باکو پایتخت کشور آذربایجان، پرجمعیت‌ترین شهر قفقاز و شهری بندری در غرب دریاچه خزر است. این شهر به دلیل دارا بودن جاذبه‌های توریستی و اقتصادی، مقصد مهمی برای گردشگران از تمامی دنیا به شمار می‌رود. هتل‌های با‌کیفیت و مجلل زیادی در باکو وجود دارند که «هتل وینترپارک» یکی از این هتل‌ها است. این هتل ۴ ستاره با منظره و ویو جذاب، دسترسی مناسب به دیگر مکان‌های مهم در باکو و امکانات رفاهی مطلوب هر ساله میزبان گردگشران زیادی از سراسر دنیا است. در ایجا قصد داریم تا به معرفی هتل وینترپارک باکو پرداخته و درباره خصوصیات و امکانات آن برای گردشگران اطلاعات بیشتری به دست آوریم.

هتل وینترپارک باکو ، رزرو هتل باکو

موقعیت مکانی و دسترسی هتل وینترپارک باکو

این هتل ۴ ستاره در منطقه صبائیل باکو و در یک منطقه نظامی و در کنار وینترپارک باکو قرار گرفته است. این هتل در فصله ۲۵ کیلومتری فرودگاه بین المللی حیدر علی اف شهر باکو و در فاصله ۵۵۰ متری از میدان چشمه باکو قرار گرفته است. همچنین این هتل فقط ۸۰۰ متر با تئاتر اپرا و باله آذربایجان فاصله دارد. به علاوه شما می‌توانید از ایستگاه متروی ساحلی باکو که در فاصله ۷۰۰ متری این هتل واقع شده برای سفر به دیگر مکان‌های دیدنی باکو استفاده کنید. اگر قصد داشته باشید از رستورانی خارج از هتل استفاده کنید، رستوران‌های مک دونالد باکو،رستوران نملی کباب و شاورما ان ۱ در فاصله بسیار کمی یعنی فقط ۴۰۰ تا ۵۰۰ متر با هتل قرار دارند. در نتیجه هنگام معرفی هتل وینترپارک باکو گفته می‌شود که دسترسی خوبی به امکانات شهری تور باکو دارد.

هتل وینترپارک باکو ، رزرو هتل باکو

امکانات هتل وینترپارک باکو

در طراحی دکوراسیون و فضای این هتل ۴ ستاره حداکثر تلاش انجام گرفته تا فضایی شاد و رنگی برای روحیه‌بخشی به گردشگران و مسافران ایجاد شود. استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های شاد در فرش‌ها و موکت‌ها، استفاده از گل‌های رنگارنگ و همچنین استفاده از انواع تابلوهای نقاشی رنگارنگ مدرن فضایی شاد و هنری به داخل این هتل بخشیده است. برخی امکانات و خدمات هتل وینترپارک باکو عبارت است از:

  • اتاق‌ها و سوئیت‌ها 

 ۱۷۰ اتاق‌ و سوئیت‌های این هتل ویو زیبایی رو به وینترپارک دارند. فضاهای داخلی در اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل به سبک معماری مدرن دیزاین شده‌اند. در طراحی داخلی این هتل سعی شده که از رنگ‌های شاد و گرم و همین طور پنجره‌های بزرگ و یک تکه برای نورگیر بودن استفاده شود. همه اتاق‌ها و سوئیت‌ها در این هتل ۱۷ طبقه مجهز به تهویه، اینترنت رایگان، تلویزیون، مبلمان شیک، حمام خصوصی، امکانات بهداشتی و سشوار است.

هتل وینترپارک باکو ، رزرو هتل باکو

  • امکانات رفاهی و تفریحی

در معرفی هتل وینترپارک باکو گفته می‌شود که دارای امکانات تفریحی خوبی نیز هست. حمام بخار فنلاندی، اتاق ماساژ، مرکز تناسب اندام، فروشگاه‌های مختلف و بوفه مخصوص کودکان از امکانات ویژه و تفریحی این هتل به شما می‌روند. امکانات رفاهی دیگری نیز مانند پارکینگ رایگان، اجاره دوچرخه و خودرو و وسایل حمل و نقل به دیگر نقاط باکو برای آسایش مسافران در نظر گرفته شده است. رستوران این هتل نیز از بخش‌های پرطرفدار در آن به شمار می‌رود. شما می‌توانید در این هتل سلف سرویس،  با ورودی ۱۲ منات (واحد پولی آذربایجان) از منوی متنوع غذاها و نوشیدنی‌های آن استفاده نمایید.

حرف آخر معرفی هتل وینترپارک باکو

وینترپارک باکو هتلی ۴ ستاره و باکیفیت و با دسترسی مناسب به مکان‌های گردشگری و مهم شهر باکو است. این هتل در ۲۵ کیلوکتری فرودگاه بین المللی باکو و در فاصله ۷۰۰ متری استگاه مترو واقع شده است. در معرفی هتل وینترپارک گفته می‌شود طراحی داخلی شاد و دلباز و نورگیری داشته . امکانات رفاهی کاملی در اتاق‌ها و سوئیت‌ها و در کل هتل برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است. هنگام اقامت در این هتل رفتن به رستوران سلف سرویس آن را نیز فراموش نکنید.