هتل باکو ، تور باکو – کشور آذربایجان با ایران مرز زمینی دارد و همچنین به دلیل روابط خوب میان دو کشور، اخذ روادید برای سفر به آذربایجان برای مردم ما کار آسانی است و در کمترین زمان ممکن قابل انجام است. نکته مهم در خصوص سفر به آذربایجان این است که مردم ما بیشتر باکو را به عنوان مقصد گردشگری خود در آذربایجان انتخاب می‌کنند. البته این انتخاب صرفا از آن جهت که باکو پایتخت آذربایجان است، صورت نمی‌پذیرد؛ بلکه باکو به عنوان یک شهر ساحلی بسیار زیبا به همراه گستره فراوانی از جاذبه‌های گردشگری (تاریخی و تفریحی) آماده پذیرایی از مسافران است. انتخاب هتل در شهر باکو برای اقامت نیازمند تحقیق و بررسی است. در این مقاله معرفی هتل بیلگه بیچ باکو را برای شما آماده کرده‌ایم. برای آشنایی با این هتل ۵ ستاره تا انتها با ما همراه باشید. 

هتل بیلگه بیچ ، رزرو هتل باکو

موقعیت مکانی هتل بیلگه بیچ

همان طور که اشاره کردیم، باکو یک شهر ساحلی است که بخش قابل توجهی از اطراف این شهر را به خود اختصاص داده است. با سفر به شهر باکو دو انتخاب اصلی پیش روی شما برای اقامت قرار دارد. می‌توانید در مناطق حاشیه‌ای شهر و مجاورت منطقه ساحلی به دنبال هتل خوب بگردید یا این که هتل خود را در مرکز شهر انتخاب کنید. معمولا علاقه و انتخاب بسیاری از مردم در سفرهایشان گزینه اول یعنی اقامت در مناطق ساحلی است. 

یک نکته مهم که در معرفی هتل بیلگه بیچ باکو همواره روی آن تاکیدد می‌شود، مسئله قرارگرفتن این هتل در  مجاورت نوار ساحلی شهر باکو است. طراحان هتل از این فرصت خوب استفاده کرده و از ظرفیت ساحل برای ساخت یک پارک آبی استفاده کرده‌اند. 

البته شاید این مورد مشکل به نظر برسد که برای رفت‌و‌آمد به داخل شهر احتمالا هزینه و زمان زیادی از شما تلف می‌شود. فاصله این هتل با مرکز شهر باکو حدود ۳۵ کیلومتر است. اما مدیران هتل این دغدغه مسافران را به خوبی درک کرده‌اند و همواره سرویس رایگان رفتن به مرکز شهر و مراکز خرید سطح شهر باکو را برای مسافران در نظر می‌گیرند.

هتل بیلگه بیچ ، رزرو هتل باکو

وضعیت غذای هتل بیلگه بیچ باکو 

در این هتل مجلل و بزرگ که در ۱۸ طبقه بنا شده است، ۴ رستوران و همچنین ۳ کافی‌شاپ در نظر گرفته شده است که در هر کدام نوشیدنی‌ها و غذاهای خاصی طبخ شده و به مسافران ارائه می‌شود. علاوه بر غذاهای کشور آذربایجان، بسیاری از غذاهای معروف و خوشمزه اروپایی در رستوران‌های این هتل طبخ می‌شود و همواره از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه برای پخت غذا و همچنین آماده سازی نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود. این رستوران‌ها با تنوع غذایی بالا در هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام در ساعات معینی از روز آماده پذیرایی از مسافران هستند. 

نگاهی به شرایط اتاق‌های هتل بیلگه بیچ باکو 

در هتل بیلگه بیج باکو ۱۷۶ اتاق برای پذیرایی از مسافران در نظر گرفته شده است. نکته قابل توجه این است که یک روی هتل به سمت دریا است و روی دیگر آن به سمت یک باغ قرار دارد. در انتخاب اتاق خود می‌توانید بین این دو گزینه تصمیم‌گیری نموده و از منظره پیش روی خود لذت ببرید. امکانات اتاق‌های هتل بیلگه بیج در بالاترین سطح ممکن بوده و مسائل بهداشتی به طور کامل در آن‌ها رعایت می‌شود. یکی از مسائلی که در معرفی هتل بیلگه بیچ باکو مورد تاکید قرار می‌گیرد، تنوع اتاق‌های هتل است. تنوع اتاق‌ها در این هتل بسیار بالا است که به عنوان مثال می‌توان برخی از انواع آن‌ها را در ادامه مشاهده نمود:‌

– سوئیت اکسکیوتیو:‌ این سوئیت‌ها دارای ۷۰ متر مربع طول هستند و همچنین نمایی رو به دریا دارند. بهترین و بالاترین کیفیت امکانات اتاق‌های این هتل، مربوط به سوئیت اکسکیوتیو است. 

– سوئیت جونیور: ۴۵ متر مساحت به همراه منظره رو به دریا 

– سوئیت ۲ اتاق خوابه:‌۸۳ متر مساحت به همراه منظره رو به دریا 

– سوئیت دولوکس: ۳۷ متر مساحت به همراه منظره رو به دریا

– سوئیت دو لوکس با تخت کینگ: ۲۶ متر مساحت به همراه منظره رو به دریا

– سوئیت دو لوکس دو قلو: ‌۳۵ متر مساحت به همراه منظره رو به باغ

– کاتیج ۲ اتاق خوابه: ۱۴۰ متر مساحت به همراه منظره رو به باغ هتل بیلگه بیچ ، رزرو هتل باکو

امکانات رفاهی و تفریحی هتل بیلگه بیچ

در ادامه معرفی هتل بیلگه بیچ باکو، نوبت به بررسی امکانات رفاهی و تفریحی هتل میرسد. برخی از مهم‌ترین امکانات این هتل ۵ ستاره را می‌توان به صورت زیر خلاصه نمود:‌

– هتل دارای ساحل اختصاصی است که مسافران می‌توانند از فضای زیبا و دلنشین آن نهایت بهره‌برداری را داشته باشند. چراکه محوطه‌سازی بی‌نظیر در مجاورت ساحل توسط مدیران هتل صورت گرفته است. 

– پارک آبی با استفاده از آب دریا ایجاد شده است که جذابیت بسیار زیادی را به همراه دارد و فضای شاد و مفرحی را برای مسافران به خصوص کودکان و نوجوانان به ارمغان آورده است. 

– سالن ورزشی نسبتا بزرگ و مجهزی نیز در هتل وجود دارد که برای ورزش کردن می‌توان از آن استفاده نمود. 

– زمین‌های ورزشی از قبیل فوتبال، بسکتبال، تنیس و … در محوطه هتل احداث شده است که می‌توانید از آن‌ها نیز به طور رایگان بهره ببرید. 

– یک کتابخانه مجهز و بسیار آرام در داخل این هتل باکو ساخته شده است که علاقه‌مندان می‌توانند برای برخورداری از لحظاتی آرام از آن استفاده کنند. 

– ساعت تحویل اتاق در هتل بیلگه بیچ باکو هر روز از ساعت ۱۴ است و برای تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ باید اقدام نمود. 

کلام پایانی 

در این مقاله به معرفی هتل بیلگه بیچ باکو پرداختیم. این هتل پنج ستاره دارای امکانات متعدد و مناسبی است که شرایط یک اقامت خاطره انگیز و مهیج را برای شما فراهم می‌کند. نکته مهم در خصوص هتل بیلگه بیچ باکو آن است که در صورتی که تمایل به اقامت در این هتل در سفر خود دارید، می‌توانید از سایت ما اقدام به رزرو هتل نموده و در سفر با تور باکو بدون دغدغه از کمبود اتاق خالی در هتل اقامت کنید. در همین راستا اگر سوال یا ابهامی برای شما وجود دارد، می‌توانید با ما تماس حاصل کنید.