تور باکو ، تور باکو  : یانار داغ یا کوه سوزان باکو یکی از جاذبه های دیدنی باکو می باشد و در فاصله ۱۰ کیلومتری باکو قرار داد که گردشگران بسیاری را جذب می کند . نام این کوه به دلیل سوختن همیشگی آن یانار داغ در زبان آذری (کوه سوزان) است .

یانار داغ ، کوه سوزان باکو

این کوه یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب در اذربایجان است. این مکان در نزدیکی شهر بینلوک واقع شده و به دلیل آتشی که برای سال‌ها در آن دائماً می‌سوزد، محلی فراتر از یک مجسمه طبیعی است.

۱. چطور به وجود اومده؟ به گفته محققان، آتش یانار داغ در نتیجه اشتعال گاز طبیعی است که از اعماق زمین به سطح می‌رسد.

۲. دسترسی بهش چطوریه؟ به دلیل قرار گرفتن یانار داغ در نزدیکی شهرستان‌های قره باغ و بینلوک، دسترسی به این منطقه بسیار آسان است. بسیاری از تورهای گردشگری در اذربایجان، بازدید از مکان را در جدول برنامه‌های خود قرار می‌دهند.

۳. یک تجربه سفر به یانار داغ یانار داغ برای بسیاری از گردشگرانی که بازدید از اذربایجان را در نظر دارند، یکی از مقاصد الزامی است. برای بهره‌مندی از تمامی تجربه‌های یک سفر به یانار داغ، باید حتماً دوره‌های زمانی مناسب را برای بازدید از این منطقه در نظر گرفت. همچنین باید به این نکته توجه کرد که بهترین زمان برای بازدید از یانار داغ بهار و تابستان است زیرا در این فصل‌ها، هوای گرم و خشک، آتش یانار داغ را بیشتر برجسته می‌کند. همچنین در این مکان، تماشای غروب و طلوع خورشید نیز بسیار زیباست.

برای رفتن به یانار داغ، بهتر است از شهر باکو شروع کنید. باکو شهری زیبا و شگفت‌انگیز است که دارای مجموعه‌های باستانی، کلیساها، موزه‌ها، بازارها و هتل‌های مجلل است. شما می‌توانید از آنجا با تور یا وسایل نقلیه شخصی خود به سمت شهرستان بینلوک حرکت کنید.

یانار داغ باکو ، یانار داغ کوه سوزان باکو ، تور باکو ، هتل باکو ، باکو گشت ، تور زمینی

همچنین در بینلوک، می‌توانید با رفتن به مرکز اطلاعات گردشگری، برنامه سفر خود را برای بازدید از یانار داغ و سایر جاذبه‌های گردشگری در این منطقه تنظیم کنید. هتل‌های بینلوک نیز برای اقامت در این منطقه مناسب هستند.

به طور کلی، بازدید از یانار داغ یک تجربه فراموش‌نشدنی و منحصر به فرد در اذربایجان است که برای علاقه‌مندان به مکان‌های طبیعی و فرهنگی، بسیار پیشنهاد می‌شود. با کمی برنامه‌ریزی و اطلاعات دقیق، می‌توانید از بازدیدی خاطره‌انگیز از تور باکو بهره‌مند شوید.