اگر خواهان آشنایی با هتل ۵ ستاره و مجلل پوینت باکو هستید، با این مطلب همراه باشید. ما در این مقاله به معرفی هتل پوینت باکو پرداخته و شما را با ویژگیها و قابلیت‎های کلی این هتل باکو آشنا می‎کنیم. در صورتی که خواهان سفر به کشور جمهوری آذربایجان هستید، حتما با این مطلب همراه باشید تا به اطلاعات کاربردی و روز درباره هتل پوینت دست یابید.

هتل پوینت باکو ، رزرو هتل باکو ارزان

معرفی پوینت باکو

مدیران و کارکنان هتل پوینت باکو با هدف ارتقای خدمات خود امکانات و ویژگی‎های خاصی همچون وای فای رایگان، رستوران و استخر سرپوشیده و پارکینگ رایگان را برای مسافرانشان فراهم کرده‎اند. شما می‎توانید متناسب با نیاز خود از امکانات این هتل باکو استفاده کرده و سفری لذت بخش را در کشور جمهوری آذربایجان تجربه کنید. این هتل یک ساختمان با ۷۴  سوئیت و اتاق عایق صدا خدمات خود را به مسافران ارائه می‎دهد. از امکانات خاص دیگر این هتل می‎توان به وجود صبحانه بوفه رایگان، مرکز تناسب اندام، بار و سالن رقص، استخر و سونا اشاره کرد. اگر فرزند کوچک به همراه دارید و از این بابت نگران هستید باید گفت نیازی به نگرانی نیست، هتل پوینت باکو با ایجاد اتاق‎های مجهز به عایق صدا از آرامش شما و فرزندانتان محافظت می‎کند. 

هتل پوینت باکو ، رزرو هتل باکو ارزان

این هتل در تک تک اتاق‎های خود به تلویزیون ال سی دی، سشوار و گاوصندوق هم مجهز است. حمام‎های این هتل شامل دوش هستند و می‎توان در سریع‎ترین زمان ممکن از آنها استفاده کرد. همچنین، خودتان می‎توانید از خدماتی همچون استفاده از لباسشویی و خشکشویی هم بهره ببرید. این هتل به ضدعفونی کامل تک تک اتاق‎ها، راهرو و بخش پذیرش با مواد ضدعفونی کننده و الکل می‎پردازد. به این صورت، مسافران می‎توانند با خیال راحت از خدمات هتل استفاده کنند. ملحفه‎ها و حوله‎ها در دمای ۶۰ درجه سانتیگراد یا ۱۴۰ درجه فارنهایت شسته می‎شوند. به این ترتیب، پارچه‎ها کاملا ضدعفونی می‎شوند.

 بخش پذیرش این هتل به صوت ۲۴ ساعته فعال است و مسافران می‎توانند در هر ساعتی از شبانه روز از خدمات این بخش استفاده کنند. اکثر اتاق‎های مهمان این هتل از بالکن برخوردار هستند. در ضمن، نباید در داخل هتل سیگار کشیده شود. حالا که با نکات جالبی در مطلب معرفی هتل پوینت باکو آشنا شده‎اید، بیایید نگاهی هم به امکانات رفاهی و تفریحی این هتل داشته باشیم.

آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی  هتل پوینت باکو 

از امکانات تفریحی این هتل می‎توان به استخر سرپوشیده، سونا، مرکز تناسب اندام و باشگاه اشاره کرد. خدمات متنوعی همچون استفاده از اسپا و آب گرم برای کلیه میهمانان هتل فراهم شده و آنها می‎توانند متناسب با دلخواه و نیاز خود از این خدمات بهره ببرند. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می‎توان به وجود وای فای رایگان در همه اتاق‎های هتل و بخش‎های عمومی هتل همچون رستوران و لابی اشاره کرد. وجود  ترانسفر فرودگاهی ۲۴ ساعته به همراه هزینه اضافی، وجود پارکینگ رایگان نیز از خدمات حمل و نقل ارائه شده توسط هتل پوینت باکو هستند. صبحانه به صورت رایگان و در بوفه این هتل از ساعت ۷ تا ۱۰:۳۰ صبح هر روزه سرو می‎شود. 

هتل اینتر کنتینتال باکو ، رزرو هتل باکو

اگر علاقه‎مند به استفاده از باشگاه یا مرکز تناسب اندام و استخر هستید، این هتل خدمات لازم را برایتان فراهم کرده است. استخر سرپوشیده به همراه آبگرم، سونا و اتاق بخار قابل استفاده برای کلیه مسافرین داخلی و خارجی هتل هستند. تور باکو این هتل به منظور بهبود ارائه خدمات خود به استخدام کارکنان چند زبانه پرداخته است. به این ترتیب، مسافران خارجی به دور از هر گونه نگرانی می‎توانند به زبان‎های آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی در این هتل صحبت کنند. 

هتل پوینت باکو ، رزرو هتل باکو ارزان

جمع بندی هتل پوینت باکو

در انتها، امیدواریم پاسخ سوالات خود را درباره هتل پوینت باکو یافته باشید. این مطلب اطلاعات لازم و ضروری را به مسافران داخلی و خارجی قبل از رزرو هتل ارائه می‎کند تا آنها بتوانند با اطلاعات دقیق و درست نسبت به اقامت در این هتل تصمیم‎گیری کنند. در ضمن، اگر قبلا به هتل پوینت باکو سفر کرده‎اید، تجربه سفر خود را با ما در میان بگذارید.