اگر برنامه سفر به کشور جمهوری آذربایجان را چیده‎اید و خواهان دستیابی به اطلاعاتی کارآمد درباره هتل‎ها در جمهوری آذربایجان هستید، احتمالا تمایل زیادی به افزایش اطلاعات خود درباره هتل هیلتون باکو داشته باشید. به همین علت ما تصمیم گرفتیم شما را بیشتر با این هتل زیبا و کارآمد آشنا کنیم. در انتهای این مقاله شما می‎توانید با اطلاعات و دانش بیشتری درباره رزرو یا عدم رزرو این هتل برای سفر خود به این کشور تصمیم‎گیری کنید. اگر قصد رزرو هتل باکو دارید در ادامه همراه ما باشید.

هتل هیلتون باکو ، رزرو هتل باکو

آشنایی با هتل هیلتون باکو

هتل هیلتون (Hilton) که در شهر باکو و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد، یکی از معروف‎ترین، تمیزترین، راحت‎ترین و زیباترین هتل‎های باکو است. این هتل یک هتل پنج ستاره در مرکز جمهوری آذربایجان است. این هتل در فاصله ۸ کیلومتری از شهر قدیمی باکو قرار گرفته است. به همین علت، مسافران به راحتی می‎توانند بین شهر قدیم و جدید جابجا شوند. فرودگاه بین‎المللی حیدر علی اف حدودا ۳۰ دقیقه فاصله زمانی با این هتل دارد. به این ترتیب، مسافران می‎توانند سریعا به هتل رسیده و از امکانات مورد نیاز خود استفاده نمایند. این هتل دارای ۳۰۹ اتاق برای مسافران است که برخی از آنها مناسب افراد غیرسیگاری هستند. البته امکانات فراوان دیگری در این هتل موجود است که در ادامه به آنها بیشتر اشاره خواهیم داشت. مزیت بعدی دیگر این هتل نزدیکی آن به مراکز سیاحتی و گردشی است. این مسئله باعث می‎شود مسافران بتوانند از طریق پیاده‎روی و مشاهده زندگی شهری به مناطق مدنظرشان دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، نزدیکی هتل به این مراکز باعث کاهش هزینه‎های رفت و آمد مسافران در حین بازدید از باکو می‎شود.

هتل هیلتون باکو در کجا قرار دارد؟

Hilton baku در میدان آزادی باکو قرار گرفته است. به همین خاطر، اگر شما خواهان اقامت در منطقه آزادی باکو هستید می‎توانید به راحتی در این هتل پنج ستاره اقامت داشته باشید.  اگر بخواهیم به فاصله این هتل با اماکن پر بازدید اشاراتی داشته باشیم می‎توانیم فاصله مسجد تازه پیر باکو را حدودا ۱ دقیقه تخمین بزنیم. از دیگر مراکز زیارتی و سیاحتی نزدیک به هتل هیلتون می‎توان به پارک بلوار، خیابان نظامی، خانه دولت، قصر حیدر علی اف، برج خانم، قصر شاهان شیروان، مرکز خرید آزور،  موزه نیازی و مرکز خرید مال ۲۸ اشاره کرد. 

هتل هیلتون باکو ، رزرو هتل باکو

امکانات و مزایای هتل هیلتون 

اگر بخواهیم به مزایا و امکانات هتل Hilton اشاره کنیم، می‎توانیم به وجود رستوران، بار، سونا، تراس پشت بام، استخر سرپوشیده، باشگاه، ارائه سرویس ماشین لیموزین برای مسافران خاص، وای فای و اینترنت رایگان، اتاق‎های مبله شده به همراه وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسب، حمام اختصاصی به همراه وسایل مورد نیاز به صورت رایگان (شامپو، صابون، سشوار، حوله و…)، خدمات ماساژ، پارکینگ اختصاصی، سرویس خشکشویی، حمام آب گرم و تختخواب‎های کینگ اشاره کرد. شما با پرداخت مبلغ تعیین شده توسط مهماندار می‎توانید از این امکانات چندین شب و روز بهره ببرید و سفری به یاد ماندنی و جالب برای خود خلق کنید. 

هتل هیلتون باکو، چند ستاره است؟

هتل هیلتون یکی از هتل‎های پنج ستاره باکو است. این هتل به واسطه امکانات بسیار، خدمات عمومی و اختصاصی فراوانی که به مسافرانش ارائه می‎دهد و نزدیکی به مراکز دیدنی در دسته بهترین هتل‎های باکو قرار گرفته است. البته، نظم و ترتیب و پاکیزگی این هتل نیز فضایی زیبا و به یاد ماندنی را برای مسافران خود خلق کرده است. 

هتل هیلتون باکو ، رزرو هتل باکو

هتل هیلتون به چه ایستگاه‎های مترویی نزدیک است؟

همانطور که در پاراگراف‎های فوق به این مسئله پرداختیم هتل هیلتون باکو در نزدیکی مراکز سیاحتی و گردشگری قرار دارد و مسافران به راحتی می‎توانند از این مراکز دیدن نمایند. البته علاوه بر این، این هتل به ایستگاه‎های مترو همچون ایستگاه شاهی، ایستگاه ۲۸ می و ایستگاه شهر قدیم یا ایچری شهر نیز نزدیک است. مسافران در صورت تمایل می‎توانند از این ایستگاه‎های مترو برای رفت و آمد درون شهر و آشنایی با فضای مترو کشور جمهوری آذربایجان استفاده کنند. 

خدمات عمومی ارائه شده توسط هتل هیلتون باکو

همانطور که می‎دانید گاها برخی از هتل‎ها خدمات اختصاصی همچون در اختیار قرار دادن ماشین لیموزین به مسافران خاص خود ارائه می‌دهند. علاوه بر این، بعضی از خدمات ارائه شده توسط هتل‎ها برای عموم مسافران است و کلیه مسافران می‎توانند از آنها بهره‎مند شوند. از جمله خدمات عمومی ارائه شده توسط هتل هیلتون می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل هیلتون باکو ، رزرو هتل باکو

  • دسترسی به اینترنت رایگان در اتاق‎ها، لابی و رستوران‎های هتل
  • دسترسی به آسانسور
  • دسترسی به قهوه و صبحانه در اتاق 
  • وجود منوی مخصوص کودکان به منظور افزایش علاقه آنها به مصرف وعده‎های غذایی
  • ارائه سرویس تمیزکاری هر روزه برای اتاق‎ها
  • نهار بسته‎بندی شده
  • اتاق مخصوص سیگار کشیدن
  • وجود اتاق‎های ضدحساسیت برای مسافرین خاص
  • ارائه خدماتی همچون مجموعه لباس عروس
  • دسترسی به استدیو و اتاق تلویزیون 
  • دسترسی به گاوصندوق (برای مسافران در صورت نیاز آنها)

هتل هیلتون باکو ، رزرو هتل باکو

آیا فعالیت‎هایی به منظور افزایش شادی مسافران در هتل هیلتون باکو صورت می‎گیرد؟

بله، معمولا هر شب هتل هیلتون باکو اقدام به ارائه برنامه‎های شاد و زنده همچون اجرای رقص و آواز برای مسافران خود دارد. به این ترتیب، مسافرانی که علاقه‎مند به سپری کردن لحظاتی شاد قبل از استراحت شبانه خود هستند می‎توانند از این خدمات بهره ببرند.

هتل هیلتون باکو ، رزرو هتل باکو

آیا خدمات ویژه‎ای برای مسافران بین‎المللی این هتل ارائه می‎شود؟

بله، این هتل به منظور افزایش سهولت و ایجاد سفری امن و خاطره‎انگیز برای مسافران بین‎الملل خود اقدام به ارائه خدمات ویژه‎ای کرده است. این خدمات شامل وجود کارکنان و پرسنل مسلط به زبان‎های بین‎المللی همچون انگلیسی است. علاوه بر این، به دلیل وجود مسافران فراوان روس و ترک گروهی از پرسنل این هتل به دو زبان روسی و ترک نیز مسلط هستند. 

جمع‎بندی آشنایی با هتل هیلتون باکو

در انتها امیدواریم این مقاله شما را با هتل Hilton| هیلتون جذاب و دیدنی باکو بیشتر آشنا کرده باشد. شما با استفاده از اطلاعات موجود در این مطلب می‎توانید سفری هیجان‎انگیز، شاد و مفرح و به یاد ماندنی به همراه اقامت در هتل پنج ستاره هیلتون داشته باشید. فراموش نکنید، قبل از رزرو اتاق‎ها قیمت روز اتاقها را چک کرده و سپس درباره رزرو اتاقتان تصمیم‎گیری کنید. با اطمینان می‎توان گفت سپری کردن اوقاتتان در این هتل سفرتان را رویایی‎تر و لذت بخش‎تر خواهد کرد.