱۰ دقیقه با آب‌های درخشان دریای خزر فاصله دارد و میدان معروف فانتین باکو هم در ۸ کیلومتری این هتل قرار گرفته است.

باکو، این شهر زیبا، در بیشتر نقاط خود از ویژگی‌های توریستی و گردشگری جذابی برای علاقه‌مندان به مقاصد مختلف تفریحی-سرگرمی، فرهنگی، تاریخی و تجاری-بازرگانی برخوردار است. اگر شما هم قصد سفر به شهر باکو را دارید، می‌توانید متن زیر را مطالعه کنید و با دانستن ویژگی‌های متعدد هتل دیز این باکو، محل اقامت خود را با اطلاعات کامل انتخاب کنید.

هتل دیز این باکو ، هتل باکو ، رزرو هتل ارزان باکو

امکانات هتل دیز این باکو days inn

هتل days inn باکو از امکانات بسیاری برخوردار است که در ادامه، هریک را به طور مفصل شرح داده‌ایم تا در صورت مسافرت به باکو، خاطره‌ای خوش و لذت‌بخش را در این شهر به یادگار بگذارید.

اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های این هتل به دبل، سینگل، توئین و ۴ تخته تقسیم می‌شود. اتاق‌های هتل دیز این معمولاً بسیار بزرگ هستند و منظره بیشتر آن‌ها دریا است. همچنین با مجهز بودن اتاق‌ها به گاوصندوق، جای نگرانی برای نگهداری اشیاء قیمتی وجود ندارد. در هر اتاق به صورت جداگانه اتو وجود دارد که شما را از حمل اتوهای مسافرتی بی‌نیاز می‌کند.

از دیگر امکانات اتاق‌های هتل days inn، می‌توان به تهویه قوی و مناسب، تلویزیون ال‌سی‌دی، تجهیزات چای و قهوه، کمد لباس، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی به همراه سشوار اشاره کرد. در صورتی که اتاق بزرگ‌تری رزرو کنید، میزکار و حمام اسپا هم جزء امکانات اتاق شما در این هتل باکو خواهد بود.

هتل دیز این باکو ، هتل باکو ، رزرو هتل ارزان باکو

رستوران هتل

رستوران هتل days inn در طبقه هم‌کف واقع شده است و شما می‌توانید با گذراندن تنها چند پله، به رستوران دسترسی پیدا کنید. صبحانه در بوفه سرو می‌شود و انواع غذاهای بین‌المللی در رستوران هتل دیز این باکو برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد که شامل غذاهای آذربایجانی، اروپایی و بسیاری انتخاب‌های دیگر در منوی روزانه است.

دیگر امکانات هتل هتل دیز باکو

اگر شما همیشه به ورزش کردن اهمیت می‌دهید و به تمرینات بدنسازی می‌پردازید، با مسافرت به باکو نگران جا ماندن از تمرینات خود نباشید؛ چرا که از دیگر خدمات هتل دیز این باکو، باشگاه بدنسازی است. همچنین سونا و اسپا هم در این هتل قرار دارد.

اینترنت وای‌فای، پارکینگ، خدمات خشک‌شویی و لباس‌شویی، امکان اجاره اتومبیل، انبار چمدان، صندوق امانات، ماهواره، تالار کنفرانس، تاکسی‌سرویس و صرافی برای تبدیل ارزها هم از امکانات مفید این هتل در باکو هستند.

هتل دیز این باکو ، هتل باکو ، رزرو هتل ارزان باکو

دسترسی هتل

هتل دیز این باکو در جنوب غرب شهر واقع شده و حدود ۱۰ دقیقه با ماشین تا مرکز شهر فاصله دارد. مترو khataei تا هتل دیز، ۵ دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله تا فرودگاه و سفارت هم ۲۵ دقیقه است.

به طور کلی می‌توان گفت که اصلاً جای نگرانی برای حمل و نقل عمومی وجود ندارد، چرا که مترو و اتوبوس در دسترس شما قرار داشته و جابجایی در تمام نقاط شهر به آسانی صورت می‌گیرد. همچنین نرم‌افزار اوبر باکو که مانند اسنپ در ایران است، با هزینه‌ای به‌صرفه، شما را به مقصد می‌رساند. تور باکو

سخن آخر

هتل days inn Baku (دیز این باکو) واقع در پایتخت کشور آذربایجان، هرساله توسط توریست‌ها و مسافران بسیار زیادی برای اقامت انتخاب می‌شود. با انتخاب این هتل می‌توانید تجربه اقامتی لاکچری و به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان ثبت کنید. باکو دارای انواع جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی است که می‌تواند هر گردشگری را به خود جذب کند.

سرویس‌دهی باکیفیت و رفتار محترمانه پرسنل این هتل، سفر شما را به تجربه‌ای دل‌انگیز تبدیل می‌کند. شما به صورت ۲۴ ساعته امکان سرو غذا و نوشیدنی در رستوران و بار را دارید. از معماری و طراحی عالی و شیک هتل دیز نمی‌توان غافل شد. این هتل علاوه بر امکانات فراوان، ظاهری بسیار زیبا دارد.