«باکو» پایتخت کشور جمهوری آذربایجان و بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر منطقه قفقاز به شمار می‌رود. در این مقاله قصد داریم تا با هتل میدتاون باکو و مکان آن در شهر باکو، بیشتر آشنا شده و درباره خدمات و امکاناتی که مسافران ارائه می کند، اطلاعات بیشتری کسب نماییم.

باکو در ساحل غربی دریای خزر واقع شده و یک بندر نفت‌خیز و ثروتمند محسوب می‌شود. باکو یکی از اولین مناطق نفت‌خیز جهان است و به لطف سرمایه حاصل از استخراج نفت و سرمایه‌گذاری‌های گسترده خارجی، به یک شهر پویا و رو به رشد با اقتصادی قوی تبدیل شده است. باکو همچنین به دلایل گوناگون یک شهر توریست‌پذیر محسوب می‌شود. تاریخ کهن و آثار تاریخی پرشمار، آب و هوای مناسب، رویدادها و مکان‌های فرهنگی و هنری، ساحلی بودن و مسائل اقتصادی و تجاری این شهر را به یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای منطقه تبدیل کرده است.

هتل میدتاون باکو ، رزرو هتل باکو

هر ساله ایرانیان زیادی نیز برای تفریح و تجارت به باکو سفر می‌کنند. هتل‌های مناسب یکی از زیربناهای گردشگری در هر کشوری است که می‌تواند به رشد و توسعه صنعت توریسم، کمک کند. هتل‌های زیاد و گوناگونی در باکو وجود دارند که «هتل میدتاون» یکی از آن‌ها است. برای آشنایی با این هتل و امکانات آن با ما همراه باشید.

هتل میدتاون باکو در چه قسمتی از شهر باکو واقع شده است؟

هتل میدتاون باکو یا midtown، یک هتل ۴ ستاره و با استانداردهای بالا است که تقریبا در مرکز باکو واقع شده است. این هتل با Upland Park یا پارک آپلند باکو در حدود ۳.۱ کیلومتر فاصله دارد و باشگاه و رستوران Philomela نیز در فاصله کمی از محل این هتل قرار دارد و به راحتی با چند دقیقه پیاده‌روی به آن دسترسی خواهید داشت. این هتل باکو ۴ ستاره و زیبا در فاصله قابل قبولی از ایچری شهر(محله قدیمی باکو) و مرکز فرهنگی حیدر علی اف واقع شده است که دو محل اصلی تجمع و بازدید گردشگران در باکو محسوب می‌شود.

هتل میدتاون باکو ، رزرو هتل باکو

 هتل باکو Midtown که در قلب شهر باکو واقع شده است، فقط ۱۵ دقیقه به صورت پیاده از میدان چشمه و کاخ حیدر علی اف قرار فاصله دارد. این هتل ۴ ستاره ۴۰۰ متر از پیست شهر باکو و ۹۰۰ متر از تئاتر آکادمیک دولتی اپرا و باله آذربایجان فاصله دارد.  هتل میدتاون همچنین با میدان آزادی تنها ۱.۶ کیلومتر فاصله دارد. پارک نسیمی نیز در نزدیکی محل این هتل واقع شده است. هتل midtown همچنین در فاصله ۸۰۰ متری «مرکز خرید اف باکو» و در فاصله ۱.۱ کیلومتری «مرکز خرید مال ۲۸ باکو» واقع شده است. اگر قصد سفر درون شهری در باکو را داشته باشید، ایستگاه متروی ۲۸ مه در ۷۵۰ متری این هتل قرار گرفته است که اتصال سریع به تمام مناطق باکو را ببرای شما فراهم می‌کند.

امکانات و خدمات هتل میدتاون باکو

این هتل زیبا و ۴ ستاره، امکانات و خدمات بسیار سطح بالایی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. سطح این امکانات به حدی بالا است که درجه این خدمات تا اندازه یک هتل ۵ ستاره درجه بندی می‌شود. تا جایی که این هتل در بین گردشگران، به یک هتل ۵ ستاره اقتصادی معروف است که هم امکانات بالایی دارد و هم هزینه اقامت در آن به اندازه یک هتل ۴ ستاره معمولی است. با هم برخی از این امکانات را بررسی می‌کنیم:

هتل میدتاون باکو ، رزرو هتل باکو

  • اتاق‌ها و سوئیت‌ها

هتل میدتاون باکو شامل ۱۰۹ اتاق و فضای اقامتی عایق صدا است. این فضاهای اقامتی انواع گوناگونی دارند که شما با توجه به تعداد نفرات و بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید اتاق و یا فضای اقامتی مناسب خود را انتخاب کنید. انواع این اتاق‌ها عبارتند از استاندارد دبل، توئین و یا دو تخته جدا از هم، کینگ سوپریر با امکانات ویژه و ویو دریا، سوئیت جونیور با ویو به سمت شهر. همه اتاق‌ها و فضاهای اقامتی دارای مینی بار و تلویزیون LCD، کتری برقی، سیستم تهویه مرکزی، وای فای رایگان، حمام خصوصی با دوش و دارای لوازم بهداشتی رایگان و سشوار است. امکانات رفاهی دیگر شامل تلفن، گاوصندوق و میز تحریر است.

  • امکات کلی هتل

در هتل میدتاون باکو شما به عنوان مسافر و گردشگر به امکانات خوبی دسترسی خواهید داشت. این هتل از اینترنت بی سیم رایگان، فروشگاه هدیه، دکه روزنامه فروشی و سالن ضیافت برخوردار است.  این هتل همچنین خدمات اتاق ۲۴ ساعته به مسافرین ارائه می‌دهد. در هتل همچنین ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی با هزینه اضافی (۲۴ ساعت در دسترس) ارائه شده است و پارکینگ رایگان در محل هتل در دسترس است. اگر به عنوان سفر تجاری به باکو سفر کرده‌اید، خوب است بدانید که این هتل دارای ۳ اتاق جلسه برای رویدادها و جلسات تجاری است. 

هتل میدتاون باکو ، رزرو هتل باکو

در این هتل مسافران به امکانات تفریحی خوبی نیز دسترسی خواهند داشت. در مرکز اسپا شما می‌توانید از سونا، حمام ترکی، جکوزی و استخر آب گرم استفاده کنید. همچنین به صورت رایگان می‌توانید از امکانات سالن بدنسازی هتل استفاده کنید. سالنی نیز برای بازی تنیس روی میز در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است. همچنین شما می‌توانید با تاریک شدن هوا، در نایت کلاب هتل تا پاسی از شب تفریح کنید. در تور باکو برای صرف غذا می‌توانید از رستوران هتل استفاده کنید و یا از صرف میان وعده در کافی شاپ و کافه لذت ببرید. صبحانه رایگان بوفه نیز هر روز از ۷:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ صبح سرو می‌شود. 

سخن آخر

باکو یکی از شهرهای توریست‌پذیر در منطقه محسوب می‌شود. ایرانیان زیادی برای تفریح و یا بیزینس هر ساله به این شهر زیبا سفر می‌کنند. هتل میدتاون باکو یکی از هتل‌های ۴ ستاره باکو است که همیشه نمرات خوبی را در بین نظرسنجی‌ها از گردشگران کسب کرده است. این هتل تقریبا در مرکز شهر باکو واقع شده و دسترسی خوبی در مناطق توریستی باکو دارد. برای بازدید از مکان‌هایی که فاصله بیشتری از هتل دارند می‌توانید از ایستگاه مترو در نزدیکی هتل و یا تاکسی‌های اینترنتی نیز استفاده کنید. به علاوه شما به امکانات تفریحی خوبی در این هتل دسترسی خواهید داشت. این امکانات تفریحی مانند استخر، نایت کلاب، سالن اسپا و سالن تنیس روی میز، گاهی در سطح هتل‌های ۵ ستاره قرار می‌گیرند. در بخش اقامتی نیز می‌توانید با توجه به تعداد و بودجه در اتاق‌های با ویو دریا و یا ویو شهر اقامت داشته باشید.