اگر شما به باکو سفر کرده‌اید می‌توانید هتل چهار ستاره برج ساحیل را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل یکی از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای قفقاز بوده که در نزدیکی دریای خزر و در یکی از باکلاس‌ترین و شیک‌ترین مناطق باکو ساخته شده است. شما با اقامت در هتل برج ساحیل باکو می‌توانید هر روز از منظره‌ی فوق‌العاده زیبای دریا در اتاق خود لذت ببرید و لحظات آرامش‌بخشی را در هتل داشته باشید و همچنین با توجه به امکانات و خدمات هتل اقامت راحتی داشته باشید. اگر قصد رفتن به این هتل باکو جذاب را دارید، این متن را بخوانید تا بیشتر با فضای آن آشنا شوید.

هتل برج ساحیل باکو ، رزرو هتل باکو

موقعیت هتل چهار ستاره برج ساحیل

بعد از پیاده شدن از هواپیما و خروج از فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف باید حدود ۲۳ کیلومتر در راه باشید تا به هتل چهار ستاره برج ساحیل واقع در خیابان Nobel Prospekti برسید. این هتل برای افرادی که می‌خواهند به مرکز فرهنگی حیدر علی اف بروند، بسیار انتخاب خوبی است؛ زیرا فاصله هتل تا این مرکز حدود ۳ کیلومتر است. همچنین اگر می‌خواهید از هتل برج ساحیل باکو به مسجد taza Pir بروید، باید ۸ کیلومتر را سپری کنید. با توجه به اینکه ایستگاه اتوبوس Amay t/m در ۴۰۰ متری هتل و ایستگاه قطار باکو حدود یک کیلومتر فاصله دارد، شما برای رفت‌وآمد نیز به مشکل نخواهید خورد و به راحتی می‌توانید از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید. همچنین اگر می‌خواهید سوغاتی و یادگاری بخرید، می‌توانید به هایپر مارکت Neptun در خیابان Necefqulu Refiyev بروید که حدود ۹۰۰ متر تا هتل فاصله دارد و یا اگر کودکی همراه شما است، به مرکز تفریحی MegaFun در ۸۰۰ متری هتل بروید.

هتل برج ساحیل باکو ، رزرو هتل باکو

ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل برج ساحیل باکو

اولین ویژگی این هتل، داشتن یک پارکینگ خصوصی و رایگان است که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا در طول سفر بتوانند ماشین‌های خود را به داخل جایگاه ببرند. اینترنت یکی از موضوعاتی که اهمیت بسیاری برای افراد در سفر دارد که باید گفت شما می‌توانید در همه جای هتل به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید. اگر می‌خواهید غذای ملی و اروپایی را در سفر خود امتحان کنید و در کنار آن از منظره دریا لذت ببرید، می‌توانید به طبقه هفدهم هتل و به رستوران Sunset بروید. برای مسافرانی که به نوشیدنی محلی و بین‌المللی علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم که به طبقه شانزدهم و Champion Bar بروند و همزمان با نوشیدن، نمای فوق‌العاده‌ای از سی ساید بولیوارد را تماشا کنند.

تمام اتاق‌های هتل چهار ستاره برج ساحیل دارای تابلو نقاشی، تلویزیون، آینه، حمام خصوصی، تخت، آباژور، درختچه زینتی، سشوار و مواد شوینده رایگان است. همچنین برخی از اتاق‌های این هتل زیبا، یک فضای نشیمن برای گذراندن لحظات به یادماندنی نیز برای مسافران دارند تا ساعاتی را به نوشیدن چای و قهوه و لذت بردن از منظره‌ای بسیار زیبای طبیعت سپری کنند. امکانات دیگر این هتل شامل سالن تناسب اندام، سونا، اتاق بخار و سالن کنفرانس است.هتل برج ساحیل باکو ، رزرو هتل باکو

سخن پایانی

اگر می‌خواهید این سفر به یکی از به یادماندنی‌ترین و زیباترین سفرهای شما تبدیل شود و همیشه از مرور خاطرات آن لذت ببرید، هتل برج ساحیل باکو را انتخاب کنید. همانطور که در متن نیز گفته شد، این هتل چهار ستاره با امکانات فوق‌العاده و نمای بسیار زیبایی که از شهر و دریا دارد، می‌تواند لحظات آرام و منحصربه‌فردی را برای شما بسازد. همچنین اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید، به راحتی می‌توانید با مسئولین و کارکنان هتل صحبت کنید و بنابراین مشکلی در ارتباط برقرار کردن نخواهید داشت. در آخر باید به این نکته نیز اشاره کرد که در هنگام گرفتن تاکسی، حتما به راننده تاکید کنید که می‌خواهید به هتل برج ساحیل بروید و یا کارت ویزیت هتل را به او نشان دهید تا شما را به هتل دیگری از مجموعه‌ هتل‌های قفقاز نبرد.