باکو پایتخت کشور آذربایجان، شهری ساحلی و بندری نفتی در غرب دریای خزر است. آثار تاریخی زیبا، پارک‌های ساحلی و فعالیت‌های تجاری و اقتصادی، باعث می‌شود تا این شهر، به یکی از جاذبه‌های توریستی و مهم‌ترین مقاصد سفر برای ایرانیان تبدیل شود. «هتل اکسلسیور» یکی از مجهزترین و بزرگ‌ترین هتل‌های مجلل باکو است که امکانات بی‌نظیر و هیجان انگیزی برای گردشگران در سطح استاندارد‌های بین المللی ارائه می‌کند. در اینجا می‌خواهیم به معرفی هتل اکسلسیور باکو و امکانات و خدماتی که به گردشگران ارائه می‌کند بپردازیم و اطلاعات بیشتری درباره مکان این هتل و دسترسی آن در شهر باکو کسب نماییم.

هتل اکسلسیور باکو ، رزور هتل باکو

مکان هتل اکسلسیور باکو

این هتل ۵ ستاره و مجلل، در قلب باکو پایتخت جمهوری آذربایجان و در ۱۷ کیلومتری فرودگاه بین المللی حیدر علی‌اف قرار گرفته است که فقط با ۱۵ دقیقه رانندگی به هتل خواهید رسید. این هتل در نزدیکی قلب باکو واقع شده و در عین حال دور از سر و صدای زیاد و ترافیک بوده و گزینه‌ای ایده‌آل برای جلسات خصوصی و اجتماعی، کنفرانس‌ها و یا جلسات تجاری است. همچنین در معرفی هتل باکو گفته می‌شود که این هتل به دیگر نقاط مهم و کلیدی باکو نیز، دسترسی مناسبی دارد. تا حدی که با چند دقیقه پیاده‌روی نیز می‌توان به این مکان‌ها دسترسی داشت. 

این هتل با ایستگاه متروی باکو، حدود ۳ کیلومتر و با مراکز خرید اصلی این شهر نیز فقط ۵ کیلومتر فاصله دارد. همچنین اکسلسیور باکو، در نزدیکی جاذبه‌های توریستی و مراکز فرهنگی واقع شده است. به طور مثال، هتل با مرکز فرهنگی حیدر علی‌اف و موزه گنج‌های آذربایجان، فقط ۴۷۹ متر فاصله دارد. همچنین موقعیت هتل به نحوی است که در نزدیکی دیگر هتل‌های معروف باکو مانند هتل کاسپیا پارک و هتل آل استارز قرار گرفته است. شما با اقامت در اکسلسیور باکو، علاوه بر رستوران و کافه خود هتل، به رستوران گونایدین، کافه وایت گاردن، فست فود بول کینگ و کافه مرکز فرهنگی حیدر علی‌اف نیز دسترسی خوبی خواهید داشت. همه این کافه‌ها و رستوران‌های نام برده شده در فاصله ۴۰۰ و یا ۵۰۰ متری اکسلسیور قرار دارند.

هتل اکسلسیور باکو ، رزور هتل باکو

امکانات هتل اکسلسیور باکو

این هتل ۵ ستاره دارای امکانات کامل برای لذت بردن شما از تجربه اقامت در شهر باکو است. در معرفی هتل اکسلسیور باکو گفته می‌شود که این هتل دارای ویو زیبا از شهر ساحلی باکو، امکانات رفاهی و تفریحی مناسب و هیجان انگیز و اتاق‌های با سبک‌های مدرن و کلاسیک با سرویس هر روزه است. امکانات و خدمات این هتل به صورت مختصر عبارتند از:

هتل اکسلسیور باکو ، رزور هتل باکو

  • اتاق‌ها و ساختمان هتل

اتاق‌ها و ساختمان هتل اکسلسیور، همگی دارای تمی تلفیقی از معماری مدرن و کلاسیک اروپایی است. در همه ۶۱ اتاق این هتل تلفیقی از امکانات سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک و باستانی آذربایجانی همراه با هم استفاده شده است. همه اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل به سیستم تهویه، مبلمان شیک، تلویزیون ماهواره‌ای، اینترنت بی‌سیم، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سشوار و امکانات بهداشتی و وان در حمام مجهز هستند. به علاوه هر روز و یا در هر ساعتی که تقاضا نمایید، سرویس و نظافت برای همه اتاق‌ها انجام می‌شود. 

هتل اکسلسیور باکو ، رزور هتل باکو

  • امکانات رفاهی و تفریحی

هتل اکسلسیور باکو دارای امکانات تفریحی و ورزشی بسیاری است که برای ساختن یک روز به یاد ماندنی در باکو به تنهایی کافی است. یکی از مجلل‌ترین مراکز آبگرم باکو، مرکز بزرگ سلامتی Aura Spa و سالن ورزشی با تجهیزات پیشرفته برای ورزش بخشی از این امکانات است. در هتل اکسلسیور باکو، همچنین می‌توانید از امکانات استخرهای روباز و در فضای آزاد و سربسته برای بزرگسالان و کودکان، زمین تنیس در فضای باز و تراس آفتاب و باغ تابستانی برای تفریح و وقت گذرانی استفاده کنید. در این هتل می‌توانید برای صرف غذا به دو رستوران هتل یعنی  رستوران Belvedere و رستوران Green And Fish Steak رفته و از طعم غذاهای بین المللی و محلی بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید از دو کافه هتل و همچنین رستوران گیاهی Vitality Barv برای صرف غذا و دسر استفاده نمایید.

حرف آخر معرفی هتل اکسلسیور باکو

هتل اکسلسیور باکو، هتلی ۵ ستاره و در سطح استاندارد بین المللی است در قلب باکو است که یکی از زیباترین هتل‌های باکو به شمار می‌رود. همچنین برای معرفی هتل اکسلسیور باکو باید گفت که دسترسی عالی به مکان‌های مهم باکو و امکانات رفاهی بی‌نظیر، نقاط قوت مهم این هتل برای گردشگران به شمار می‌رود.