تور باکو – تفریحات شبانه باکو و دانستن شرایط و ویژگی‌های کلوب‌های تفریحی شبانه برای علاقه‌مندان به این تفریحات هیجان‌انگیز لازم است. باکو از مرفه‌ترین و باشکوه‌ترین شهرهای آذربایجان است و از این رو زمانی که به این شهر سفر می‌کنید، بهتر است به سراغ تفریحات شبانه آن نیز بروید. شب زنده‌داری در باکو رسمی است که فصل و مناسبت خاصی نمی‌شناسد. در واقع شما هر زمان از سال و در هر مناسبت که به باکو سفر کنید، می‌توانید از این تفریحات در کلوب‌های شبانه یا هتل‌ها بهره‌مند شوید.

کاخ‌ها، هتل‌ها، دیسکوها و حتی مراکز فرهنگی و تفریحی باکو یک زندگی شبانه پر جنب‌و‌جوش و جذاب را ارائه می‌دهند. در این مقاله از باکوگشت راهنمای بهترین کلوب‌های شبانه و مراکز تفریحی شبانه باکو را معرفی می‌کنیم.

تفریحات شبانه باکو معمولا در چه مکان‌‌هایی برگزار می‌شوند؟

تفریحات شبانه باکو

باکو که همیشه یک مقصد برای تجار و شرکت‌های نفتی بوده است، امروزه به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مقصد توریستی نیز است. این شهر گردشگرانی را که به دنبال تفریح ​​و لذت از جاذبه‌های گردشگری طبیعی و مدرن هستند، به خود جلب کند.

پایتخت آذربایجان با داشتن تاریخ غنی، چشم‌اندازهای زیبا، ترکیبی از فرهنگ های مختلف و آب‌و‌هوای مطبوع در تمام طول سال، امکانات تفریحی بسیاری به گردشگران ارائه می‌دهد.

در طول روز، این شهر چهره فرهنگی خود را با ارزش‌های سنتی و مهمان‌نوازی بی‌نظیر خود به نمایش می‌گذارد و در هنگام غروب خورشید، جمعیت پرجنب‌و‌جوش به سمت کلوب‌های شبانه یا هتل‌ها و مکان‌های تفریحی می‌روند تا روز خود را با یک شادی دلنشین به انتها برسانند.

یک نکته جالب توجه درباره تفریحات شبانه باکو این است که برا تمام سلایق یک محیط دنج و جذاب وجود دارد، هتل باکو.

باکو نه تنها پایتخت آذربایجان است، بلکه مرکز تفریحات شبانه این کشور نیز است. شهری با تضادها، رنگ‎‌های روشن، آتش و بادها، لحظات بسیار لذت‌بخشی برای مسافرین باکو به ارمغان می‌آورد.

پس از غروب آفتاب، خیابان‌ها، میادین و ساختمان‌ها و برج‌های بلند با هزاران رنگ و نمای نورانی خود فضای لاس وگاس دبی را به یاد می‌آورند. تفریحات شبانه باکو دقیقا پس از غروب آفتاب شروع می‌شوند و تا نزدیک طلوع خورشید ادامه دارند.

گردشگران از هر گوشه دنیا به منظور شرکت در رویدادهای بین المللی از جمله مسابقات بین المللی، بازی‌ها و غیره هرساله به این شهر سفر می‌کنند. بنابراین آشنایی با تفریحات شبانه باکو برای تمامی افرادی که به هر دلیلی به این شهر سفر می‌کنند، مهم است.

تفریحات شبانه باکو معمولا در چه مکان‌‌هایی برگزار می‌شوند؟

معرفی مناطق تفریحات شبانه باکو

مراکز تفریحات شبانه باکو در مرکز شهر، خیابان‌های اطراف یا خارج از شهر واقع شده‌اند.در باکو دیسکوها و کلوب‌های شبانه زیادی وجود دارد. این کلوب‌ها به سبک غربی طراحی شده‌اند اگرچه بیشتر آن‌ها موسیقی محلی ارائه می‌دهند. تفریحات شبانه باکو عمدتا توسط زوجین یا گروه‌های مختلط که برای لذت بردن از تعطیلات آخر هفته و گوش دادن به موسیقی به آن‌ها مراجعه می‌کنند، دنبال می‌شوند.

بار بودا

دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۸.۰۰ تا ۱.۰۰، جمعه از ۱۸.۰۰ تا ۶.۰۰، شنبه ها از ۹.۰۰ تا ۶.۰۰ باز است.
بودا بار که در داخل هتل زیبا JW Marriot Absheron واقع شده است، محیطی عجیب و غریب است که توسط چراغ‌ها، مبلمان و پانل‌های چوبی تزئینی، آثار هنری، لوسترهای آسیایی و پر زرق و برق طراحی شده است. این مکان با شکوه، یکی از محبوب‌ترین بارهای باکو است. موسیقی با کیفیت بالا، منویی از غذاهای آسیایی و اروپایی، همه در یک محیط دلپذیر و زیبا از شما استقبال می‌کنند.

Otto Club

این باشگاه، شب‌ها را با موسیقی زنده تا صبح برگزار می‌کند. در اینجا می توانید با موسیقی که توسط دی‌جی نواخته می‌شود برقصید. همچنین به آهنگ‌هایی که توسط گروه‌های مختلف به صورت زنده اجرا می‌شوند، گوش دهید. باشگاه OTTO که در مرکز شهر و چند مایلی میدان فواره واقع شده است، با طراحی جذاب و فضای مهمانی همه را به خود جلب می کند.

Enerji Club

از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۸.۰۰ تا ۲۴.۰۰، جمعه و شنبه از ساعت ۱۸.۰۰ تا ۴.۰۰ باز است.
Energji یکی از مشهورترین کلوب‌های تفریحات شبانه باکو است که در نزدیکی میدان پرچم واقع شده است. این کلوپ در دو طبقه ساخته شده است و دارای یک تراس نیمه باز با زمین رقص و کاناپه است. در حالی که طبقه میانی این رستوران شام‌های بی‌نظیری دارد. از کلوپ Enerji به دلیل موسیقی دی‌جی‌های با کیفیت بالا و آکوستیک عالی قدردانی می‌شود. یکی دیگر از مزایای این کلوب شبانه، سالن رقص بسیار بزرگ است. جایی که همه می توانند از این موسیقی زنده و رقص در کنار عزیزان خود لذت ببرند.

تفریحات شبانه باکو معمولا در چه مکان‌‌هایی برگزار می‌شوند؟

Pasifico

از یکشنبه تا پنجشنبه ۱۸.۰۰ تا ۲۴.۰۰، جمعه و شنبه از ۱۸.۰۰ تا ۶.۰۰ باز است.
یکی از مشهورترین کلوپ‌های شبانه در باکو، Pasifico استو این مکان رستورانی است که به کلوپ تبدیل می‌شود و در آن ترکیبی از یک آشپزخانه خوب، یک بار خارق‌العاده ، یک کلوب رقص با دی‌جی زنده و یک صحنه برای نمایش‌هایی است که در طول سال میزبان رویدادهای زنده و مهمانان بین‌المللی است.

فضای داخلی آن از جنگل بارانی الهام گرفته و یک تراس خارجی مشرف به دریای خزر دارد که برای استراحت با چوب و مبلمان ظریف و راحت تزئین شده است. موسیقی رقص از نیمه شب شروع می‌شود و بیشتر مهمانان گروه هایی از دوستان یا زوج‌ها هستند. بهترین زمان برای رفتن به این مکان از بهترین تفریحات شبانه باکو از ۳.۰۰ تا ۶.۰۰ صبح است.

Ellips Club

روزانه از ساعت ۲۰.۰۰ تا ۶.۰۰ باز است.
موسیقی، رقص و فضای بزرگ این کلوب شبانه برای برگزاری جشن باعث شده در نظر بسیاری از جوانان به یکی از مناطق محبوب تبدیل شود.

Sintetik Baku

پنجشنبه ها از ساعت ۱۸.۰۰ تا ۲۴.۰۰، جمعه و شنبه از ۲۳.۰۰ تا ۸.۰۰ باز است.
کلوب‌های زیرزمینی باکو منحصر به فرد هستند. Sintetik بهترین و جدیدترین موسیقی تکنو را با اکثر هنرمندان محلی هر آخر هفته ارائه می دهد. علاقه‌مندان به موسیقی الکترونیکی و یک فضای رقص و شادی متمرکز روی موسیقی بهتر است این مکان را برای تفریحات شبانه در باکو انتخاب کنند. دی‌جی‌های مهمان معمولاً از گرجستان، روسیه یا اوکراین هستند.

Bool Bool Dog

دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۶.۰۰ تا ۱.۰۰، شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶.۰۰ تا ۲.۰۰ باز است.
Bool Bool Dog نه تنها یک رستوران با غذاهای محلی داخلو بیرون بر است بلکه آخر هر هفته می‌توانید در آنجا به موسیقی زنده با دی‌جی‌های معروف گوش دهید و قلیان بکشید.

تفریحات شبانه باکو معمولا در چه مکان‌‌هایی برگزار می‌شوند؟

Razzmatazz Cocktail Bar & Lounge

این بار استراحت جذاب در هتل JW Marriott Absheron، نزدیک مرکز باکو واقع شده است. این مکان عمدتا به دو چیز معروف است: فضای داخلی جذاب، مهمانی‌هایی مفرح با دی‌جی زنده.

کافه Old School

روزانه از ساعت ۱۰.۰۰ تا ۲.۰۰ باز است.
این کافه مکان تجمع روشنفکران جوان در باکو است. فضای داخلی آن با ساعت، دوربین و صندلی‌های مدرسه قدیمی تزئین شده است. این مکان بیشتر محلی برای گفتگوی جوانان و صرف آبجو است. ولی گاه گاه به طور زنده کنسرت نیز در آن برگزار می‌شود. اگر به دنبال یک فضای آرام برای تفریحات شبانه باکو هستید، این کافه بهترین انتخاب است. زیرا شاید برخی افراد از شلوغی و جشن و رقص لذت چندانی نبرند.


همچنین اگر نیاز دارید تا غیر از بارها و دیسکو ها از شهر باکو در شب لذت ببرید این مقاله را مطالعه کنید

شب های باکو و لذت شب گردی در باکو


سخن نهایی

در این مقاله به صورت اجمالی با بعضی مکان‌های تفریحات شبانه باکو آشنا شدید و می‌توانید در تور باکو یا سایر مناسب‌های دیگر به آن‌ها مراجعه کنید. باکو شهری مدرن، رویایی و در عین حال دارای تاریخ و فرهنگ غنی است. سفر به باکو و بهره‌مندی از اطلاعات کامل درباره تاریخ این مرز و بوم و لذت از تفریحات شبانه باکو و غیره لذتی بی‌نظیر است.