تور باکوهتل باکو – رزرو هتل در باکو برای تعطیلات رضایت‌بخش باید هوشمندانه باشد. محل اقامت شما در طول تعطیلات می‌تواند سفر شما را لذت‌بخش یا خراب کند. جایی که پس از یک روز طولانی گشت و گذار به آنجا بازمی‌گردید، می‌تواند به شما انرژی یا احساس خستگی بیشتری دهد. بنابراین دقت در انتخاب و انجام تحقیق درباره هتل های باکو اهمیت زیادی دارد.

انواع مختلفی از هتل ها در باکو وجود دارد که امکانات آن‌ها شامل تختخواب، صبحانه، نهار، شام، سرویس بهداشتی، حمام، رستوران، سالن ماساژ و زیبایی و غیره هستند. با در اختیار داشتن اطلاعات درباره این گزینه‌ها باید تصمیم درستی بگیرید. شما باید به نیازها، خواسته‌های شخصی و برنامه سفر خود فکر کنید.

رزرو هتل در باکو به چه صورت است؟

۳ دلیل برای اینکه بدانید مهم‌ترین قسمت سفر به باکو انتخاب هتل است

انتخاب هتل در باکو اهمیت زیادی دارد و بخش مهمی از سفر شما را تشکیل می‌دهد.

محل اقامت باید ویژگی‌های فرهنگی منطقه را نشان دهد

یکی از دلایلی که باعث می‌شود به باکو سفر کنید، دیدن آثار و آشنایی با فرهنگ این شهر است. اما تصور کنید برای استراحت به هتلی بمی‌گردید که هیچ نشانه‌ای از فرهنگ محلی ندارد. تفاوت واضحی بین یک هتل لوکس با تجهیزات و امکانات هتل‌های اروپایی و هتل‌های شرقی وجود دارد. در واقع بخش زیادی از لذت در سفر به باکو با اقامت در هتلی کامل می‌شود که بتواند فرنگ باکو را مجسم کند.

رزرو هتل در باکو مهم است زیرا با نگاهی به معماری مکان، مردم و سبک زندگی، می‌توانید از تاریخ و فرهنگ باکو به خوبی مطلع شوید.

محل اقامت باید نزدیک به دیدنی های شهر باشد

یکی از بدترین اشتباهاتی که مسافران درباره رزرو هتل در باکو مرتکب می‌شوند، در نظر نگرفتن زمان لازم برای بازدیدهایشان است. بعضی از هتل ها در مرکز شهر و نزدیک به مکان‌های دیدنی هستند. در بعضی دیگر برای رسیدن به یک پارک یا موزه و غیره باید مدت زمان طولانی در راه باشید. در این موارد، محل انتخاب محل اقامت شما بسیار مهم می‌شود.

شما باید نزدیک هنل هایی اقامت کنید که احتمال دارد زمان زیادی را در اطراف آن‌ها بگذرانید. این به معنای جستجوی هتلی است که در نزدیکی مجموعه متنوعی از رستوران‌ها، مراکز خرید و مکان‌های تفریحی باشد.

همچنین برخی از افراد ترجیح می‌دهند در هتلی بمانند که خیلی نزدیک به مرکز شهر نباشد. مهم این است که اولویت‌های خود را بدانید و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنید.

رزرو هتل در باکو به چه صورت است؟

محل اقامت باید امکانات کافی برای استراحت را داشته باشد

چه یک برنامه سفر آرام داشته باشید و چه روزهایی مملو از فعالیت‌های سرگرم کننده، اقامت در یک هتل باید خستگی شما را کامل از تن به دور کند. به عبارتی، احساس راحتی در هتل باید به اندازه خانه باشد.

قبل از رزرو هتل در باکو بررسی کنید که آیا از امکانات یا خدمات مهم برای شما برخوردار هستند یا خیر. برطرف شدن کوچکترین نیازهای شما در هتل باعث شگفتی شما می‌شود. به عنوان مثال ممکن است به دنبال مکانی باشید که نهار، شام و صبحانه داشته باشد یا امکان اتصال به اینترنت را فراهم کند.

بدون امکانات رفاهی که شما در منزل خود به آن‌ها عادت کرده‌اید، ممکن است خلق و خوی شما در سفر تنگ شود. همچنین امنیت نیز اهمیت زیادی دارد و در هنگام انتخاب باید به آن توجه شود.

رزرو هتل در باکو

هرکسی برای خوابیدن و در کردن خستگی خود به مکانی نیاز دارد تا شب را با آرامش به استراحت بپردازد. برای مسافرانی که از باکو بازدید می‌کنند، هتل های زیادی در مرکز و اطراف شهر وجود دارد. هتل های باکو که به دلیل محیط عاشقانه و داشتن یا نزدیک بودن به رستوران‌های عالی‌، مراکز خرید و دیدنی های باکو شهرت دارند، لذت بردن از بهترین مناطق باکو را آسان می‌کنند.

در منطقه باکو هیچ کاری لذت‌بخش‌تر از کاوش در موزه‌های هنری محبوب مانند موزه هنر ملی آذربایجان، موزه هنرهای مدرن، تفریح در پارک‌ها و مناطق تاریخی نیست. نزدیک بودن اکثر هتل‌ها به این مناطق دلیل خوبی برای انتخاب شما است.

در سال‌های اخیر همزمان با گسترش سفر به باکو، شاهد احداث لوکس‌ترین هتل های ۳، ۴ و ۵ ستاره بوده‌ایم. سرمایه‌گذاری روی بخش گردشگری و توریسم از سیاست‌های دولت آذربایجان بوده است و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده‌اند.

رزرو هتل در باکو به چه صورت است؟

رزرو هتل در باکو چگونه است؟

همان‌‍طور که گفتیم رزرو هتل در باکو اهمیت زیادی دارد و باید با تحقیق و شناخت کافی همراه باشد. در غیر این صورت تجربه لذت‌بخشی از سفر به باکو نخواهید داشت.
یکی از روش‌های مناسب برای رزرو هتل در باکو که می‌توانید از آن استفاده کنید، اعتماد به مجریان تورهای باکو است. همان‌طور که در مقاله کارگزار تخصصی تور باکو هتل و خدمات گردشگری خواندید، یکی از وظایف کارگذاری تور باکو انتخاب و رزرو هتل است.
فرایند رزرو هتل در باکو بسیار پیچیده و است البته اگر بخواهید به صورت شخصی برای این کار اقدام کنید، زمان و انرژی زیادی از شما گرفته می‌شود.
بنابراین پس از تماس با مشاوران تور باکو و ثبت نام، به راحتی می‌توانید از امکانات و قیمت هتل های مورد نظر خود مطلع شوید و سپس همه چیز را به کارگزار تور بسپارید.

کدام هتل های باکو نزدیک مرکز شهر هستند؟

برای آشنایی با هتل های واقع در مرکز شهر باکو در ادامه مطلب همراه ما باشید.

هتل آناتولی

پارکینگ و وای فای رایگان، مرکز تناسب اندام، غذاهای آذری، ترکی و اروپایی به علاوه صبحانه روزانه در این هتل ارائه می‌شود. هتل آناتولی در ۵۰۰ متری ایستگاه متروی گنجلیک واقع شده است. کافه‌ها و رستوران‌های مختلف در فاصله ۱۵ دقیقه پیاده از هتل واقع شده‌اند. آناتولی اتاق‌های مدرن با تلویزیون، ماهواره و تهویه مطبوع و همچنین مینی بار ارائه می‌دهد. همه اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی هستند.

استادیوم توفیک بهراموف نیز ۱۵ دقیقه با هتل فاصله دارد. ایستگاه مرکزی باکو ، پارک بولوار و ساحل دریای خزر ۱۰ دقیقه با هتل آناتولی فاصله دارند.

رزرو هتل در باکو به چه صورت است؟

هتل DIVAN EXPRESS BAKU

مرکز آبگرم،سونا، ماساژ، کلوپ شبانه، اینترنت رایگان، ۲ رستوران با انواع غذاها و نوشیدنی‌ها و کافی‌شاپ از جمله خدمات این هتل هستند. صبحانه‌های بوفه نیز هر روزه با پرداخت هزینه در دسترس هستند.

حمام‌های خصوصی، لوازم آرایش و سشوار رایگان، تلفن، گاوصندوق و میز تحریر نیز از امکانات رفاهیهستند که یک خانه امن را برای شما تداعی می‌کنند.

هتل SUN RISE

از امکانات مناسب آن باید به دسترسی به اینترنت رایگان، رستوران‌هایی دارای بار، مرکز تجاری ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و پارکینگ رایگان را می‌توان نام برد. همچنین صبحانه رایگان بوفه هر روز از ۷ صبح تا ۱۱ صبح ارائه می‌شود.

هتل TEATRO BOUTIQUE

این هتل که در مرکز شهر باکو واقع شده است با پذیرایی ۲۴ ساعته، مرکز تناسب اندام، سونا و Wi-Fi رایگان از مسافران استقبال می‌کند. پارک نریمانوف ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل Teatro Boutique که به سبک مدرن تزئین شده‌اند، دارای تلویزیون LED با کانال‌های ماهواره‌ای و مینی بار هستند. سرویس‌های بهداشتی خصوصی دارای روپوش و دمپایی هستند. میهمانان می توانند از غذاهای اروپایی و آذربایجانی در رستوران ساوالان لذت ببرند یا در کافه ژاردین استراحت کنند و از قلیان لذت ببرند.

ایستگاه مترو نریمانوف ۵ دقیقه پیاده، ایستگاه قطار باکو ۴.۵ کیلومتر با هتل و فرودگاه باکو ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل اسمیت

این هتل در مرکز شهر باکو واقع شده و تنها ۳ کیلومتر با ایستگاه قطار مرکزی باکو فاصله دارد. هتل اسمیت باکو از Wi-Fi رایگان، رستوران و یک بار زیبا برخوردار است. اتاق‌های هتل اسمیت به روشی ساده و در عین حال شیک تزئین شده‌اند. هر اتاق شامل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام اختصاصی با دمپایی و روپوش است.

غذاهای اروپایی و غذاهای مخصوص آذربایجانی در رستوران هتل سرو می شود. میهمانان می‌توانند از صبحانه‌ در بوفه لذت ببرند و همچنین امکان سفارش سرویس در اتاق را دارند.

ایستگاه متروی گنجلیک در ۱ کیلومتری هتل اسمیت واقع شده است. در فاصله ۳ کیلومتری می‌توان به کاخ حیدر علی یف رسید، در حالی که منطقه پیاده‌روی بلوار باکو در کنار دریا ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف باکو در ۲۵ کیلومتری هتل اسمیت واقع شده است. هتل پارکینگ اختصاصی رایگان نیز ارائه می دهد.

همان‌طور که می‌دانید تعداد هتل های مرکز شهر باکو بسیار زیاد است و امکان توضیح تمام آن‌ها در یک مقاله نمی‌گنجد. بنابراین بهتر است برای اطلاع دقیق از وضعیت هتل های یاکو با مشاوران باکوگت تماس بگیرید.

رزرو هتل در باکو به چه صورت است؟

قیمت هتل های باکو چقدر است؟

باکو گزینه های اقامتی مختلفی را برای مسافران ارائه می دهد، از گزینه های مقرون به صرفه گرفته تا هتل های مجلل ۵ ستاره. چه بخواهید در قلب تاریخی شهر یا مرکز مدرن، در نزدیکی دریای خزر یا در مناطق شلوغ خرید اقامت کنید، باکو برای هر ترجیح و بودجه ای هتلی دارد. برای اطمینان از بهترین نرخ ها و در دسترس بودن، تور باکو خود را برنامه ریزی کنید و از قبل هتل خود را رزرو کنید. قیمت هتل های باکو بسته به درجه هتل و تعدادت نفات اتاق متفاوت است و از شبی ۳۵ دلار تا شبی ۱۶۰ دلار متفاوت‌اند. برای اطلاع از قیمت هتل های باکو به صفحه این مقاله مراجعه کنید. LL