تور باکو – نمایشگاه بین المللی صنایع دستی کشور آذربایجان از ۱۲ سپتامبر در هتل بلوار باکو آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه ها با حمایت آژانس توسعه شرکت های کوچک و متوسط ​​جمهوری آذربایجان (SMBDA) محصولات حدود ۵۰ شرکت داخلی و خارجی شامل صنایع دستی کارآفرینان کوچک و چندین پروژه کارآفرینی اجتماعی را به نمایش می گذارد.

اورخان محمودوف ، رئیس SMBDA در سخنرانی مراسم افتتاحیه، بر اهمیت نمایشگاه های مرتبط با این بخش برای توسعه بخش غیر نفتی و متنوع سازی اقتصاد ملی تأکید کرد و حضار را از فعالیت های متعدد شرکتهای کوچک و متوسط ​​در مناطق مربوطه آگاه کرد.

وی خاطرنشان کرد که آژانس SMBDA از کارآفرینان کوچک، به ویژه زنان ، معلولان ، مبتدیان و جوانان در درون سازوکارهایی با حمایت دولت و خدمات آژانس پشتیبانی می کند. یکی از این فعالیت های حمایتی، اطمینان از مشارکت کارآفرینان نوظهور در نمایشگاه ها و جشنواره های مختلفی است که در کشور برگزار می شود. هدف اصلی پشتیبانی از ارائه محصولات و خدمات برای شرکت های کوچک و متوسط ​​، گسترش فرصت های بازار و ایجاد روابط تجاری است. غرفه نصب شده با پشتیبانی SMBDA و با همکاری انجمن توسعه بین المللی آلمان (GIZ) به طور عمده کالاهای صنایع دستی زنان و کارآفرینان معلول را نشان می دهد.

این غرفه مجموعه ای بیش از ۵۰ نوع کار شامل سوغات، منبت کاری چوب، اقلام فرش بافی، هنر تزئینی و کاربردی، دکوراسیون و لوازم جانبی، اسباب بازی و غیره را به نمایش می گذارد. این نمایشگاه توسط شرکت Caspian Event Organizers LLC برگزار می شود و تا ۱۴ سپتامبر ادامه دارد.

گزارش تصویری از نمایشگاه صنایع دستی شرکت های کوچک در باکو