برای آشنایی با هتل استی بریج باکو با ما همراه باشید. باکو پایتخت کشور جمهوری آذربایجان و بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر منطقه قفقاز محسوب می‌شود. باکو در ساحل غربی دریای خزر واقع شده و به شهری توریستی در منطقه تبدیل شده است. باکو یک شهر نفت‌خیز به شمار می‌رود و یکی از اولین میدان‌های نفتی کشف شده در جهان است. به دلیل سرمایه‌های ناشی از فروش نفت و سرمایه‌گذاری‌های خارجی، باکو به یک شهر پیشرو و شکوفا تبدیل شده است. هر ساله گردشگران زیادی از سراسر جهان به این شهر برای گردشگری و تجارت سفر می کنند. 

ساحلی بودن، رویدادها و مراکز فرهنگی و هنری، آب و هوای مناسب، تاریخ غنی و آثار کهن تاریخی و جاذبه‌های تجاری و اقتصادی، باعث شده تا باکو به شهری پرطرفدار در میان جهانگردان و گردشگران از سراسر دنیا تبدیل شود. هتل‌ها یکی از پایه‌های صنعت گردشگری هستند و نقش مهمی در جذب توریست‌ به یک شهر دارند. باکو هتل‌های باکیفیت زیادی دارد که هتل استی بریج باکو یکی از این هتل‌های ۴ ستاره این شهر است. در این مقاله قصد داریم تا با هتل استی بریج و امکانات و خدماتی که به گردشگران ارائه می کند، آشنا شویم.

هتل استی بریج باکو ، هتل باکو

هتل stay brige باکو در کجای شهر واقع شده است؟

هتل استی بریج (STAYBRIDGE SUITES) یک هتل ۴ ستاره است که در قلب شهر باکو و در منطقه«۲۸ می» باکو، در مجاورت بهترین رستوران‌ها، مراکز تجاری و اداری واقع شده است. هتل از مرکز خرید «مال ۲۸ باکو» فقط ۵۰۰ متر و از مرکز خرید «پورت باکو» نیز ۱.۱ کیلومتر فاصله دارد. هتل Staybridge Suites همچنین در فاصله دو مایلی شمال شرقی برج دوشیزه و شهر قدیمی باکو قرار دارد. تنها با یک سفر کوتاه با تاکسی نیز می‌توانید به پارک‌های تفریحی South Park و Carowinds دسترسی داشته باشید. 

این هتل باکو در نزدیکی ساحل واقع شده و به صورت پیاده روی تا دریای خزر و تفرجگاه دریایی، تنها چند دقیقه فاصله است. استی بریج فقط ۲ دقیقه پیاده روی تا ایستگاه راه آهن مرکزی باکو و «مرکز خرید ۲۸ مال» فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی حیدر علی اف ۱۹ کیلومتر است و یک اتوبوس شاتل که از فرودگاه به مرکز شهر به صورت مستقیم و بدون توقف حرکت می‌کند، درست در جلوی هتل توقف می‌کند.

هتل استی بریج باکو ، هتل باکو

امکانات هتل stay brige باکو

این هتل باکو برای سفرهای طولانی مدت و کوتاه مدت و همچنین کاری و تفریحی ایده آل است. امتیاز STAYBRIDGE SUITES در مقایسه با سایر هتل‌های مرکز شهر، اندازه بزرگتر اتاق‌ها و ویوی زیبا است. این هتل امکانات و خدمات خوبی به مسافران عرضه می‌کند که با هم بررسی می‌کنیم:

  • اتاق‌ها و سوئیت‌ها

این هتل ۱۵ طبقه دارای ۱۲۳ اتاق و فضای اقامتی است. هر کدام از اتاق‌ها و سوئیت‌ها شامل آشپزخانه کامل، Wi-Fi رایگان، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، میز، تختخواب، یخچال، ظروف آشپزی، چای و قهوه ساز و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی کامل است. 

  • امکانات کلی هتل

در این هتل همچنین یک رستوران و بار در طبقه پنجم وجود دارد. صبحانه رایگان سلف سرویس در رستوران این هتل، به شما کمک می‌کند تا هر روز صبح را شاداب‌تر شروع کنید و پذیرایی‌های عصرانه، انتخابی آسان برای گذراندن شب برای مهمانان است. امکانات کلی این هتل شامل مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته، انبار، امکانات باربیکیو در فضای باز، پارکینگ رایگان، خدمات لباسشویی، کتابخانه، فروشگاه، صندوق امانات و خودپرداز است. ورود حیوانات خانگی با پرداخت هزینه نیز به این هتل، مجاز است.

هتل استی بریج باکو ، هتل باکو

سخن آخر

باکو یکی از شهرهای توریستی منطقه است که هر ساله میزبان ایرانیان زیادی است که به این شهر برای تفریح و یا تجارت سفر می‌کنند. هتل stay brige باکو هتل ۴ ستاره با امکانات خوب است که در نزدیکی ساحل دریای خزر نیز واقع شده است. مزیت این هتل نسبت به هتل‌های مشابه این است که اگر بخواهید می‌توانید از امکانات اتاق‌ها برای آشپزی نیز استفاده کنید.