باکو پایتخت جمهوری آذربایجان و پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین شهر منطقه قفقاز است. باکو در ساحل غربی دریای خزر واقع شده و شهری نفتی به‌شمار می‌رود. . هتل‌ها یکی از پایه‌های صنعت گردشگری محسوب می‌شوند. هتل‌های زیادی در باکو وجود دارند. «هتل پارک این رادیسون باکو»، یکی از این هتل‌ها است که  در منطقه بولوار باکو واقع شده است تور باکو. در این مقاله قصد داریم تا با این هتل باکو ۴ ستاره آشنا شده و درباره امکانات و خدماتی که به مسافران ارائه می کند، اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

 باکو در قرن گذشته یکی از اولین مناطق در جهان بود که نفت در آن کشف شد. امروزه به دلیل سرمایه‌های ناشی از فروش نفت و همچنین سرمایه‌گذاری‌های خارجی، باکو به شهری پویا، پیشرو و توسعه یافته تبدیل شده است. این‌شهر در سال‌های اخیر به دلایلی به یکی از مقاصد گردشگری در منطقه تبدیل شده است. ساحلی بودن، آب و هوای مناسب، جاذبه‌های تجاری و اقتصادی، رویدادها و مراکز فرهنگی و هنری و آثار تاریخی کهن، باکو را به یکی مقاصد گردشگری در منطقه ما تبدیل کرده است

هتل پارک این رادیسون باکو ، رزرو هتل باکو

هتل پارک این رادیسون باکو در کجا واقع شده است؟

هتل پارک این رادیسون(Park Inn by Radisson Baku Hotel)هتلی ۴ ستاره در منطقه بولوار باکو است. این هتل شیک، مشرف به ساحل دریای خزر و در مرکز شهر قرار داشته و چشم‌انداز ساحل دریای خزر و شهر تاریخی و قدیمی شهر را دارد. این هتل در قلب منطقه تجاری و تفریحی واقع شده است و فاصله کمی از منطقه اصلی تجاری، مرکز خرید پارک Bulvar و میدان چشمه دارد. فرودگاه بین المللی حیدر علی اف نیز تنها ۳۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد و تنها با۳۰ دقیقه رانندگی از فرودگاه به هتل خواهید رسید. خانه دولت، مراکز تجاری اصلی و مراکز تجاریISR Plaza، در فاصله ۵ دقیقه پیاده رویاز این هتل باکو قرار دارند. همچنین مسجد تازه پیر در فاصله ۱۰۰ متری این هتل و خیابان نظامی نیز در فاصله ۵۰۰ متری این هتل قرار گرفته است. این امر، این هتل را در مرکز شهر باکو، به مقصدی مناسب برای مسافران تجاری وکسانی که قصد خرید دارند، تبدیل کرده است. پ

هتل پارک این رادیسون باکو ، رزرو هتل باکو

امکانات هتل پارک این رادیسون باکو

 این هتل ۴‌ستاره زیبا امکانات وسیعی در اختیار میهمانان و مسافران قرار می‌دهد. امکانات و خدمات این هتل وسیع‌تر از امکانات معمول یک هتل ۴ ستاره است. با هم این امکانات را مرور می‌کنیم.

  • اتاق‌ها و سوئیت‌ها

این هتل ۲۵۵ اتاق و سوئیت‌های متفاوت در کلاس‌ها  وتعداد نفرات مختلف دارد. هتل چشم انداز وسیع شهر یا چشم‌انداز دریای‌خزر را در اختیار مهمانان قرار می دهد. میهمانان هتل پارک این رادیسون باکو می‌توانند از امکانات رفاهی مانند اینترنت بی‌سیم رایگان با‌سرعت بالا و خدمات اتاق ۲۴ ساعته برخوردار شوند. اتاق‌های این هتل از اتاق‌های هتل‌های هم‌رده بزرگ‌تر است و این امکان را به وجود می‌آورد تا میهمانان بتوانند از فضای اتاق‌ها بهتر استفاده کنند. از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌توان به تختخواب بزرگ، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی با امکانات بهداشتی رایگان و سشوار و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

  • امکانات کلی هتل

این هتل باکو یک باشگاه ‌تناسب‌اندام اختصاصی دارد که در صورت اقامت در هتل می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید. رستوران و بار هتل نیز در هر سه وعده برای پذیرایی از مهمانان آماده است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی رایگان، خشکشویی، فروشگاه، خدمات نگهداری از کودکان و اجاره دوچرخه اشاره کرد.

سخن آخر

باکو یکی از شهرهایی است که ایرانیان زیادی هر‌ساله برای تفریح و تجارت به آن سفر می‌کنند.هتل پارک این رادیسون باکو می تواند مقصدی مناسب برای ایرانیان به خصوص کسانی که به قصد تجارت و یا خرید به باکو مسافرات می کنند، باشد. آگاهی درباره خدمات، دسترسی و امکاناتی که هتل‌ها به مسافران ارائه می‌کنند، می‌تواند به گردشگران برای اقامت شاد و خاطره انگیز کمک نماید.