باکو پایتخت کشور آذربایجان و شهری بندری و نفتی در ساحل غربی دریای خزر است. این شهر جاذبه‌های توریستی فراوانی مانند اقامتگاه‌های ساحلی، بناهای تاریخی، موزه‌ها و مراکز فرهنگی را در خود جای داده است. علاوه بر همه این‌ها، باکو به یکی از مدرن‌ترین و نوگراترین شهرهای نفتی جهان تبدیل شده که سرمایه‌گذاران خارجی زیادی را هر ساله به خود جذب می‌کند. گردشگران زیادی از ایران نیز هرساله برای تفریح و تجارت، به این شهر زیبا سفر می‌کنند. باکو به دلیل گردشگر پذیر بودن، هتل‌های لوکس و معمولی زیادی دارد که یکی از این هتل‌های لوکس و خاص «هتل سلطان این» در بخش تاریخی باکو است. در این جا قصد داریم تا به معرفی هتل سلطان این باکو بپردازیم و درباره خدمات و امکانات و دسترسی این هتل باکو به نقاط دیگر باکو، اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

هتل سلطان این باکو

موقعیت مکانی و دسترسی هتل سلطان این باکو

این هتل در قلب محله تاریخی باکو و در نزدیکی «قلعه دختر»، قرار گرفته است. این هتل به دلیل اینکه در محله قدیمی و تاریخی باکو قرار گرفته دسترسی بسیار خوبی به مکان‌های دیدنی و تاریخی این شهر دارد. این هتل با «کاخ شیروان شاه» و «کاخ اسماعیلیه» تنها ۳۰۰ متر و با «پارک فیلهارمونی» و «ایستگاه متروی ایچریشکار» ۴۰۰ متر بیشتر فاصله ندارد. هتل سلطان این همچنین با «میدان فواره» ۵۰۰ متر و با «موزه فرش باکو» نیز ۷۰۰ متر فاصله دارد. «فرودگاه بین المللی حیدر علی اف» از این هتل نیز حدود ۲۱ کیلومتر فاصله داشته که با ۴۵ دقیقه رانندگی به هتل خواهید رسید. دسترسی این هتل به مناطق توریستی و پربازدید باکو به اندازه‌ای مناسب است که همیشه در معرفی هتل سلطان این باکو گفته می‌شود که برای بازدید از مناطق تاریخی نیاز به تاکسی نخواهید داشت.

هتل سلطان این باکو

امکانات هتل سلطان این باکو

این هتل ۵ ستاره باکو که در بیشتر قسمت‌ها دکوراسیون زیبایی به سبک قدیمی آذربایجانی دارد، برای اسکان گردشگران خارجی یکی از بهترین گزینه‌ها است. با اقامت در این هتل علاوه بر منظره بخش تاریخی شهر، به ویو دریای خزر و ساحل نیز دسترسی خواهید داشت. این هتل دارای امکانات عالی و کاملی برای مسافران است که برخی از آن‌ها عبارت است از:

  • اتاق‌ها و سوئیت‌ها

یکی از ویژگی‌ها و نکات معرفی هتل سلطان این باکو، سبک ویژه و کلاسیک طراحی این هتل است. هتل ۱۱ اتاق زیبا که با سبک کلاسیک دیزاین شده‌اند دارد. بعضی اتاق‌ها دارای ویو ساحل و بعضی دیگر دارای تراس به منظره منطقه تاریخی باکو است. اتاق‌ها هر کدام ۲۳ متر مربع مساحت داشته و با اثاثیه کولس وکامل، دکور شده‌اند. تمامی اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، تختخواب لوکس، شومینه، حمام و سرویس جداگانه، لوازم کامل بهداشتی و سشوار است. در تمامی بخش‌های این هتل نیز می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده نمایید.

هتل سلطان این باکو

  • امکانات رفاهی و تفریحی

این هتل به دلیل این‌که در بخش ساحلی باکو قرار دارد، در آن می‌توانید از تفریحات دریایی و ساحلی استفاده نمایید. در رستوران تراس مانند این هتل به نام Terrace Garden Floor 3 می‌توانید از بوفه کامل صبحانه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۱ صبح استفاده نمایید و برای شام از صرف غذاهای سنتی آذربایجانی همراه با منظره بخش تاریخی باکو، لذت ببرید. در اطراف هتل نیز می‌توانید از رستوران‌های دیگر استفاده نمایید.

حرف آخر

هتل «سلطان این» هتلی ۵ ستاره مجلل است که در قلب محله تاریخی باکو قرار گرفته است. در معرفی هتل سلطان این باکو باید گفت که در آن می‌توانید به راحتی و بدون استفاده از تاکسی، از نقاط دیدنی و تاریخی این شهر دیدن نمایید. اتاق‌های مجلل و فول امکانات، اینترنت رایگان، دسترسی به تفریحات ساحلی و رستوران سنتی آذربایجانی با ویو زیبای شب‌های باکو، از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل زیبا محسوب می‌شود که جای دیگری آن را پیدا نمی‌کنید.