هتل اینتر کنتینتال باکو، یکی از هتل‎های معروف و شناخته شده باکو است که افراد بسیاری خواهان اقامت در این هتل هستند. به همین علت، ما تصمیم گرفتیم به صورت مفصل به ویژگی‎ها، امکانات و معرفی هتل اینتر کنتینتال باکو بپردازیم. شما به عنوان مسافری که قصد اقامت در این هتل باکو را دارد می‎توانید از این مقاله برای دستیابی به اطلاعات کاربردی و کارآمد بیشتر بهره ببرید. حالا بیایید به اطلاعات بیشتری درباره هتل اینترکونتینال باکو بپردازیم. 

آشنایی با هتل اینتر کنتینتال باکو

هتل اینترکونینتال باکو در رتبه بالایی نسبت به هتل‎های دیگر باکو جای دارد. این هتل جز یکی از معروفترین و محبوبترین هتل‎های باکو است. این هتل و استراحتگاه مدرن در سال ۱۹۷۰ تاسیس شد. به این ترتیب، شرایط راحتتر و بهتری برای علاقه‎مندان به زندگی در هتل و یا مسافران داخلی و خارجی ایجاد شد. هتل InterContinental Baku میزبان مسافران بین المللی فراوانی است. البته، باید متذکر شد شما می‎توانید برای مراسم‎ها و سفرهای مختلفی همچون سفر کاری، جشن خانوادگی، استفاده از تعطیلات آخر هفته و… از امکانات این هتل نهایت استفاده را داشته باشید. هدف این هتل فراهم کردن جشن‎ها و مراسمات بسیار است. به همین خاطر، بسیاری از مردم از این کشور و یا کشورهای دیگر از این هتل به منظور بهبود لحظات زیبای زندگی خود بهره می‎برند. 

مدیران این هتل با هدف ارتقای خدمات هتل خود و افزایش امکانات مسافران بین المللی اقدام به ارائه چهار زبان پرکابرد در این کشور کرده‎اند. چهار زبان انگلیسی، روسی، آذربایجانی و ترکی استانبولی جز زبان‎هایی هستند که از آنها در این هتل برای صحبت و مکالمه استفاده می‎شود. آدرس این هتل خیابان ۳۱ ظریفه علیوا شهر باکو در کشور جمهوری آذربایجان است. شما می‎توانید برای رزرو اتاق از شماره تلفن شرکت ما استفاده کنید. همچنین، بد نیست بدانید پذیرش این هتل به صورت بیست و چهار ساعته انجام می‎گیرد.

هتل اینتر کنتینتال باکو ، رزرو هتل باکو

هتل اینتر کنتینتال باکو، سعی در ارائه بهترین امکانات رفاهی به مسافران خود دارد. اگر بخواهیم به صورت ساده و مختصر به معرفی هتل اینتر کنتینتال باکو و امکانات رفاهی آن اشاره کنیم، می‎توانیم موارد ذیل را نام ببریم:

  • اینترنت پرسرعت رایگان یا وای فای
  • استخر سرپوشیده و سونا
  • مرکز تناسب اندام به همراه سالن بدنسازی و اتاق مخصوص تمرینات ورزشی
  • کافی شاپ و رستوران با انواع مختلف غذاها
  • وجود وسایل حمل و نقل خصوصی برای انتقال مسافران از هتل به فرودگاه و بالعکس

مسافران داخلی و خارجی متناسب با هدف خود می‎توانند در مسیرهای مختلفی به گشت و گذار و پیاده روی در نزدیکی این هتل باکو بپردازند. در ضمن، باید گفت هتل اینتر کنتینتال به حمل و نقل عمومی نظیر مترو سهیل باکو نزدیک است و شما پس از ۱ دقیقه پیاده روی می‎توانید به این مترو دسترسی پیدا کنید. 

هتل اینتر کنتینتال باکو ، رزرو هتل باکو

ویژگی‎ اتاق‎های هتل اینتر کنتینتال باکو 

هتل اینتر کنتینتال جز محبوب‎ترین و شناخته شده‎ترین هتل‎های باکو است. مدیران و کارکنان این هتل با هدف فراهم سازی بهترین امکانات برای مسافران اتاق‎ها و سوئیت‎های خود را در اختیار مسافرانشان قرار می‎دهند. اگر بخواهیم به ویژگی‎ اتاق‎های این هتل اشاره کنیم می‎توانیم به وجود آب گرم و سرد، تهویه مطبوع، سرویس اتاق، دوش و وان مخصوص، تلفن، قهوه ساز و چای ساز، اینترنت و وای فای رایگان، مینی بار اشاره نماییم. در ضمن، بد نیست بدانید این هتل اقدام به ارائه انواع اتاق‎های ویژه می‎کند. از جمله این اتاق‎ها می‎توان به اتاق‎های مخصوص افراد غیر سیگاری و افراد سیگاری، سوئیت‎ها، اتاق VIP، اتاق مخصوص افراد معلول و کم توان جسمی، اتاق مناسب خانواده، اتاق کلاسیک یک نفره و دو نفره اشاره کرد. 

هتل اینتر کنتینتال باکو ، رزرو هتل باکو

امکانات تفریحی هتل اینتر کنتینتال باکو

این هتل با هدف بهبود رفاه حال مسافران خود خدمات مختلفی نظیر استخر، وای فای رایگان، اسپا، اتاق‎های خانوادگی، مرکز تناسب اندام و باشگاه، دستگاه چای ساز و قهوه ساز در همه اتاق‎ها و… را ارائه می‎دهد. در صورتی که شما از فرودگاه وارد هتل شده‎اید و هیچ پول نقدی همراه خود ندارید باید گفت می‎توانید با استفاده از دستگاه خودپرداز پول نقد دریافت کنید. حین معرفی هتل اینتر کنتینتال باکو باید به مسئله حیوانات خانگی هم اشاراتی داشت. باید متذکر شد ورود هر گونه حیوان خانگی به داخل هتل اینتر کنتینتال باکو ممنوع است. به همین علت، اگر حیوان خانگی دارید، بهتر است در طول سفرتان حیوان خانگی خود را به نزدیکانتان بسپارید.

از جمله فعالیت‎های مختلف تفریحی و ورزشی قابل انجام در این هتل می‎توان به مواد ذیل اشاه کرد:

  • پخش رویدادهای ورزشی زنده (همچون مسابقات فوتبال جام جهانی)
  • اجرای زنده موسیقی 
  • دسترسی به استخر و اسپا
  • وجود باشگاه ورزشی به منظور انجام حرکات ورزشی

مسافران می‎توانند از غذا و نوشیدنی به صوت رایگان در حین اقامت خود در این هتل استفاده کنند. (هزینه غذا و نوشیدنی در حین ورود از مسافران اخذ می‎شود) البته غذاها و تنقلات دیگری همچون شکلات وکوکی‎ها، میوه، بطری آب معدنی، بوفه کودک پسند و غذای کودکان جز هزینه‎های اضافی حساب می‎شوند. همچنین، مسافران می‎توانند درخواست ارائه وعده غذایی ویژه یعنی صبحانه در اتاق هم بدهند. 

از جمله خدمات میز پذیرش هتل اینتر کنتینتال می‎توان به وجود دربان، دستگاه خودپرداز در محل، مامور حمل و نقل چمدان و میز پذیرش فعال ۲۴ ساعته اشاره کرد. البته در صوت نیاز می‎توانید از تلفن و دستگاه فکس موجود در این قسمت هم استفاده کنید. 

خانوا‎ده‎ها و مسافرانی که با خود فرزند کوچک همراه دارند می‎توانند از خدمات سرگرمی و خانواده نظیر  دسترسی به کانال‎های تلویزیونی کودکان، خدمات نظافتی ویژه، پرستار بچه و… استفاده کنند. از جمله امکانات ارائه شده این هتل همراه با هزینه اضافی می‎توان به کپسول‎های اتش نشانی، دوربین‎های مدار بسته بخش بیرونی هتل، دوربین مداربسته مناطق عمومی، هشدار امنیتی، وجود نگهبان ۲۴ ساعته، خشکشویی و اتوکشی اشاره کرد. امیدواریم در مقاله معرفی هتل اینتر کنتینتال باکو به اطلاعات جامعی دست یافته باشید.

هتل اینتر کنتینتال باکو ، رزرو هتل باکو

آیا InterContinental Baku استخر سرپوشیده  دارد؟

بله، InterContinental Baku یک استخر سرپوشیده دارد. 

صبحانه در چه ساعتی هتل اینتر کنتینتال سرو می‎شود؟

صبحانه در هتل اینتر کنتینتال باکو از ساعت ۷:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ صبح سرو می‎شود.

آیا هتل InterContinental Baku   وای فای رایگان ارائه می‎دهد؟

بله، InterContinental Baku  وای فای رایگان ارائه می‎کند. 

هزینه اقامت در InterContinental Baku چقدر است؟

هزینه اقامت در هتل InterContinental Baku براساس فصل و خدمات ارائه شده به مسافران، تعداد مسافران و هزینه‎های اضافی متفاوت است.

هتل اینتر کنتینتال باکو ، رزرو هتل باکو

جمع بندی معرفی هتل اینتر کنتینتال باکو

امیدوایم این مطلب اطلاعات کاربردی و کارآمدی درباره هتل اینتر کنتینتال به شما ارائه کرده باشد. شما با در نظر داشتن این اطلاعات می‎توانید تصمیم به رزرو این هتل گفته و سپس راهی کشور جمهوری آذربایجان شوید. این هتل جز یکی از امن‎ترین و معتبرترین هتل‎های کشور آذربایجان است.