باکو پایتخت کشور جمهوری آذربایجان است که در ساحل غربی دریای خزر قرار گرفته است. این شهر بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در منطقه قفقاز به شمار می‌رود. باکو به دلیل وجود سرمایه‌های ناشی از فروش نفت، شهری رو به رشد و ثروتمند به شمار می‌رود. قدمت بالا و وجود آثار تاریخی کهن، آب و هوای خوب، رویدادها و مراکز هنری و فرهنگی، ساحلی بودن و دلایل تجاری و مالی باعث شده تا باکو به یکی از مراکز گردشگری در منطقه تبدیل شود. در این مقاله قصد داریم تا با این هتل و امکاناات و خدماتی که به مسافران و گردشگران ارائه می‌کند، بیشتر آشنا شویم.

 هتل‌ها یکی از مهم‌ترین زیربناهای صنعت گردشگری به شمار می‌روند. باکو نیز مانند دیگر شهرهای توریست‌پذیر هتل‌های باکو فراوان و گوناگونی دارد. هتل گرند اروپا در باکو یکی از هتل‌های ۵ ستاره این شهر است که موقعیت مناسبی برای جذب توریست دارد. این هتل در در کنار درب اصلی نمایشگاه بین المللی باکو قرار گرفته و منظره بسیار خوبی نیز از شهر باکو و ساحل دریای خزر دارد.

هتل گرند اروپا باکو ، رزرو هتل باکو

موقعیت و مکان هتل گرند اروپا در باکو

هتل گرند اروپا باکو (Grand Hotel Europe) یک هتل زیبای ۵ ستاره در منطقه نسیمی شهر باکو است که در خیابان تفلیس واقع شده است. این هتل در نزدیکی مراکز دولتی و تجاری شهر باکو و در کنار درب اصلی نمایشگاه بین المللی باکو قرار گرفته است. هتل گراند اروپا از مرکز خرید گنجلیک باکو ۴.۳ کیلومتر و از مرکز خرید مال ۲۸ باکو نیز ۳.۹  کیلومتر فاصله دارد.

 برای بازدید از محله تاریخی باکو  و دیگر جاذبه‌های تاریخی این شهر می‌توانید از تاکسی‌های اینترنتی و یا اتوبوس و مترو استفاده کنید و یا اگر به پیاده‌روی در شهر علاقه‌مند هستید می توانید با ۳۰ دقیقه پیاده‌روی به بیشتر این جاذبه‌های توریستی دسترسی داشته باشید. تور باکو در این هتل از فرودگاه بین المللی باکو نیز در حدود ۲۰ دقیقه با تاکسی فاصله دارد.

هتل گرند اروپا باکو ، رزرو هتل باکو

امکانات هتل گرند اروپا در باکو

این هتل با توجه به موقعیت خوبی که در نزدیکی مراکز تجاری و اداری شهر باکو دارد، متقاضیان بین المللی زیادی دارد. امکاانت این هتل فراوان است که با هم این امکانات را بررسی می‌کنیم:

  • اتاق‌ها و سوئیت‌ها

این هتل باکو دارای ۷۴ سوئیت و اتاق مجلل و بزرگ با بیشترین و به روزترین امکانات است. در تمامی فضاهای اقامتی هتل گرند اروپا وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع، طراحی داخلی زیبا، تختخواب و مبلمان لوکس و زیبا، تلویزیون ماهواره‌ای، یخچال، صندوق امانات و تجهیزات و مواد بهداشتی در حمام وجود دارد. تراس رو به دریا نیز در تمامی اتاق و سوئیت‌های این هتل وجود دارد که می‌توانید در هر فصلی برای هواخوری و یا صرف غذا از آن استفاده کنید.

  • امکانات عمومی هتل

در فضاهای عمومی هتل نیز امکانات و خدمات منحصر به فردی به مسافران و گردشگران ارائه می‌شود. در این هتل می‌توانید از سالن بدنسازی،‌ سونا، حمام بخار، استخر سرپوشیده، استخر مخصوص کودکان، سالن بدنسازی پیشرفته، سالن ماساژ، سالن آرایش و زیبایی، خدمات اتاق، خدمات خشکشویی، سرویس شبانه روزی، دستگاه خودپرداز، خدمات شاتل، نگهداری چمدان، خدمات نگهداری از کودکان، مرکز کسب و کار، فکس، خدمات دربان، فتوکپی، فروشگاه هدیه، روزنامه، صندوق امانات، اتاق مخصوص افراد سیگاری، خدمات اتو، واکس، امکانات نشست و ضیافت و دیگر امکانات استفاده نمایید.

 اینترنت وای فای پرسرعت نیز در همه فضاهای هتل در دسترس همگان قرار دارد. رستوران هتل نیز با نام «طاووس خاویار» برای هر سه وعده غذایی آماده خدمات به مسافران است.

هتل گرند اروپا باکو ، رزرو هتل باکو

سخن آخر

باکو به دلایل گوناگون امروزه به یکی از مراکز گردشگری در منطقه تبدیل شده است. ایرانیان زیادی هر ساله برای تفریح و تجارت به این شهر سفر می‌کنند. هتل گرند اروپا در باکو یکی از هتل‌های ۵ ستاره با خدمات و امکانات بی‌نظیر است که به خصوص برای کسانی که به نزدیک بودن هتل به مراکز تجاری و اداری علاقه‌مند هستند، می‌تواند مقصد خوبی برای اقامت در این شهر باشد.