تور باکو ، هتل باکو – تور هوایی تبریز به باکو از جمله خدمات باکوگشت برای سفر به باکو در ایام نوروز یا سایر ایام است. شما می‌توانید از این طریق خیلی راحت و سریع به مقصد باکو پرواز کنید.

آذربایجان کشوری است که مدت‌ها با اعتماد به درآمد نفتی در صنعت توریسم پیشرفت زیادی داشته است. در سال ۲۰۱۷ درخواست ویزا به صورت آنلاین امکان‌پذیر شد و دیگر نیازی به ارسال گذرنامه به سفارت نبود.
از این رو آذربایجان در سال ۲۰۱۷ با تکمیل زیرساخت‌های توریستی، احداث هتل‌ها ، مهمانپذیرها، خدمات گردشگری و غیره توانسته به یکی از کشورهای محبوب ایرانی‌ها برای گذران تعطیلات تبدیل شود.

تور هوایی تبریز به باکو

تور هوایی تبری به باکو؛ نقطه شروع  سفر

اندکی پس از ساعت ۱۰ صبح از آپارتمان بیرون آمدیم. سپس با تهیه مقداری خوراکی از سوپرمارکت نزدیک به خانه به سمت پارک قوناغلار تبریز راهی شدیم. در طول مسیر از به همراه داشتن مدارک تور هوایی تبریز به باکو مثل پاسپورت و ویزا یا موارد خواسته شده از طرف شرکت تور هوایی باکو مطمئن شدم. پس از صرف صبحانه در پارک زیبا و دل‌انگیز قوناغلار، به سمت فرودگاه بین‌المللی تبریز حرکت کردیم.

ساعت ۱۱:۲۰ صبح به فرودگاه رسیدیم. سپس از طریق کنترل امنیتی و کنترل گذرنامه پیش رفتیم. در فرودگاه چند ساعتی منتظر ماندیم تا نوبت به پرواز ما رسید. خوشبختانه خانواده من به انتظار در سالن فرودگاه عادت داشتند و از این بابت سختی نداشتیم. ناهار را در فرودگاه به یک غذای سبک بسنده کردیم و تا زمان رسیدن نوبت پرواز خودمان و بچه‌ها را سرگرم کردیم.

ساعت تقریبا ۴ بعدازظهر بود که پس از کنترل مدارک و گرفتن چمدان‌هایمان برای سوار شدن به هواپیما آماده شدیم. پس از سوار شدن به هواپیما، با استقبال خوب مهمانداران و پذیرایی گرم صمیمانه آن‌ها متوجه گذر دو ساعت نشدیم و به راحتی به مقصد باکو رسیدیم.

در فرودگاه باکو مدارک، ویزا و چمدان‌های ما کنترل شدند و برای رسیدن به هتل رزرو شده سوار تاکسی شدیم.

خدمات ارائه شده در تور هوایی تبریز به باکو به مسافرین عبارتند از:

  • ترانسفر فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی
  • هتل با صبحانه
  • بازدید از ده‌ها منطقه دیدنی تاریخی و مدرن باکو
  • صرف ناهار و شام در بهترین رستوران‌ها

تور هوایی تبریز به باکو

نشستن پرواز در مقصد باکو

همزمان با غروب آفتاب به هتل رسیدیم و از امکانات بینظیر هتل به شگفت آمدیم. قبل از سفر طی تحقیقاتی که درباره تور هوایی باکو انجام داده بودیم، اعتماد به کارگزار تور هوایی باکو را انتخاب کردیم و به نظر می‌رسد جواب اعتماد خود را به خوبی گرفته‌ایم. کاگزار خدمات تور هوایی تبریز به باکو بهترین هتل باکو طبق بودجه‌ای که داشتیم برای ما انتخاب کرده بود.

هتل‌های باکو از امکانات بینظیری برخوردارند. قبل از رزرو هتل در باکو بهتر است انتظارات خود از یک اقامتگاه خوب را با کارگزار تور هوایی در میان بگذارید. پیشنهاد من به شما اعتماد همه جانبه به مسئول برگزاری توری است تا از سفر خود لذت ببرید.

امکانات هتل بیلگاه بیچ باکو؛ اقامتگاه جذاب ما در طول سفر

هتلی که در آن اقامت کردیم به هتل پنج ستاره بیلگاه بیچ باکو معروف است. از آنجایی که خواستیم در سکوت و آرامش و به دور از مرکز شهر باکو استراحت کنیم، این هتل را برای ما انتخاب کردند. البته باید بگویم بهترین و مجلل‌ترین هتلی است که تابه حال دیده‌ام، از پارک آبی و باغ زیبای آن گرفته تا امکانات فوق‌العاده اتاق‌ها همه و همه نظر ما را به خود جلب کرد.

همسر من ورزشکار است و هر روز باید تمرینات ورزشی انجام دهد و از اینکه این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام است بسیار خوشحال شد. اینترنت رایگان و امکانات تفریحی هتل برای بچه‌ها حسابی آن‌ها را سرگرم کرده است به نحوی که دلشان نمی‌خواهد از هتل بیرون بروند.

هتل بیلگاه بیچ باکو بسیاری از خدمات خود از جمله خشکشویی، حوله کنار استخر و غیره را به صورت رایگان ارائه می‌دهد و این در مقابل هزینه‌ای که برای رزرو این هتل پرداخت کردیم بسیار عالی است. البته درباره هزینه رزرو هتل در باکو باید بدانید که هزینه‌ها با توجه به تعداد نفرات و تعداد تخت و خدمات پذیرایی هتل محاسبه می‌شود و بسته به تعداد روزهای اقامت شما نیز متفاوت است.

تور هوایی تبریز به باکو

تور هوایی تبریز به باکو؛ گشت‌وگذار در شهر

در طول بازدید کوتاه ما از مناطق خارج از شهر باکو به مکان‌های برجسته‌ای از نظر معماری یا تاریخی زیادی برخورد کردیم. شاید بهتر است بگویم هر آنچه که تا به امروز درباره تاریخ و فرهنگ غنی آذربایجان شنیده بودم به صورت زنده در نظرم مجسم شد.
فرهنگ آذربایجان ترکیبی از آسیای میانه، عربی / خاورمیانه و اروپایی است. و این را حتی در غذاهای آن‌ها نیز می‌شود حس کرد. اجازه دهید وارد دنیای غذاهای باکو نشوم. زیرا باکو بیش از پنجاه نوع غذای محلی و سنتی بینظیر دارد که هرکدام از آن‌ها را برای در یک فصل از کتاب توصیف کرد.

دیدنی های باکو محدود به آثار تاریخی و باستانی داخل و خارج از شهر بر جای مانده از دوران پادشاهی این مرز و بوم نمی‌شود. باکو در راستای جذب توریسم، در سال‌های اخیر اقدام به ساخت و ساز مکان‌های تفریحی بیشماری از جمله پارک‌ها، پارک‌های آبی و ساختمان‌های مدرن کرده است که دیدن آن‌ها خود دو روز وقت لازم دارد.

خط ساحلی دریای خزر در اطراف باکو بسیار چشمگیراست. ما به دلیل علاقه بچه‌ها به دریا، روز دوم سفر را به گذراندن در کنار دریای خزر اختصاص دادیم.

با توجه به مکان‌های دیدنی زیادی که در این شهر رویایی وجود دارد احتمالا ۴ روز وقت لازم داشته باشیم تا از تمام این زیبایی‌ها دیدن کنیم. سپس با کولباری از تحربه و دانش درباره فرهنگ و تاریخ آذربایجان به ایران خودمان بازگردیم.

تور هوایی تبریز به باکو

برآورد هزینه‌های تور هوایی تبریز به باکو

برای انتخاب تور هوایی تبری به باکو در تعطیلات نوروزی یا سایر رزوهای تعطیل سال، اوین چیزی که ذهن شما را درگیر می‌کند، هزینه‌های سفر به باکو است. بهرحال سفر به باکو یک سفر خارجی به کشوری است که تلفیقی از اروپا، آسیای شرقی و غربی را در خود دارد و این خود یک تیر و چند نشان است. سفر به باکو هزینه‌ای نسبتا کم در مقابل سفرهای اروپایی لازم دارد ولی لذت یک سفر اروپایی را نیز در خود نهفته دارد که به محض ورود به باکو متوجه آن می‌شوید.

همان‌طور که گفتیم برآورد هزینه‌های سفر به باکو باید با توجه به نوع هتل، رستوران‌ها و خدماتی که در طول سفر آن‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنید تعیین شود.

در طی سفر ما به باکو با توجه به شرکت تور هوایی تبریز به باکو که انتخاب کردیم و راهنمایی‌های کارگزار تخصصی تور، در هزینه‌های خود بسیار صرفه‌جویی کردیم. البته ما در طول سفر بهترین غذاها و بهترین هتل را انتخاب کردیم ولی با این حال هزینه معقولی برای چهار شب ماندن در باکو پرداخت کردیم.