تور زمینی باکو ۱۴۰۳ ارزان - قیمت تور زمینی باکو

تور زمینی باکو یکی از بیشترین متقاضیان را در میان مشتریان باکوگشت دارد، سفر زمینی به باکو به دلیل احداث برزگراه باکو آستارا در سال ۲۰۱۹ و مسیر بی نظیر آن میتواند هر کسی را ترغیب کند تا حتی یکبار هم شده آنها امتحان کند. این مسیر حدوداً ۳ ساعته یکی از بهترین و امن ترین جاده ها همسایه شمالی ایران است که از طبعیت بکر آذربایجان میگذرد و مدت زمان کم آن نیز علاوه و طبیعت زیبا هزینه ی کم میتواند برای هر مسافری خوشایند باشد. در این صفحه شما میتوانید در ارتباط با سفر زمینی یا تور زمینی باکو هر آنچه که نیاز دارید را بدست آورید. از سفر زمینی به باکو بصورت گروهی تا سفر زمینی با اتومبیل شخصی و هتل ها و ویزا اجاره آپارتمان و موارد دیگر...

تور زمینی باکو 1402 ، تور زمینی باکو ، تور زمینی باکو از آستارا ، تور زمینی آذربایجان ، تور زمینی باکو آذربایجان ارزان قیمت ترین تور

تور باکو زمینی (آستارا و بیله سوار) ۱۴۰۳

تور زمینی در حال حاضر به دلیل بسته بودن مرزها برگزار نمیشود

باکو پایتخت جمهوری آذربایجان همسایه شمالی ایران که یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب ایرانیان در سالهای قبل از پاندمی کرونا بود. همچنین امکان دسترسی سریع و مدت زمان سفر کوتاه از تهران و بطور کلی یکی از گزینه های سفر برای هر ایرانی به حساب می‌آمد اما بعد از دوران نچندان خوشایند پاندمی کرونا این کشور آماده میشود تا دوباره میزبانی خود را از همسایه جنوبی خود آغاز کند. سفر زمینی به باکو در گذشته از تهران بصورت اتوبوس های شرکتی ، سفر از مرز بصورت شخصی، و سفر با اتومبیل شخصی میسر بود. در ادامه این صفحه شما با تک تک این موارد آشنا خواهید شد.

موقعیت جغرافیایى و اطلاعات شهر باکو

می توان از باکو به عنوان بزرگترین و زیباترین شهر آذربایجان و همچنین بزرگ ‌ترین شهری بندری دریاچه خزر در منطقه قفقاز نام برد. قیمت تور باکو این شهر زیبا ۲۸ متر پایین تر از سطح دریا در شبه جزیره آبشرون که در ساحل غربی دریایچه خزر قرار گرفته و جزو یکی از مناطق نفت خیز جهان به شمار می رود که طبق بررسی ها دارای نفت سنگین می‌باشد.

باکو به دوازده منطقه شهری یا اداری رسمی و ۴۸ محله تقسیم شده، سرزمینی زیبا و بسیار فرهنگی که بخش هایی از شهر قدیمی آن به همراه کاخ شیروان شاهان (به ترکی آذربایجانی، شیروانشاهلار سارایی) و قلعه دختر که با نام قیر گالاسی معروف است به عنوان میراث جهانی یونسکو در سال ۲۰۰۰ به ثبت رسیده اند. بر اساس رتبه بندی های سایت لونلی پلنت باکوی پایتخت آذربایجان و در میان ۱۰ شهر برتر با زندگی شهری شبانگاهی لذت بخش قرار دارد. همچنین می توان از این شهر به عنوان یکی از مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی آذربایجان نام برد، جایی که بسیاری از کمپانی های بزرگ آذربایجانی در آن مستقر هستند. بندر تجاری و بین المللی‌باکو در طول سال زیرساختهای لازم برای حمل و نقل بیش از دو میلیون تن کالای عمومی و خشک را دارا است. در سال های اخیر،باکو این شهر زیبای قفقاز افتخار میزبانی از رویدادهای بسیار مهمی در سطوح بین المللی را داشته، رویدادهایی مهمی نظیر پنجاه و هفتمین دوره از مسابقات یورو ویژن در سال ۲۰۱۲، بازی های اروپایی سال ۲۰۱۵، اتومبیل رانی فرمول یک گرند پری (Grand Prix) سال ۲۰۱۶، چهارمین مسابقات همبستگی اسلامی و مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک گرندپری آذربایجان در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸. همچنین مسابقات یوفا یورو ۲۰۲۰ نیز در این شهر آذربایجان برگزار خواهند شد و جزو گزینه های انتخابی برای اکسپو ۲۰۲۵ (Expo 2025) در مقابل یکاترینبورگ، روسیه، اوسکا و ژاپن می باشد. در این شهر بادهای بسیار خشنی نیز می وزد تا جاییکه گاها از آن به عنوان شهر بادها نیز یاد می شود. همچنین این شهر دومین کشور در منطقه قفقاز است که بعد از اوکراین میزبان فینال یکی از دو لیگ معتبر اروپایی یعنی لیگ اروپا در سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

جمعیت باکو

طبق سرشماری های رسمی دولت جمهوری آذربایجان آمار جمعیت در سال ۲۰۰۹ به حدود ۲.۵۷۰.۰۰۰ نفر میرسید، اما اکنون و طبق تحقیقات و بررسی در سال ۲۰۱۸ و آمار رسمی منتشر شده جمعیت این شهر به حدود ۳.۵۰۰.۰۰۰ هزار نفر میرسد.

تاریخچه شهر باکو

شواهد تاریخی در رابطه با باکو به قرن ششم میلادی باز میگردد، جایی که همواره بخشی از حکومت های ایرانی بوده است، در متون تاریخی آمده است، شیروان شاهان ابتدا در شهر شاماخی ساکن بوده اند اما پس از زلزله ویرانگر قرن ۱۲ میلادی پادشاهان این سلسله‌ باکو را به عنوان پایتخت جدید سلسله خود انتخاب نموده و شروع به ساخت شهری جدید می کنند. در طول تاریخ پادشاهی ایرانی نفوذ شاهان و دربار ایران در این منطقه بسیار زیاد بوده است. تاریخچه تصرفات‌باکو به زمان پطر اول برمیگردد که در حدود سال ۱۷۰۰ دو دهه کاملا این منطقه را تسخیر کرده بود، بعد از او و در زمان جنگ های ایران و روسیه در حدود سال ۱۸۰۰ این منطقه به تصرف روس ها درآمد و در سال ۱۸۱۳ طبق عهدنامه گلستان به روس ها واگذار شد، در این زمان اهمیت نفت در منطقه برای روس ها بسیار بالا بود، آنها در تلاش بودند تا نفت را انحصاری کرده و به همین منظور برای گسترش میادین نفتی جمع قابل توجهی از کشاورزان روس را برای کار در این میدان های نفتی به این منطقه فرستادند. بعد ها در این منطقه در زمان جنگ جهانی اول ، دوم و در زمان استالین رخداد های بزرگی در چالش با نفت به وقوع پیوست.
نام این شهر و به دلیل وزش باد همیشگی در این منطقه به بادکوبه در طول دوران ها بود که در گذر زمان به باکو تغییر نامه داده شده است.این شهر باستانی نزد زرتشتیان بسیار محترم است زیرا یکی از تاریخی ترین آتشکده های تاریخ ایران باستان در این منطقه و در شهر امروزی قرار دارد.

دانستی های مورد نیاز برای تور زمینی باکو ۱۴۰۳

پاسپورت

پاسپورت شما در زمان ورود به آذربایجان حداقل باید ۷ ماه اعتبار داشته باشد و اگر پاسپورت معتبر ندارید تعویض کنید.

ویزای آذربایجان

برای سفر زمینی و هوایی به باکو شما نیاز به ویزای آذربایجان دارید. ویزای آذربایجان در مرز زمینی صادر نمیشود.

بیمه مسافرتی

در زمان سفر زمینی به باکو بهتر است حداقل یک بیمه مسافرتی به اعتبار مدت زمان سفر خود داشته باشید.

فاصله تهران تا آستارا

فاصله تهران تا آستارا حدود ۵۰۰ کیلومتر است که و حدود ۶ الی ۸ ساعت با توجه به ترافیک و عوامل جاده ای متغیر است.

فاصله آستارا تا باکو

فاصله آستارا تا باکو حدود ۳۰۰ کیلومتر است و حدود سه ساعت زمان میبرد تا بتوانید از مرز آستارا با اتومبیل به شهر باکو برسید.

فاصله از تبریز تا باکو

فاصله تبریز تا باکو ۵۵۰ کیلومتر است و ابتدا باید خود را به مرز بیله سوار برسانید و سپس از بیله سوار به سمت باکو حرکت کنید.

واحد پول آذربایجان (منات)

واحد پول آذربایجان منات (AZN) است که میتوانید قبل از سفر هم تهیه کنید اما پیشنهاد میشود کمی دلار نیز همراه داشته باشید.

زبان مردم باکو آذربایجان

زبان مردم باکو آذربایجان ترکی آذربایجانی است و مردم در این شهر اغلب به این زبان صحبت میکنند اما روسی نیز صحبت میشود

اختلاف ساعت باکو و ایران

اختلاف زمانی آذربایجان و ایران حدودا +۳۰ دقیقه است یعنی اگر در ایران ساعت ۲ باشد در باکو ساعت ۲:۳۰ دقیقه خواهد بود

هزینه خورد و خوراک

هزینه ی خورد و خوراک حدودا ۳۰ دلار برای هر نفر در یک روز است و این هزینه میتواند با توجه به موارد دیگر بالاتر نیز برود.

هزینه حمل و نقل در باکو

هزینه ی حمل و نقل در باکو خیلی زیاد نیست و بسیار حمل و نقل با صرفه‌ی دارد، شما با انتخاب لوکیشن هتل میتوانید از این هزینه بکاهید.

آب و هوای باکو

بهترین فصل سفر به باکو انتهای بهار، تابستان و اوایل پاییز است ، باکو در تابستان هوایی خنک در زمستان سرد همراه دارد.

پارکینگ مرزی

شما میتوانید در صورت سفر مرزی اتومبیل شخصی خود را در پارکینگ های دولتی نزدیک پایانه های مرزی بیله سوار و آستارا پارک کنید.

رستوران و فروشگاه بین راهی

شما میتوانید در مسیر خود به باکو از رستوران های متعددی در مسیر استفاده کنید کافیست از راننده خواهش کنید تا در آنجا توقف کنند.

کاپوتاژ ماشین

برای دریافت کاپوتاژ باید به گمرک شهر یا استان خود مراجعه کنید و مدارک مورد نیاز را تحویل آنها دهید، کاپوتاژ بصورت شش ماهه یا یکساله است

لغو تست پی سی آر

در سفر به باکو نیازی به ارائه هیچگونه تست پی سی آر و ارائه مدارکی از این قبیل نمیباشد و بررسی آن دیگر صورت نمیپذیرد.

کارت واکسن

سفر به باکو دیگه نیازی به ارائه کارت واکسن از ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ نیست و صرفا همراه داشتن کارت واکسن الزامی نیست.

ارائه رزرو هتل

در زمان سفر به باکو الزامی به ارائه رزرو هتل محل اقامت نیست اما همراه داشتن آن میتواند به شما در گذر سریعتر از مرز کمک کند.

انواع مختلف تور زمینی باکو ۱۴۰۳

تور زمینی باکو از آستارا

برای سفر زمینی به باکو و استفاده از تور زمینی باکو ابتدا باید یکی از شهرستان های مرزی آذربایجان که با ایستگاه مرزی قابلیت ترانسفر مسافر را دارد انتخاب کنید. مسیر اول سفر از طریق مرز آستارا به باکو میباشد. برای سفر زمینی به باکو از آستارا نیاز دارید خود را به شهرستان آستارا در استان گیلان برسانید و سپس به گمرک مرزی آستارا در این شهر مراجعه کنید. پس از گذشتن از مرز زمینی آستارا شما میتوانید با تاکسی که قبل با باکوگشت هماهنگ شده یا تاکسی های مرزی به باکو سفر کنید هزینه‌ی تاکسی تا باکو زیاد نیست اما دقت داشته باشید که مورد مناسبی را برای سفر انتخاب کنید تا در طول مسیر سه ساعته خود به سمت باکو دچار مشکلی خاصی نشوید. در زمان ورود به پایانه مرزی آستارا داشتن ویزای آذربایجان الزامیست لذا خواهشمندیم حتما قبل از سفر ویزای خود را تهیه کرده و پرینت کاغذی آن را همراه خود داشته باشید. پرداخت عوارض خروج نیز یکی از مواردی است که حتما باید قبل از خروج از مرز ایران برای پرداخت آن اقدام کنید.

تور زمینی باکو از بیله سوار

دومین مسیر زمینی برای سفر به باکو مسیر بیله سوار به باکو است، مرز زمینی بیله سوار در استان اردبیل واقع شده است و دسترسی و گزینه‌ی بهتری برای ساکنان استان های غربی کشور است تا بتوانند از آنجا به ایران سفر کنند. از این مرز نیز میتوانید برای سفر زمینی خود به باکو استفاده کنید و بعد از گذر از مرز زمینی باید از گمرک آذربایجان ابتدا عبور کرده و سپس تاکسی ها و یا ترانسفر باکوگشت استفاده کنید. همراه داشتن ویزا در زمان عبور از مرز الزامی است و پیشنهاد میشود ویزا را پرینت گرفته و همراه خود داشته باشید زیرا ویزا در مرز صادر نخواهد شد و از دلال های لب مرز هم اقدام به اخذ ویزا نکنید. همچنین عوارض خروج را نیز حتما باید در زمان خروج از مرز پرداخت کنید.

سفر زمینی با ماشین شخصی به باکو

برای سفر زمینی با اتومبیل شخصی باید مدارک مورد نیاز را همراه خود داشته باشید که عبارتند از: پاسپورت یا گذرنامه، مجوز خارج کردن ماشین از کشور (کاپوتاژ)، دفترچه مالکیت یا کارت مالکیت خودرو، گواهینامه بین المللی سه ساله، پلاک بین المللی، سند پرداخت عوارض خروج از کشور، بیمه اتومبیل به میزان مشخص روزهای سفر (حداقل ۱۰ روزه) ، برچسب CD و IR ، ویزای آذربایجان با داشتن این موراد میتوانید از یکی از مرزهای بیله سوار یا آستارا اقدام به خروج از کشور کرده و با خودروی شخصی خود به باکو سفر کنید.

لیست قیمت تور زمینی باکو ۱۴۰۳

.: لیست تور ها برای ۳ شب و چهار روز اقامت در باکو میباشد :.

تور زمینی باکو هتل بلوار ساید ۱۴۰۳

بلوار ساید
تور باکو زمینی هتل بلوار ساید ارزان
دو تخته | ۱۰۳$
یک تخته | ۱۳۹$
نفر سوم | ۱۰۵$
شب اضافی | ۵۰$
توضیحات تور در این هتل
یکی از هتلهای ۴ ستاره در نزدیکی بلوار ساحلی
یک کیلومتر تا مرکز شهر

تور زمینی باکو هتل کرنیچ ۱۴۰۳

کرنیچ
تور باکو زمینی هتل کرنیچ ارزان
دو تخته | ۱۰۳$
یک تخته | ۱۳۹$
نفر سوم | ۹۶$
شب اضافی | ۴۰$
توضیحات تور در این هتل
یکی از هتلهای ۴ ستاره در نزدیکی بلوار ساحلی
یک کیلومتر تا مرکز شهر

تور زمینی باکو هتل آلبا ۱۴۰۳

آلبا
تور باکو زمینی هتل آلبا ارزان
دو تخته | ۱۰۸$
یک تخته | ۱۴۸$
نفر سوم | ۹۸$
شب اضافی | ۴۰$
توضیحات تور در این هتل
یک هتل ۴ ستاره تازه تاسیس مرکز شهر
پنج کیلومتر تا مرکز شهر

تور زمینی باکو هتل گنجعلی پلازا ۱۴۰۳

گنجعلی پلازا
تور باکو زمینی هتل گنجعلی پلازا ارزان
دو تخته | ۱۲۴$
یک تخته | ۱۷۸$
نفر سوم | ۱۱۳$
شب اضافی | ۶۰$
توضیحات تور در این هتل
یکی از بهترین هتل های چهار ستاره باکو
مرکز شهر

تور زمینی باکو هتل سنترال پارک ۱۴۰۳

سنترال پارک
تور باکو زمینی هتل سنترال پارک ارزان
دو تخته | ۱۲۴$
یک تخته | ۱۷۵$
نفر سوم | ۱۱۱$
شب اضافی | ۵۰$
توضیحات تور در این هتل
یکی از بهترین هتل های چهار ستاره باکو مرکز شهر
مرکز شهر

تور زمینی باکو هتل اطلس ۱۴۰۳

اطلس
تور باکو زمینی هتل اطلس ارزان
دو تخته | ۱۲۰$
یک تخته | ۱۶۳$
نفر سوم | ۱۰۵$
شب اضافی | ۵۰$
توضیحات تور در این هتل
یک هتل ۵ ستاره خانوادگی و بسیار با کیفیت و ارزان
چهار کیلومتر تا مرکز شهر

تور زمینی باکو هتل اکسنت ۱۴۰۳

اکسنت
تور باکو زمینی هتل اکسنت ارزان
دو تخته | ۱۲۴$
یک تخته | ۱۶۹$
نفر سوم | ۱۱۰$
شب اضافی | ۵۵$
توضیحات تور در این هتل
یک هتل چهار ستاره بوتیک واقع در مرکز شهر
مرکز شهر

تور زمینی باکو هتل رامادا ۱۴۰۳

رامادا
تور باکو زمینی هتل رامادا ارزان
دو تخته | ۱۲۳$
یک تخته | ۱۶۰$
نفر سوم | ۱۱۵$
شب اضافی | ۶۰$
توضیحات تور در این هتل
یکی از بهترین هتل های ساحلی باکو نزدیک شهر
پنج کیلومتر تا مرکز شهر

تور زمینی باکو هتل هالیدی این ۱۴۰۳

هالیدی این
تور باکو زمینی هتل هالیدی این ارزان
دو تخته | ۲۷۷$
یک تخته | ۱۸۷$
نفر سوم | ۱۷۰$
شب اضافی | ۱۲۰$
توضیحات تور در این هتل
با کیفیت ترین هتل ۴/۵ ستاره با استخر مرکز شهر
مرکز شهر

قیمت تور زمینی باکو – بهار ۱۴۰۳

 اطلاعات تور زمینی باکو ۱۴۰۳

 .: تور زمینی باکو به احتمال فراوان از ابتدای تابستان ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد :.

خدمات تور :
بیمه مسافرتی، ترانسفر کامل مرزی، هتل با صبحانه و با منظره ویوی شهری یا ساده (اتاق با ویو دریا یا اتاق بالکن دار هزینه مجزا دارد) بازدید از بام باکو و شهید لر خیابانی، بازدید از ایچری شهر و قیز قالا( شهر قدیمی باکو و قلعه دختر )، بازدید از ونیز باکو و پارک ملی، پذیرایی در رستوران پذیرایی در رستوران به صرف ناهار عالی، بازدید از مرکز فرهنگی حیدر علی اف و برگشت به هتل

نکات مهم :
۱ – تورهای از مرز زمینی آستارا یا بیله سوار می‌باشد
۲ – برای صدور ویزای الکترونیکی پاسپورت باید حداقل ۷ ماه اعتبار داشته باشد
۳- مسئولیت کنترل پاسپورت به عهده شخص ثبت نام کننده بوده و شرکت طرف قرارداد هیچ گونه مسئولیتی در قبال خروج از کشور مسافر ندارد.
۴- هزینه‌ گشت شهری ، بیمه مسافرتی و ویزای الکترونیکی در پکیج محاسبه شده است

مدارک لازم :
اصل پاسپورت با ۷ ماه اعتبار

ماده ۲۸- شرایط ابطال سفر های عادی و نوروزی توسط مسافر؛زمان ابطال سفرهای عادی توسط مسافر/درصد جریمه از کل مبلغ
از ۲۹ تا ۱۵ روز قبل از سفر ۱۰%
از ۱۴ تا ۷ روز قبل از سفر ۲۰%
از ۶ تا ۴ روز قبل از حرکت ۴۰%
از ۳ تا ۱ روز قبل از سفر ۶۰%
از ۲۴ تا ۱۲ ساعت قبل از سفر ۸۰% از ۱۲
ساعت قبل از سفر و عدم حضور در سفر ۱۰۰%

قبل از سفر به باکو موارد زیر را مطالعه کنید