تور باکو – باکو پایتخت جمهوری آذربایجان و بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در منطقه قفقاز به شمار می‌رود. این شهر در ساحل غربی دریای خزر واقع شده و تاریخی کهن دارد. این شهر در سال‌های اخیر به یکی از شهرهای گردشگرپذیر در منطقه ما تبدیل شده است. ساحل زیبا، آب و هوای مساعد به خصوص در فصل تابستان، آثار تاریخی پرشمار، رویدادها و مکان‌های فرهنگی و هنری و اهمیت تجاری و اقتصادی، این شهر را به یکی از قطب‌های توریستی در منطقه تبدیل کرده است. هتل‌ها یکی از پایه‌ها و ملزومات مهم در صنعت توریسم محسوب می‌شوند. باکو از لحاظ دارا بودن هتل‌های مناسب و پرشمار نیز ممتاز است. در این نوشته می خواهیم تا به معرفی هتل کورت یارد باکو پرداخته و درباره مکان این هتل باکو، دسترسی به جاذبه‌های باکو و امکانات و خدماتی که به مسافران ارائه می‌دهد، اطلاعات بیشتری کسب نماییم.

هتل کورت یارد باکو ، هتل کورت یارد 5 ستاره

هتل کورت یارد باکو کجا واقع شده است؟

این هتل ۴ ستاره و بزرگ در مرکز شهر باکو و در تقاطع خیابانهای M. Fuzuli و A. Topchubashov، در منطقه نسیمی باکو پایتخت جمهوری آذربایجان واقع شده است. این هتل موقعیت عالی و بی‌نظیری در شهر باکو داشته و فقط ۵۰۰ متر از ایستگاه مترو فاصله دارد. همچنین هتل کورت یارد دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های گردشگری باکو دارد. این هتل باکو در فاصله ۷۰۰ متری میدان چشمه، ۱.۲ کیلومتری کاخ شیروان شاه‌ها و ۱.۲ کیلومتری برج دوشیزه واقع شده است. این ملک از میدان آزادی ۱.۶ کیلومتر، از موزه فرش آذربایجان ۱.۹ کیلومتر و از برج‌های شعله نیز ۲ کیلومتر فاصله دارد. همچنین مرکز فرهنگی حیدر علی اف ۳.۶ کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

پارک آپلند نیز ۲.۲ کیلومتر تا هتل و Ganjlik Mall  نیز ۳کیلومتر از این هتل فاصله دارند. فرودگاه بین المللی حیدر علی اف نیز در ۲۱ کیلومتری Courtyard by Marriott Baku قرار دارد و با تاکسی زیر نیم ساعت از فرودگاه تا این هتل در راه خواهید بود.

هتل کورت یارد باکو ، هتل کورت یارد 5 ستاره

امکانات هتل کورت یارد باکو

در معرفی هتل کورت یارد باکو گفته می‌شود که این هتل ۴ ستاره زیبا امکانات و خدمات وسیعی را در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد، اتاق‌ها و سوئیت‌های با کلاس جهانی، رستوران هتل، فضاهای مربوط به قرارهای تجاری و حتی سالن بدنسازی. با هم این امکانات را مرور خواهیم کرد:

  • اتاق‌ها و سوئیت‌ها

این هتل دارای ۳۶۵ فضای اقامتی مجزا و دارای اتاق‌های شیک در ۴ رده اقامتی است که شامل اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های ‌VIP و سوئیت‌های کوچک است. همه این فضاهای اقامتی و اتاق‌ها، چشم انداز خیره کننده‌ای به شهر باکو داشته و همه مجهز به تهویه هوا، ملافه‌های مخملی، وای فای رایگان، مینی یخچال، میز کار، مینی بار استاندارد، تلویزیون LED با کانال های کابلی استاندارد، ایستگاه چای و قهوه و امکانات بهداشتی مجزا مانند حوله و دمپایی و سشوار هستند.

  • امکانات عمومی هتل

این هتل همچنین دارای رستوران، مرکز تجاری ۲۴ ساعته و خدمات لباسشویی و خشکشویی است. وای فای رایگان در فضاهای عمومی هتل باکو نیز وجود دارد و پارکینگ رایگان خودرو نیز برای راحتی مسافران، ارائه شده است. از دیگر امکانات رفاهی می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، سالن بدنسازی، ایستگاه رایانه و کارکنان چند زبانه اشاره کرد.

هتل کورت یارد باکو ، هتل کورت یارد 5 ستاره

شما همچنین می‌توانید جلسات و همایش‌های کاری و تجاری را در فضاهای مربوط به جلسات در این هتل، سازماندهی کنید. ۱۱ اتاق جلسه و همایش با امکانات رفاهی پیشرفته در این هتل وجود دارد. غرفه‌های رسانه‌ای مجهز به آخرین تکنولوژی‌ها نیز در لابی هتل برای کسانی که به دنبال میزبانی جلسات خصوصی و غیر رسمی هستند نیز، در دسترس است. رستوران هتل نیز برای هر ۳ وعده آماده پذیرایی از مهمانان است. شما می‌توانید از غذاهای بین المللی و همچنین غذاهای منطقه‌ای و محلی و همچنین غذاهای رژیمی لذت ببرید. برای خرید نوشیدنی و میان وعده در طول روز نیز باید به مرکز خرید هتل مراجعه کنید.

سخن آخر معرفی هتل کورت یارد باکو

هتل کورت یارد باکو یکی از هتل‌های زیبا و ۴ ستاره شهر باکو است که امکانات بسیار خوبی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. معرفی هتل کورت یارد باکو به خصوص برای کسانی که برای قرارهای تجاری و اقتصادی به باکو سفر می‌کنند، می‌تواند بسیار راهگشا باشد. HOTEL