شرکت باکوگشت اولین و تنها شرکت کارگزار ایرانی و تخصصی تور باکو است که با تمام توان همواره تلاش داشته جایگاه اول خود را در کیفیت ارائه و اجرای خدمات کارگزاری حفظ نمونده و همواره رضایت مشتریان را بدست بیاورد. کارگزاری باکوگشت تمامی مجوز های رسمی در این زمینه را دارا می‌باشد و تاکنون با لطف و همراهمی خداوند  سالانه به بیش از ۶ هزار نفر از هموطنانمان خدمت رسانی می کند.

کارگزاری باکوگشت تنها کارگزار معتبر و رسمی باکو است که در نوروز ۹۷ به لطف و مدد خدواند و با تلاش و پشتکار رتبه ۱ فروش هتل های ۵ ستاره باکو نائل آمد. این افتخار با تلاش بی وقفه مجموعه بزرگ باکوگشت در ایران و باکو به ثمر نشست و در آینده نیز ادامه دار خواهد بود. باکوگشت تنها شرکت رسمی کارگزاری ایرانی در باکو بوده که هدفی جز رضایت مشتریان خود نداشته و از ابتدا تا انتهای سفر، همواره در جهت رضایت مسافران و میهمانان گرامی تمام تلاش خود را بکار می گیرد تا خاطرات خوبی از آذربایجان و شهر باکو برای مسافران گرامی رقم بخورد.

کارگزار تخصصی تور باکو هتل و خدمات گردشگری

خدمات کارگزار باکوگشت

رزرواسیون بهترین هتل های باکو: باکوگشت تنها شرکتی است که خدمات رزرو بهترین هتل های باکو از جمله ۵ ستاره و ۴ ستاره تاپ را در باکو انجام میدهد. الباقی هتل های باکوگشت بهترین هتل های ۴ ستاره و گاها ۳ ستاره با لوکیشن و کیفیت بسیار عالی است که علی رقم قیمت عالی می توانید به راحتی به مناطق توریستی، مراکز خرید و تفریحی به راحتی دسترسی داشته باشید.

ترانسفر فرودگاهی: سرویس ترانسفر فرودگاهی بسیار منظم و عالی با اتومبیل های مدرن و بروز به همراه لیدرهای بسیار مجرب در فرودگاه آماده خدمت رسانی به شما می‌باشد.

تورهای گشت شهری: افتخار است اگر این را بگوییم که تا به حال ۹۹% مسافران و میهمانان ما در باکوگشت از خدمات تورهای گشت شهری و آپشنال رضایت کامل داشته اند. ما بهترین تورهای شهری ممکن را با لیدرهای بسیار مجرب و کاملا آشنا به تاریخ و فرهنگ آذربایجان اجرا می کنیم. تورهای گشت شهری و آپشنال ما چه در باکو و چه در سایر شهرستان های آذربایجان بی نظیر هستند و یکبار تجربه آن تقریبا اکثر مسافران ما اتفاق می افتد.

ویزای آذربایجان: ما ویزای الکترونیکی آذربایجان را به سرعت و به راحتی برای شما اخذ می کنیم و در سال گذشته تنهای در کارگزار باکوگشت سالانه بالغ بر ۵ هزار ویزای توریستی صادر کرده ایم.

چنانچه قصد همکاری در زمینه های مختلف امور کارگزاری دارید یا تعرفه خدمات کارگزاری باکوگشت را جویا می‌شوید با ایمیل زیر در ارتباط باشید. ما بهترین آفر خود را تقدیم شما می کنیم. کمترین سود و بالاترین رضایت مندی همیشه ازآن ماست.

کارگزار تخصصی تور باکو هتل و خدمات گردشگری

اجرای منظم برنامه‌های سفر

داشتن برنامه برای سفر یک امر ضروری است. زیرا باعث می‌شود که همه نقاط تفریحی را بازدید کنید و با آرامش خیال به خرید بپردازید.

این آژانس گردشگری قبل از شروع سفر با تنظیم برنامه‌های تور، یک مسافرت عالی و منظم را به گردشگران خود هدیه می‌دهد.

ارائه خدمات مشاوره سفر

با توجه به علاقه و بودجه خود با مراجعه به شرکت باکوگشت می‌توانید برای داشتن یک سفر مناسب و عالی مشاوره بگیرید.

این شرکت با ارائه مشاوره در زمینه‌های مسافرت و گردشگری، هتل‌ها، مناطق تفریحی و غیره به شما در انتخاب بهترین تور کمک خواهد کرد.

خدمات بیمه و مالی

اتفاق افتادن حوادث یک امر غیرقابل پیش‌بینی است. داشتن بیمه مناسب یک وظیفه مهم برای شرکت‌های گردشگری است تا مسافران با خیال راحت به سفر بپردازند.

باکوگشت با ارائه بیمه‌های مناسب، تبدیل و مبادلات ارزی، صدور ویزا و غیره از تنها شرکت‌هایی به شمار می‌رود که بهترین خدمات را به مسافران عرضه می‌کند.

اشکال مختلف حمل و نقل

برخی افراد مسافرت با اتوبوس را ترجیح می‌دهند و برخی دیگر دوست دارند با هواپیما سفر کنند. مهم‌ترین نکته در این مورد استفاده از وسایل حمل و نقل درجه ۱ و مناسب است که باکوگشت در این امر به خوبی عمل می‌کند.

کارگزار تخصصی تور باکو هتل و خدمات گردشگری

خدمات گردشگری

وقتی مسافران به مقصد می‌رسند پس از هتل مناسب، ارائه خدمات گردشگری عالی از نکته‌هایی است که باید به آن توجه کرد.

باکوگشت با بررسی دقیق مناطق، منطقه‌های پرجاذبه، توریستی و جالب را برای گردشگران انتخاب می‌کند و به آن‌ها عرضه می‌کند.

بعضی تورها برای افزایش انرژی و شادابی مسافران موسیقی‌های مناسب را هم داخل برنامه‌های سفر خود جای می‌دهند. این شرکت با توجه به قوانین و علایق مسافران خود این خدمت را هم ارائه می‌دهد.

انتخاب مسیر

در زمان‌های مناسبتی و تعطیلات جاده‌ها و مسیرها از ترافیک زیادی برخوردار هستند. کارگزاری باکو با توجه به شرایط و در نظر گرفتن وقت مسافران که بسیار با ارزش است، بهترین مسیرها را برای بازدید انتخاب می‌کند.

شناخت قوانین و مقررات باکو و سایر شهرهای آذربایجان

اگر شرکتی بدون شناخت قوانین و مقررات مقصد سفر را آغاز کند ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند که سفر را برای مسافران تلخ کند.

از خدمات دیگر کارگزار تخصصی باکوگشت به مسافران یک سفر ایمن و بدون مشکل است. این شرکت با شناخت دقیق قوانین منطقه، یک سفر عالی را برای شما رقم خواهد زد.