تور باکو – رفتن به حمام باعث از بین رفتن بیماری ها می شود و به فرد شادابی و روحیه خوبی می بخشد. سرویس بهداشتی مناسب برای افرادی توصیه می شود که می خواهند بهترین ظاهر خود را داشته باشند و بسیاری خواهان تجربه کردن احساس و عملکرد خوبی هستند.

با توجه به اهمیت بخش گردشگری در توسعه کشور آذربایجان، پروژه جدید حمام ها و مجتمع های آبگرم مدرن را اجرا کرده اند. مجموعه حمام در کنار هتل Home Bridge قرار دارد. هدف اصلی این پروژه ارائه سطح بالایی از خدمات برای ساکنین و افراد غیر مقیم کشور و همچنین گردشگران در یک محیط سالم است.

مجتمع حمام برای تفریح ​​در باکو
مجتمع حمام برای تفریح ​​در باکو

کلبه های VIP در این مجموعه حمام، مستحق ذکر شدن به صوررت ویژه هستند: در اینجا می توانید به فرهنگ حمام کردن کشورهای اسلاو بپردازید. علاوه بر این ، میهمانان VIP می توانند ضمن دسترسی به کلیه خدمات در دسترس حمام و به علاوه برخی خدمات ویژه که فقط در دسترس آنهاست از حریم شخصی خود لذت ببرند. مناطق VIP برای حداکثر ۷ گروه مناسب است.

این مجموعه هم برای فصول تابستان و هم در زمستان مناسب است. فضای گرم ، نمای خیره کننده برای اتاق استراحت و چندین سرویس آبگرم باعث می شود این مکان برای فصل های زمستان لذت بخش باشد. در حالی که مجتمع های حمام، مقصد مورد علاقه مهمانان در طول تابستان نیستند ، حمامبث  قادر به ارائه خدمات با کیفیت و جو برای فصل تابستان نیز است. دریاچه ای زیبا که با درختان احاطه شده است باعث می شود که میهمانان هنگام شنا در آن به طبیعت دلبسته آن شوند. در کنار دریاچه ، چندین سالن پذیرایی وجود دارد که میهمانان می توانند بعد از شنا آفتاب بگیرند و غذاهای خوشمزه و میان وعده های غذاهای بی نظیر آذربایجان را امتحان کنند.

مجتمع حمام برای تفریح ​​در باکو
مجتمع حمام برای تفریح ​​در باکو

این مجموعه منحصر به فرد حمام و اسپا می تواند در هر زمان ۱۰۰ مهمان را در خود جای دهد. این مکان ساکت و آرام است که به بازدید کنندگان ما کمک می کند تا از شلوغی و سر و صدای شهر باکو استراحت کنند.

این پروژه باعث احیای فرهنگ حمام ملی ، طراحی و الگوهای میهمان نوازی در یک مکان می شود.