باکو پایتخت کشور جمهوری آذربایجان است که بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در منطقه قفقاز به شمار می‌آید. در این مقاله قصد داریم تا با امکانات و خدمات این هتل زیبا آگاه شویم. این شهر یکی از اولین مناطقی در دنیا است که نفت در آن استخراج گردید.

 باکو امروزه به دلیل سرمایه‌گذاری عظیم به یک شهر پیشرو در بسیاری از زمینه‌ها و از جمله گردشگری تبدیل شده است. تاریخ کهن و آثار تاریخی قدیمی، آب و هوای مناسب، وجود رویدادها و مراکز فرهنگی و هنری، ساحلی بودن و دلایل تجاری، این شهر را به یکی از شهرهای گردشگرپذیر در منطقه تبدیل کرده است. هر ساله مسافران و توریست‌های زیادی از سرتاسر جهان به این شهر زیبا سفر می‌کنند.

هتل ریچ باکو ، رزرو هتل ریچ باکو

 هتل‌ها یکی از مهم‌ترین امکانات پایه برای جذب گردشگران به حساب می‌آیند و هتل‌های باکیفیت می‌تواند ورود و اقامت دوباره گردشگران را تضمین کند. «هتل ریچ باکو» یکی از هتل‌های ۵ ستاره شهر باکو است که از شهرت بسیار خوبی در میان مسافران برخوردار است. 

هتل ریچ باکو در چه بخشی از شهر باکو واقع شده است؟

این هتل زیبای ۵ ستاره در منطقه «باکمیل» باکو واقع شده است. هتل در نزدکی مرکز فرهنگی حیدر علی اف، مرکز خرید آزور، میدان چشمه، استادیوم توفیق بهراموف، تئاتر اپرا و باله آذربایجان، موزه نیازی و بسیاری جاذبه‌های توریستی دیگر واقع شده است.

 هتل ریچ با بسیاری از جاذبه‌های دیدنی باکو فاصله کمی دارد. از جمله این هتل با مرکز فرهنگی حیدرعلی اف فقط ۲.۹ کیلومتر و با مرکز خرید مترو پارک باکو فقط ۳.۶ کیلومتر فاصله دارد. همچنین فرودگاه بین المللی حیدر علی اف نیز در فاصله ۱۵.۵ کیلومتری این هتل قرار گرفته است. اگر برای رفتن به دیگر جاذبه‌های شهر باکو، نیاز به جابه‌جایی داشته باشید می توانید از اتوبوس، مترو و یا تاکسی استفاده کنید. اگر به دنبال یک راه سریع و مقرون به صرفه برای سفرهای درون شهری در باکو هستید، تاکسی‌های اینترنتی اوبر گزینه مناسبی به شمار می‌رود. همچنین یک ایستگاه مترو نیز در فاصله ۸۰۰ متری این هتل قرار دارد.

هتل ریچ باکو ، رزرو هتل ریچ باکو

امکانات هتل ریچ باکو

این هتل  یک هتل شیک و پرامکانات ۵ ستاره است. فضای داخلی این هتل بسیار شاد و آرامش بخش طراحی شده تا مسافران بتوانند نهایت شادی و آرامش را با اسکان در هتل تجربه کنند. امکانات و خدمات این هتل کامل و بی‌نقص است. به برخی از این امکانات اشاره می‌کنیم:

  • اتاق‌ها و سوئیت‌ها

در این هتل ۱۲۸ اتاق و فضای اقامتی مجزا وجود دارد. در همه اتاق‌های هتل اینترنت پرسرعت رایگان، تختخواب، تهویه مطبوع، کتری، مینی‌بار، تلویزیون حمام خصوصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار و … وجود دارد. 

  • امکانات عمومی

در این هتل انواع امکانات تفریحی برای مسافران و گردشگران تدارک دیده شده است. استخر سرپوشیده، سالن میتینگ، مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته، مرکز اسپا، سونا، حمام و ماساژ بخشی از این امکانات نفریحی محسوب می‌شوند.

 از دیگر مکانات این هتل می‌توان به اینترنت وای‌فای رایگان در تمام فضاهای هتل، خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، انبار چمدان، امکان تبدیل ارز و پذیرش ۲۴‌ساعته اشاره نمود. برای صرف غذا نیز می‌توانید از رستوران هتل استفاده کنید. صبحانه هر روزه به صورت بوفه ارائه می‌شود. برای ناهار و شام نیز می‌توانید غذاهای بین المللی در این رستوران سفارش دهید. به علاوه بار هتل نیز همه روزه برای نوشیدنی و اسنک آماده خدمت به مراجعه کنندگان است.

هتل ریچ باکو ، رزرو هتل ریچ باکو

سخن آخر

باکو یکی از شهرهای زیبا و گردشگرپذیر منطقه به شمار می‌رود. ایرانیان زیادی هر ساله برای کار و یا تفریح به این شهر سفر می‌کنند. هتل ریچ یکی از هتل‌های ۵ ستاره و شیک و جذاب این شهر است که خدمات و امکانات منحصر به فردش آن را از دیگر هتل‌های باکو متمایز سلخته است. اقامت در هتل ریچ باکو می‌تواند برای گردشگران خاطراتی همراه با آرامش و لذت را رقم بزند.