یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر سفری اقامتگاه آن است. با اینکه بسیاری از مسافران زمان کمی را در هتل سپری می‌کنند، پیش از سفر باید تا حد ممکن هتل خود را بشناسند تا شیرینی سفر را دو‌چندان کنند. در مقاله حاضر برای اینکه از سفر به باکو بیشترین لذت ممکن را ببرید و پیش از رزرو تور زمینی باکو یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در این شهر را بشناسید، به معرفی هتل الد سیتی باکو می‌پردازیم. اگر عازم این شهر زیبا هستید ادامه مقاله را از دست ندهید.

هتل الد سیتی باکو

موقعیت هتل الد سیتی باکو

هتل الد سیتی باکو در سیصد متری قصر زیبای شیروان شاه قرار دارد. این هتل در منطقه کوبینکا در باکو واقع شده و بسیاری از جاذبه‌های تاریخی شهر در نزدیکی آن قرار گرفته‌اند. برخی از دیدنی‌های نزدیک هتل موزه ملی تاریخ طبیعی آذربایجان، برج دختر، خانه -موزه مصطفی‌زاده، مسجد بی‌لر و بازمانده‌های دیوار تاریخی شهر را می‌توان نام برد. هنگام معرفی این هتل باکو باید حتماً به این موضوع دقت کرد که از این اقامتگاه تا ساحل باکو کمتر از ۳ کیلومتر راه است.

ایستگاه‌های اتوبوس متعددی در نزدیکی هتل وجود دارند که دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی را برای مسافران آسان می‌کنند. مسافرانی که تمایل ندارند همه وعده‌های غذایی را در هتل صرف کنند می‌توانند بین رستوران‌ها و کافه‌هایی که در فاصله بسیار کمی از محل اقامتشان قرار گرفته‌اند، انتخاب کنند.

هتل الد سیتی باکو

معرفی هتل الد سیتی باکو و امکانات

بعد از رسیدن به هتل الد سیتی با تور زمینی باکو، به‌سرعت اقدامات لازم برای پذیرش شما انجام خواهد. هر ساعتی که برسید، مسئول میز پذیرش با لبخندی گشاده آماده خوشامدگویی به شماست. 

یکی از جذابیت‌های هتل تراس با منظره باغ است. هر یک از اتاق‌های هتل پاسیو‌ای مجزا دارد و ساکنان می‌توانند از منظره دریاچه لذت ببرند. اتاق‌ها تهویه مطبوع، نشیمن، تلویزیون، آشپزخانه، غذاخوری و سرویس بهداشتی دارند. سرویس بهداشتی هر واحد شامل روشویی، بیده و دوش است و در آن سشوار هم وجود دارد. دستشویی فرنگی در هتل الد سیتی بین اتاق‌ها مشترک است.

بوفه و غذاهای حلال در رستوران هتل وجود دارد که مسافران می‌توانند برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه از آنها استفاده کنند. در رستوران هتل هر روز صبحانه سرو می‌شود. مسافران می‌توانند وعده‌های نهار و شام را در اتاق‌هایشان بپزند یا بیرون از هتل صرف کنند. چای‌ساز در همه اتاق‌ها موجود است و مسافران در هر ساعت از شبانه‌روز به آن دسترسی دارند. یکی دیگر از تجهیزات موجود در اتاق‌های هتل که بسیار به‌راحتی مسافران کمک می‌کند یخچال خصوصی در اتاق است که خرید مواد اولیه برای تهیه روزانه غذا را امکان‌پذیر می‌سازد.

هتل الد سیتی باکو

در همه نقاط هتل دسترسی به اینترنت وجود دارد. مسافرانی که با تور زمینی باکو به این هتل نرفته‌اند درصورتی‌که تمایل داشته باشند می‌توانند برای رفتن به فرودگاه از ماشین‌های هتل استفاده کنند. سیگارکشیدن در اتاق‌های هتل ممنوع است. در هتل الد سیتی اتاق‌های خانوادگی هم وجود دارند که تخت‌های سایز کوچک یا اتاق مجزا ارائه می‌کنند. پارکینگ و ارائه خدمات خشک‌شویی هم یکی دیگر از فضاهای عمومی خدماتی این هتل محسوب می‌شود.

هتل الد سیتی باکو

چگونه در هتل الدسیتی باکو اتاق رزرو کنیم؟

پس از معرفی هتل الد سیتی باکو، حتماً اولین سؤالی که ذهن شما را مشغول کرده این است که چگونه می‌توانید برای سفر تابستانی به باکو در این هتل اتاق رزرو کنید؟ بهترین پیشنهاد برای شما رزرو اتاق از طریق وب‌سایت باکو‌گشت است. در حال حاضر با یکی تماس ساده می‌توانید زمان سفر و تعداد نفرات خود را به باکو گشت اعلام کنید و با خیال راحت تور زمینی به باکو را به لذت‌بخش‌ترین شیوه ممکن امتحان کنید.