تور باکو : همکاران محترم و مشتریان عزیز

به اطلاع می‌رساند بعد از اتمام جنگ و بازپس گرفتن مناطق اشغالی خاک قره باغ توسط جمهوری آذربایجان. از ۳۰ ژانویه ۲۰۲۱ – ۸۰ درصد محدودیت های مربوط به کرونا در این کشور مانند: لغو اجازه خروج ۳ ساعتی روزانه برای هر فرد، باز شدن بخشی از اصناف کم خطر و با اولویت بالا، باز شدن رستوران ها با رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت ویژه و رعایت فاصله ی اجتماعی اعمال گردید. همچنین محدودیت های مربوط به مراکز پذیرایی و تفریحی انتهای ماه فوریه بازگشایی خواهند شد. اما همچنان از فعالیت مجدد مترو و حمل و نقل عمومی در باکو اطلاعاتی در دسترس نیست و تاریخ دقیقی جهت استفاده از آنها اعلام نشده است.

طبق اخبار رسمی واکسیناسیون در ماه ژانویه با تزریق واکسن توسط وزیر بهداشت و رئیس کابینه ی نظارت بر شیوع ویروس کرونا در آذربایجان شروع شد و با در نظر گرفتن اولویت های پر خطر این کشور در حال واکسینه کردن مردم است. همچنین طی ماه ژانویه پروازه های چند مسیر پروازی غیر از ترکیش ایرلاین و آزال که به مقصد ترکیه بود برقرار شده که از جمله آنها میتوان به کشورهایی که درصد افراد واکسینه بیشتر است از جمله، امارات و روسیه اشاره کرد.

طبق اعلام منابع رسمی، تاریخ جدید اعلام شده از طرف کابینه ی وزرای آذربایجان جهت بازگشایی مرزهای به تمام کشورها از تاریخ ۱ آپریل خواهد بود. اما خاطر نشان میشود به مانند سایر کشورها قبل از سفر نیاز به تست کرونا میباشد.

امید است با که با بازگشایی مرزها بعد از دوران قرنطینه دوباره خدمت گزار شما باشیم.