یکی از مهم‌ترین کارهایی که قبل از سفر به یک کشور دیگر باید انجام داد، تحقیق در خصوص هتل‌های کشور مقصد است. آذربایجان یکی از کشورهایی است که به سبب نزدیکی و همچنین روابط بسیار خوب با ایران، هر سال مسافران ایرانی زیادی را به خود جذب می‌کند. مردم ما نیز در سفر به آذربایجان عمدتا شهر باکو را به عنوان محل اقامت خود در نظر می‌گیرند. در این شهر هتل‌های بسیار زیادی ساخته شده است که انتخاب بهترین هتل میان آن‌ها چندان کار آسانی نیست. یکی از هتل‌های پنج ستاره شهر باکو، هتل پولمن است. در ادامه به معرفی هتل پولمن باکو می‌پردازیم. 

هتل پولمن ، رزرو هتل باکو

موقعیت مکانی هتل پولمن

یکی از نکات مهمی که در انتخاب یک هتل باید در نظر داشت، موقعیت مکانی آن است. نباید در هتلی اقامت داشته باشیم که برای گشت‌وگذار در شهر مجبور باشیم ساعت‌ها زمان صرف رفت‌وآمد کنیم. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در معرفی هتل پولمن باکو می‌توان به آن اشاره کرد، موقعیت مکانی فوق‌العاده مناسب آن است. اگر در هتل پولمن اقامت کنید بسیاری از اماکن تاریخی نظیر مسجد سبک ترکی، پراک آپلند و شهیدلر خیابانی در نزدیکی شما خواهد بود. همچنین مراکز خرید شهر باکو نیز در مجاورت این هتل پنج ستاره احداث شده‌اند و برای خرید نیز می‌توانید به راحتی اقدام کنید. 

هتل پولمن ، رزرو هتل باکو

امکانات رفاهی هتل پولمن باکو 

بسیاری از مراسم‌ها و همایش‌های بازرگانی و اقتصادی در شهر باکو داخل هتل پولمن برگزار می‌شوند. چراکه دارای ۶ سالن همایش بسیار بزرگ است که هر کدام حدود ۶۰۰ متر مربع زیربنا داشته و حدود ۵۲۵ نفر گنجایش دارد. بنابراین اگر قصد برگزاری مهمانی با بازرگانان و تجار شهر باکو در این شهر را دارید، هتل پولمن مکان مناسبی به شمار می‌رود. 

در طول مدت اقامت در هتل پولمن باکو می‌توانید از اینترنت پرسرعت رایگان برخوردار باشید و همچنین سرویس ترنسفر هتل به فرودگاه و سایر نقاط شهر همواره با قیمت کمتر در مقایسه با سایر مناطق در اختیار شما است. این هتل باکو را حتما تجربه کنید.

بسیاری از مسافرانی که در هتل پولمن اقامت کردند، نسبت به رفتار کارکنان هتل بسیار راضی هستند. کارکنان هتل پولمن باکو ضمن رفتار مودبانه با مسافران همگی از بین نیروهای متخصص و آموزش دیده هتل‌داری هستند. به عنوان مثال کارکنان هتل به ۱۲ زبان زنده دنیا مسلط هستند و به همین دلیل مسافران احساس راحتی بسیار زیادی در این راستا خواهند داشت. 

اتاق‌های این هتل به صورت آکوستیک طراحی شده‌اند و به همین دلیل در طول مدت اقامت در اتاق می‌توانید از آرامش موجود لذت ببرید. همچنین هتل برای افراد معلول یا کم‌توان جسمی کاملا بهینه‌سازی شده است و از این جهت این دسته از مسافران می‌توانند با خیال آسوده از آن استفاده کنند. 

هتل پولمن ، رزرو هتل باکو

بررسی وضعیت رستوران‌ها و کافی‌شاپ هتل پولمن

یکی دیگر از نکاتی که همواره افراد قبل از اقامت در یک هتل مورد بررسی قرار می‌دهند، وضعیت غذای هتل است. یکی دیگر از نکات برجسته‌ای که در معرفی هتل پولمن باکو همواره به آن اشاره می‌شود، مسئله غذای باکیفیت هتل است. همه چیز راس ساعت مقرر که از پیش اعلام شده است، آماده می‌شود. ضمن امکان سرو صبحانه، ناهار و شام در رستوران‌های مجموعه، می‌توانید در اتاق محل اقامت‌ نیز غذای خود را میل کنید. 

در این هتل انواع و اقسام غذاهای محلی آذربایجان و همچنین برترین غذاهای بین‌المللی با بهترین کیفیت و مواد اولیه طبخ می‌شوند و در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. غذاهای هتل با ذائقه اکثر مردم ایران سازگار است و از این جهت می‌توانید آسوده خاطر باشید. 

هتل پولمن ، رزرو هتل باکو

نگاهی به اتاق‌های هتل پولمن باکو 

در هتل پولمن باکو ۲۸۰ اتاق برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده است که با امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال‌ (حاوی مواد خوراکی)، مبل راحتی، سیستم تهویه مطبوع عالی، تخت باکیفیت، گاو صندوق و میز و صندلی تجهیز شده است. اتاق‌های هتل پولمن با ظرفیت‌های مختلف احداث شده است و به همین دلیل افراد با تعداد نفرات مختلف می‌توانند در اتاق مناسب خود اقامت داشته باشند. 

کلام پایانی 

معرفی هتل پولمن باکو را به طور مختصر مورد بررسی قرار دادیم. این هتل ۵ ستاره دارای امکانات تفریحی زیادی از قبیل دو استخر شنای سرپوشیده و سرباز، اتاق بازی کودکان، سالن ورزشی، بولینگ و پارک آبی است که مسافران می‌توانند در طول اقامت در هتل لحظات خوشی را همراه با خانوادههای خود تجربه کنند.