باکو پایتخت جمهوری آذربایجان و پرجمعیت‌ترین و مهم‌ترین شهر در منطقه قفقاز است. هتل فلای این باکو یکی از این هتل‌های زیبا است که اقامت در باکو را به یک خاطره دل‌انگیز تبدیل می‌کند. باکو نیز در ساحل غربی دریای خزر واقع شده است. باکو شهری نفتی به شمار می‌رود و یکی از اولین مناطق نفت خیز کشف شده در این منطقه محسوب می‌شود. باکو به دلیل وجود سرمایه‌های حاصل از فروش نفت و همچنین سرمایه‌گذاری‌های گسترده خارجی، به یک شهر بسیار پویا و رو به رشد تبدیل شده است.

 به علاوه باکو به دلایل فراوان به قطب گرشگری در کشورهای اطراف نیز تبدیل شده و سالانه میزبان گردشگران پرتعدادی از سراسر جهان است. آب و هوای خوب، ساحلی بودن، رویدادها و مراکز فرهنگی و هنری، تاریخ کهن و آثار تاریخی و قدیمی و جاذبه‌های تجاری و اقتصادی این شهر را برای گردشگران بسیار جذاب کرده است. هتل‌های فراوانی در باکو آماده خدمت رسانی به گردشگران هستند. در این مقاله قصد داریم تا با این هتل آشنا شده و درباره امکانات و خدماتی که به گردشگران ارائه می‌کند، بیشتر بدانیم. 

هتل فلای این باکو ، رزرو هتل باکو ، هتل باکو

هتل فلای این باکو در کجا واقع شده است؟

هتل فلای این باکو یک هتل ۵ ستاره است که در فرودگاه بین المللی باکو واقع شده است. این هتل دارای موقعیتی عالی در فرودگاه بین المللی حیدر علی اف است. این هتل باکو زیبا و پرامکانات تنها ۱۰ دقیقه از ساحل دریای خزر فاصله دارد. هتل فلای این باکو ۲۵ دقیقه از مرکز شهر و فقط ۳ دقیقه با مرکز نمایشگاه بین المللی باکو فاصله دارد. میراث جهانی یونسکو، مناطق و مراکز تفریحات و سرگرمی و مراکز بزرگ خرید شهر باکو نیز در نزدیکی این هتل باکو قرار گرفته‌اند. جاذبه‌های تاریخی و مراکز باستانی شهر قدیمی باکو نیز تنها ۲۵ دقیقه با ماشین با شما فاصله دارد.

هتل فلای این باکو ، رزرو هتل باکو ، هتل باکو

امکانات و خدمات هتل فلای این باکو

هتل امکانات و خدمات گسترده‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. هنگام ورود به هتل، مهمانان باید کارت شناسایی خود را نشان دهند. البته همه این امکانات و خدمات اضافی ارائه شده در هتل رایگان نیست و ممکن است برخی از آن‌ها هزینه اضافی داشته باشند. با هم برخی از این امکانات و خدمات را بررسی می‌کنیم:

  • اتاق‌ها و فضاهای اقامتی

هتل فلای این باکو دارای ۲۰۵ اتاق و فضای اقامتی جداگانه است. این هتل باکو دارای اتاق‌های بزرگ است که دارای تهویه مطبوع و دکوراسیونی مدرن هستند. همه ۲۰۵ اتاق و سوئیت‌های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت، تلویزیون صفحه تخت و تلفن مستقیم هستند. در هر اتاق همچنین تخت و حمام خصوصی و وسایل بهداشتی وجود دارد. اتاق‌های هتل در کلاس‌های گوناگون و با ظرفیت‌های تور باکو متفاوت میزبان مهمانان هتل است. اتاق‌ها طوری طراحی شده‌اند تا جوابگوی هر نوع بودجه و هر تعداد افراد باشند.

هتل فلای این باکو ، رزرو هتل باکو ، هتل باکو

  • امکانات کلی هتل

هتل فلای این باکو پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، خودپرداز، باغ، خدمات اتوکشی، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، مرکز تجاری و پارکینگ رایگان برای مسافران ارائه می‌دهد. این هتل دارای یک سالن اسپای لوکس همراه با سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سالن ماساژ تایلندی است. رستوران زیبای این هتل با نام Flavors، صبحانه آمریکایی و مجموعه‌ای از غذاهای مدیترانه‌ای را برای وعده ناهار و شام، سرو می‌کند.

در طول فصل تابستان، مهمانان هتل همچنین می‌توانند از کافه هتل در فضای باز در کنار استخر هتل لذت ببرند. میهمانان می‌توانند در کافه Link استراحت کرده و رویدادهای ورزشی را از طریق تلویزیون، در بار ورزشی هتل فلای این تماشا کنند. از دیگر مکان‌های تفریحی در محل هتل می‌توان به سالن بیلیارد اشاره نمود. این هتل همچنین دارای یک مجموعه امکانات قوی برای برگزاری همایش‌ها و جلسات کاری و تجاری برای افرادی است که مایل به برگزاری جلسات تجاری در این هتل باشند.